pairtick Napisano wczoraj o 15:02 Napisano wczoraj o 15:02 29 minut temu, MMarek napisał: Czy lubicie w autach tablety wystające z deski rozdzielczej? Nie. I uważam to za idiotyzm. Odpisz, cytując
sonique Napisano wczoraj o 15:15 Napisano wczoraj o 15:15 (edytowany) 48 minut temu, MMarek napisał: Czy lubicie w autach tablety wystające z deski rozdzielczej? Bardzo praktyczne. Lecz niestety nie tak eleganckie i wyglądające „taniej”. W samochodach typu Mazda, Toyota, KIA, VW - jak najbardziej. Ale w samochodach premium - nie jestem przekonany. Porównanie BMW 3, ten sam model, przed liftingiem i po liftingu: Edytowano wczoraj o 15:21 przez sonique Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano wczoraj o 15:23 Napisano wczoraj o 15:23 Ten z górnego zdjęcia mi sie bardziej podoba. Odpisz, cytując
PanKlor Napisano wczoraj o 15:27 Napisano wczoraj o 15:27 (edytowany) 55 minut temu, MMarek napisał: Czy lubicie w autach tablety wystające z deski rozdzielczej? Nie bo zazwyczaj wyglądają jak niedoróbka bo na koniec projektu nie starczyło czasu. Ładnie wkomponowane w deskę robią moim zdaniem dużo lepsze wrażenie. Niestety trend jest jaki jest... wystające tablety, SUVy zamiast kombi itd. Te najłądniej wkomponowane we wnętrze to Giulia (szczególnie jak dostała lifting pare lat temu i ten wyswietlacz zostałwymieniony na coś współczesnego), Volvo do 2025 roku - teraz co do tych dużych tabletów mam zgryz, trochę na siłę ale dalej wydaje się, że niżej niż i mniej się rzuca w oczy niż np. taka tafla w BMW. Nowe Mercedesy też niczego sobie mają to rozwiązane. Edytowano wczoraj o 15:28 przez PanKlor Odpisz, cytując
il Dottore Napisano wczoraj o 16:43 Napisano wczoraj o 16:43 2 godziny temu, MMarek napisał: w moim przekonaniu beznadziejne rozwiązanie Tabletoza to jedno z największych nieszczęść współczesnej motoryzacji. 1 Odpisz, cytując
lpomis Napisano wczoraj o 17:21 Napisano wczoraj o 17:21 (edytowany) 2 godziny temu, MMarek napisał: Czy lubicie w autach tablety wystające z deski rozdzielczej? I tak i nie. Aby współczesna tabletoza była dla mnie akceptowalna, powinna spełnić kilka warunków: - oprogramowanie musi być proste, czytelne, stabilne, mieć obsługę AA i CP - funkcje dotykowe nie mogą w pełni przejmować sterowania naprawdę potrzebnymi funkcjami jak np. regulacja nawiewów, temperatury, włączanie świateł, wycieraczek -> tutaj muszą być fizyczne przyciski w które trafię paluchem bez konieczności odrywania wzroku od drogi - tablet powinien być umieszczony na odpowiedniej wysokości - musi być to jakoś wizualnie wkomponowane, niektóre deski rozdzielcze wyglądają jakby były projektowane jeszcze pod tradycyjne zegary, zamiast których w ostatniej chwili wpakowano odstające ekrany (przykład: nowa Skoda Superb, wspomniane wcześniej BMW serii 3) Edytowano wczoraj o 17:28 przez lpomis Odpisz, cytując
Chmarski Napisano wczoraj o 17:45 Napisano wczoraj o 17:45 Mi się w Lexusie LBX podoba: Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano wczoraj o 17:55 Napisano wczoraj o 17:55 Niezły, jednak tych fizycznych instrumentów brakuje. Odpisz, cytując
