Artur Brol Napisano 18 godzin temu Napisano 18 godzin temu To będzie bardziej anty okazja. Śledziłem przez jakiś czas ceny Denon AHD9200. Kosztowały 1099 euro. Cos sie stało i jak sprawdziłem wczoraj, szok, dosłownie. Ceny poszybowały do sumy 1800 euro. Tyle to te sluchawki nie kosztowały jak na rynek wyszły. Ciekawe co sie tam odwaliło. Sklepy sie zmówiły w NL? Odpisz, cytując
Slawko69 Napisano 17 godzin temu Napisano 17 godzin temu A może to początek nowej polityki cenowej Denona a w zasadzie Samsunga? Odpisz, cytując
Artur Charicki Napisano 17 godzin temu Napisano 17 godzin temu Za dobrze się sprzedawały?? 🤔 Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano 16 godzin temu Napisano 16 godzin temu No, nowa polityka, nie sprzedaje sie to podnosimy ceny. Chyba ostatnio ktoś ich kupił, może dlatego. A, Samsung teraz tam karty rozdaje? Odpisz, cytując
Piotr Sonido Napisano 15 godzin temu Napisano 15 godzin temu Tak zostali wykupieni przez spółkę Harman która należy do Samsunga. Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano 15 godzin temu Napisano 15 godzin temu Na efekty nie trzeba bylo dlugo czekac 😁 Odpisz, cytując
Slawko69 Napisano 15 godzin temu Napisano 15 godzin temu Spieszmy się kupować Denona - tak szybko drożeje? 1 Odpisz, cytując
Tomasz Kluczynski Napisano 13 godzin temu Napisano 13 godzin temu 1 godzinę temu, Artur Brol napisał: Ja sie spóźniłem 😢 Możesz kupić taniej w Polsce. Na przykład sklep OleOle nowe sprzedaje za 5314.44zł, a ma w Qutlet nowe ,nieużywane tylko ze zniszczonym opakowaniem, ale z pełną gwarancją za 4146zł, czyli poniżej 1000euro. https://www.oleole.pl/sluchawki/denon-sluchawki-nauszne-ah-d9200.bhtml?from=pla&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=tele_pla&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=22021211663&gbraid=0AAAAApCtXCH0IGNLnRKvxLhWLbb59CrHr&gclid=CjwKCAjwt-_FBhBzEiwA7QEqyN77T4e7bg_xg4JXtIjPNKAsfmvb2Uwvr6sYAwsoK1DZhhZBejuwthoCpckQAvD_BwE 1 Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano 12 godzin temu Napisano 12 godzin temu Miałem w planie zamówić je i sprawdzić czy będą wygodne. Ewentualnie, jesli nie, odesłać. W tej sytuacji to sie nie uda😁 Odpisz, cytując
Tomasz Kluczynski Napisano 8 godzin temu Napisano 8 godzin temu (edytowany) 4 godziny temu, Artur Brol napisał: Miałem w planie zamówić je i sprawdzić czy będą wygodne. Ewentualnie, jesli nie, odesłać. W tej sytuacji to sie nie uda😁 Dlaczego ma się nie udać? Do 14 dni można zwrócić. Outlet: Stan doskonały Dlaczego warto? Może posiadać uszkodzone opakowanie fabryczne. Produkt posiada otwarte lub uszkodzone pudełko. Produkt nie był używany i nie posiada żadnych uszkodzeń. Posiada kompletne wyposażenie, jest objęty pełną gwarancją producenta. Objęty 14-dniowym prawem odstąpienia od umowy zawartej na odległość Edytowano 7 godzin temu przez Tomasz Kluczynski Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano 7 godzin temu Napisano 7 godzin temu Myslalem by to zrobic u mnie, w NL. Takich rzeczy nie robie, jesli wchodzi zakup w innym kraju. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.