pairtick Napisano 8 godzin temu Napisano 8 godzin temu 29 minut temu, MMarek napisał: Czy lubicie w autach tablety wystające z deski rozdzielczej? Nie. I uważam to za idiotyzm. Odpisz, cytując
sonique Napisano 7 godzin temu Napisano 7 godzin temu (edytowany) 48 minut temu, MMarek napisał: Czy lubicie w autach tablety wystające z deski rozdzielczej? Bardzo praktyczne. Lecz niestety nie tak eleganckie i wyglądające „taniej”. W samochodach typu Mazda, Toyota, KIA, VW - jak najbardziej. Ale w samochodach premium - nie jestem przekonany. Porównanie BMW 3, ten sam model, przed liftingiem i po liftingu: Edytowano 7 godzin temu przez sonique Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano 7 godzin temu Napisano 7 godzin temu Ten z górnego zdjęcia mi sie bardziej podoba. Odpisz, cytując
PanKlor Napisano 7 godzin temu Napisano 7 godzin temu (edytowany) 55 minut temu, MMarek napisał: Czy lubicie w autach tablety wystające z deski rozdzielczej? Nie bo zazwyczaj wyglądają jak niedoróbka bo na koniec projektu nie starczyło czasu. Ładnie wkomponowane w deskę robią moim zdaniem dużo lepsze wrażenie. Niestety trend jest jaki jest... wystające tablety, SUVy zamiast kombi itd. Te najłądniej wkomponowane we wnętrze to Giulia (szczególnie jak dostała lifting pare lat temu i ten wyswietlacz zostałwymieniony na coś współczesnego), Volvo do 2025 roku - teraz co do tych dużych tabletów mam zgryz, trochę na siłę ale dalej wydaje się, że niżej niż i mniej się rzuca w oczy niż np. taka tafla w BMW. Nowe Mercedesy też niczego sobie mają to rozwiązane. Edytowano 7 godzin temu przez PanKlor Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 6 godzin temu Napisano 6 godzin temu 2 godziny temu, MMarek napisał: w moim przekonaniu beznadziejne rozwiązanie Tabletoza to jedno z największych nieszczęść współczesnej motoryzacji. 1 Odpisz, cytując
lpomis Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu (edytowany) 2 godziny temu, MMarek napisał: Czy lubicie w autach tablety wystające z deski rozdzielczej? I tak i nie. Aby współczesna tabletoza była dla mnie akceptowalna, powinna spełnić kilka warunków: - oprogramowanie musi być proste, czytelne, stabilne, mieć obsługę AA i CP - funkcje dotykowe nie mogą w pełni przejmować sterowania naprawdę potrzebnymi funkcjami jak np. regulacja nawiewów, temperatury, włączanie świateł, wycieraczek -> tutaj muszą być fizyczne przyciski w które trafię paluchem bez konieczności odrywania wzroku od drogi - tablet powinien być umieszczony na odpowiedniej wysokości - musi być to jakoś wizualnie wkomponowane, niektóre deski rozdzielcze wyglądają jakby były projektowane jeszcze pod tradycyjne zegary, zamiast których w ostatniej chwili wpakowano odstające ekrany (przykład: nowa Skoda Superb, wspomniane wcześniej BMW serii 3) Edytowano 5 godzin temu przez lpomis Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu Niezły, jednak tych fizycznych instrumentów brakuje. Odpisz, cytując
sonique Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu (edytowany) Prowadziłem BMW 3 po liftingu (drugie zdjęcie powyżej) i miałem mieszane uczucia. Wygląda to dziwacznie. Wykonanie i wrażenia estetyczne zdecydowanie poniżej standardu premium. Natomiast korzystanie z nawigacji bajecznie czytelne. Zatem również i ja jestem „za a nawet przeciw”.;) 2 godziny temu, PanKlor napisał: Niestety trend jest jaki jest... wystające tablety, SUVy zamiast kombi itd. Odwiedziłem dzisiaj salon BMW. Posiedziałem w tym i w owym. Przyjrzałem się samochodom nowym i ale też poprzednim modelom sprzedawanym jako używane. Czy wiecie, że nie dość, że mamy obecnie zalew SUVów (w salonie tylko co 10-te auto nie było udawaną terenówką), to jeszcze obecny trend jest taki, że nowe modele sedanów, coupé, oraz kombi mają wyżej poprowadzoną linię dachu i większy prześwit(!) od analogicznej klasy modeli poprzednich. Pociągnąłem sprzedawcę za język i przyznał, co prawda w sposób bardzo dalece dyplomatyczny i zawoalowany, że starsze modele mają więcej ze słynnego DNA marki. Słowem obecne „Freude am Fahren” znaczy nieco co innego…:( To w nawiązaniu do obecnych trendów, aby tablety nie przesłoniły nam innych - tych mniej widocznych „poprawek”, które obecnie zachodzą w motoryzacji. Edytowano 4 godziny temu przez sonique Odpisz, cytując
Chmarski Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu 48 minut temu, Artur Brol napisał: Niezły, jednak tych fizycznych instrumentów brakuje. Sporo z tych najważniejszych zostało jeszcze: Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu Porównanie gruszek do jabłek, czyli Cupra vs Jajco! 2 samochody totalnie odmienne jeśli chodzi o koncepcję, prowadzenie, ekonomię, napęd, w końcu cenę a jednak testujący upiera się że można i należy je porówywać. Bo to dwa kompaktowe SUVy. Zatem porównujmy! Odpisz, cytując
Chmarski Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu 11 minut temu, Artur Brol napisał: Volume?😁 Do Mark Levinson... reszta sterowania audio zapewne na kierownicy, a jak się chcesz bardziej ustawieniami bawić to już raczej na postoju. Klima według mnie wystarczająco na przyciskach. Do tego tempomat i komputer z kierownicy. Da się przeżyć. Mam tak w moim 19 letnim Volvo. Audio to głośność i przełączanie stacji/utworów z poziomu kierownicy. Podobnie tempomat. Do konsoli sięgam tylko do klimatyzacji i w sumie po to by zmienić temperaturę lub odparować szybę przednią i włączyć ogrzewanie tylnej szyby. Navi to oczywiście telefon w uchwycie Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu Jechalem raz Arona albo Ateca. Ze sterowaniem po nowoczesnemu. No nie jest to bezpieczne. Odpisz, cytując
Chmarski Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu Jutro będę odbierał służbową Octavię (3-letnia). Porównam sobie do Volvo. Najbardziej obawiam się, że choć w Volvo mam najsłabsze możliwe nagłośnienie, to w Skodzie będzie gorzej. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.