sonique Napisano wczoraj o 18:02 Napisano wczoraj o 18:02 (edytowany) Prowadziłem BMW 3 po liftingu (drugie zdjęcie powyżej) i miałem mieszane uczucia. Wygląda to dziwacznie. Wykonanie i wrażenia estetyczne zdecydowanie poniżej standardu premium. Natomiast korzystanie z nawigacji bajecznie czytelne. Zatem również i ja jestem „za a nawet przeciw”.;) 2 godziny temu, PanKlor napisał: Niestety trend jest jaki jest... wystające tablety, SUVy zamiast kombi itd. Odwiedziłem dzisiaj salon BMW. Posiedziałem w tym i w owym. Przyjrzałem się samochodom nowym i ale też poprzednim modelom sprzedawanym jako używane. Czy wiecie, że nie dość, że mamy obecnie zalew SUVów (w salonie tylko co 10-te auto nie było udawaną terenówką), to jeszcze obecny trend jest taki, że nowe modele sedanów, coupé, oraz kombi mają wyżej poprowadzoną linię dachu i większy prześwit(!) od analogicznej klasy modeli poprzednich. Pociągnąłem sprzedawcę za język i przyznał, co prawda w sposób bardzo dalece dyplomatyczny i zawoalowany, że starsze modele mają więcej ze słynnego DNA marki. Słowem obecne „Freude am Fahren” znaczy nieco co innego…:( To w nawiązaniu do obecnych trendów, aby tablety nie przesłoniły nam innych - tych mniej widocznych „poprawek”, które obecnie zachodzą w motoryzacji. Edytowano wczoraj o 18:05 przez sonique 1 Odpisz, cytując
Chmarski Napisano wczoraj o 18:45 Napisano wczoraj o 18:45 48 minut temu, Artur Brol napisał: Niezły, jednak tych fizycznych instrumentów brakuje. Sporo z tych najważniejszych zostało jeszcze: Odpisz, cytując
il Dottore Napisano wczoraj o 18:56 Napisano wczoraj o 18:56 Porównanie gruszek do jabłek, czyli Cupra vs Jajco! 2 samochody totalnie odmienne jeśli chodzi o koncepcję, prowadzenie, ekonomię, napęd, w końcu cenę a jednak testujący upiera się że można i należy je porówywać. Bo to dwa kompaktowe SUVy. Zatem porównujmy! Odpisz, cytując
Chmarski Napisano wczoraj o 19:09 Napisano wczoraj o 19:09 11 minut temu, Artur Brol napisał: Volume?😁 Do Mark Levinson... reszta sterowania audio zapewne na kierownicy, a jak się chcesz bardziej ustawieniami bawić to już raczej na postoju. Klima według mnie wystarczająco na przyciskach. Do tego tempomat i komputer z kierownicy. Da się przeżyć. Mam tak w moim 19 letnim Volvo. Audio to głośność i przełączanie stacji/utworów z poziomu kierownicy. Podobnie tempomat. Do konsoli sięgam tylko do klimatyzacji i w sumie po to by zmienić temperaturę lub odparować szybę przednią i włączyć ogrzewanie tylnej szyby. Navi to oczywiście telefon w uchwycie Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano wczoraj o 19:12 Napisano wczoraj o 19:12 Jechalem raz Arona albo Ateca. Ze sterowaniem po nowoczesnemu. No nie jest to bezpieczne. Odpisz, cytując
Chmarski Napisano wczoraj o 19:33 Napisano wczoraj o 19:33 Jutro będę odbierał służbową Octavię (3-letnia). Porównam sobie do Volvo. Najbardziej obawiam się, że choć w Volvo mam najsłabsze możliwe nagłośnienie, to w Skodzie będzie gorzej. Odpisz, cytując
pairtick Napisano 19 godzin temu Napisano 19 godzin temu 16 godzin temu, il Dottore napisał: Jestem głęboko przekonany, że teraz cały wysiłek państwa i partii jest tam skoncentrowany na samodzielnym dojściu do 3nm. I długo to nie potrwa. China Supplied More Than 500 Thousand km of Fiber Optic Cable to Russia in August https://militarnyi.com/en/news/china-supplied-more-than-500-thousand-km-of-fiber-optic-cable-to-russia-in-august/ Jak widać, mają ważniejsze rzeczy na głowie - czyli wspieranie Rosji. Jedynym rozwiązaniem jest całkowity bojkot Chin przez Zachód. Odpisz, cytując
Vectorinni Napisano 14 godzin temu Napisano 14 godzin temu 5 godzin temu, pairtick napisał: Jedynym rozwiązaniem jest całkowity bojkot Chin przez Zachód. Za późno. W najbliższym czasie będzie ruchawka między Zachodem a Chinami, ale nie spodziewam się w tym starciu ewidentnego wygranego. Tak jedni i drudzy mają dużo do stracenia i oby tylko w porę wszyscy się opamiętali. My jesteśmy mocno uzależnieni od dostaw od nich, a oni od...dostaw do nas:). Nam może zabraknąć np. leków, a im zatrzymać się rozkręcone linie produkcyjne. Ale co do zasady to owszem, trzeba ograniczać tam gdzie się da pompowanie w nich kabzy. Np. nie kupując Jajca 5 czy 7 i innych chińskich wozideł😃 Wracając do wątku, tabletoza w samochodach to jakiś dramat. Mówię oczywiście o tych telewizorach doklejonych jakby na szybko i sterczących ponad deskę. Te z pokazanego np. Lexusa, ładnie wkomponowane w kokpit są ok, ale tylko te. No i oczywiście powinno być manualne sterowanie klimą i podstawowe do mediów (vol i skip). Odpisz, cytując
misiekx Napisano 14 godzin temu Napisano 14 godzin temu 17 minut temu, Vectorinni napisał: . Np. nie kupując Jajca 5 czy 7 i innych chińskich wozideł Przeciętny Kowalski jeżeli chce jeździć nowym autem kupionym za gotówkę a nie stać go na Europejską markę w głębokim poważaniu ma czy napędza chińską gospodarkę. Kupi Jajca 5 i będzie się cieszył że zapłacił duuuużo mniej. Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 9 godzin temu Napisano 9 godzin temu 10 godzin temu, pairtick napisał: ak widać, mają ważniejsze rzeczy na głowie - czyli wspieranie Rosji. Tak - Chiny zapowiedziały, że Rosja nie może przegrać tej wojny. Na razie pomoc chińska nie ejst bezpośrednio militarna ale w razie włączenia się NATO bezpośrednio w akcję na UKR jestem pewien że broń z Chin popłynie do Rosji szerokim strumieniem. Póki co - np. 2000 spychaczy z Chin pozwoliło na zbudowanie Linii Surowikina, o którą Ukraina połamała sobie zęby podczas ofenywy-niewypału. 4 godziny temu, misiekx napisał: Przeciętny Kowalski jeżeli chce jeździć nowym autem kupionym za gotówkę a nie stać go na Europejską markę w głębokim poważaniu ma czy napędza chińską gospodarkę. Kupi Jajca 5 i będzie się cieszył że zapłacił duuuużo mniej. Dokładnie tak! Ja się nie będę zastanawiał, czy Chiny trzymają z Rosją czy z Japonią, tylko będę szukał towaru który za jak najmniejsze pieniądze spełni moje wymagania. 5 godzin temu, Vectorinni napisał: Ale co do zasady to owszem, trzeba ograniczać tam gdzie się da pompowanie w nich kabzy. Np. nie kupując Jajca 5 czy 7 i innych chińskich wozideł😃 NIGDY! Jajco jest najlepsze! Jeżeli Dacia da mi silnik 4 cylindry, automat, ten sam poziom komfortu, materiałów i wyposażenia i zawoła za to niższą cenę - to chętnie kupię Dacię. Choćby przez sentyment, bo to będzie trzecia Dacia w rodzinie. Ale póki co - samochody z Rumunii są po prostu siermiężne w porównaniu do chociażby Jajco i nie ma o czym gadać. Zresztą - chyba nie ma o czym dyskutować. Niedługo marki europejskie zdechną, bo nie wytrzymają konkurencji. Te najgorsze - odejdą w zapomnienie. I nikt po nich nie zapłacze. Te lepsze zostaną wykupione przez Chińczyków, żeby mieć wyższą marżę. Chiński T-shirt kosztuje bowiem 5€, ale T-shirt z metką Gucci kosztuje 200€. Wyprodukowanie obydwu to ten sam koszt. Marża się liczy. Dlatego Chińczycy kupili Volvo. Omoda 9 tutaj w porównaniu do Audi SQ5. Pali połowę tego, co SQ5, jest lepiej wyposażona, ma lepsze materiały za to mniejszy bagażnik i gorzej się prowadzi. Ale kosztuje 210 tys a SQ5 368 tys GOŁE. Magia marży! 5 godzin temu, Vectorinni napisał: Te z pokazanego np. Lexusa, ładnie wkomponowane w kokpit są ok, ale tylko te. No i oczywiście powinno być manualne sterowanie klimą i podstawowe do mediów (vol i skip). Uważam że UE powinna wprowadzić NAKAZ fizycznych przycisków! Minimum: klima, światła, ogrzewanie, masaż, wentylacja, regulacja foteli, VOL, skip... Reszta może być na ekranie, bo ja u siebie naliczyłem chyba 50 przycisków w aucie i to jest przegięcie w drugą stronę. Inna sprawa, że ergonomia jest tak dopracowana, że z zamkniętymi oczami trafiam we właściwe przyciski. Wszystko na swoim miejscu. A w Jajco 7 masz kretyńską regulację lusterek z ekranu i kierownicy. Dopiero w 5 to poprawili i jest normalnie na drzwiach kierowcy. To tylko przykład - lusterka ustawiasz sobie raz i już. Ale kiedy jest dwóch czy więcej kierowców to już gorzej. A tabletozy nienawidzę. U mnie ekran ma wielkość paczki papierosów. I wystarcza. Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 9 godzin temu Napisano 9 godzin temu 5 godzin temu, Vectorinni napisał: My jesteśmy mocno uzależnieni od dostaw od nich, a oni od...dostaw do nas:) Globaliści stworzyli zwyrodnienie. Czy Europa ma naprawdę nic nie produkować, być 100% uzależniona od Chin czy Indii w dziedzinie towarów strategicznych??? Bo leki to jest towar strategiczny. Jeśli ich zabraknie - mogiła! Tymczasem europejskie "fabryki" leków to są w istocie rzeczy mieszalnie. Substancja aktywna przychodzi z Chin albo Indii, Europejski "producent" tylko dodaje masy tabletkowej i miesza. Koniec. To jest produkcja? Za komuny polski wywiad oprócz broni kradł właśnie przede wszystkim technologię produkcji leków: niektóre antybiotyki mieliśmy w Polsce na rynku tylko dzięki naszym dzielnym szpiegom. I oczywiście - to byli źli komuniści i złodzieje technologii, ale ilu ludzi ich praca uratowała to trudno policzyć. Odpisz, cytując
PanKlor Napisano 8 godzin temu Napisano 8 godzin temu 1 godzinę temu, il Dottore napisał: Ale kosztuje 210 tys a SQ5 368 tys GOŁE. Magia marży! Na Audi dostaniesz pewnie 10-15-20% (albo więcej rabatu) do Omody pewnie gratisowe dywaniki. 1 godzinę temu, il Dottore napisał: Ale kiedy jest dwóch czy więcej kierowców to już gorzej. Jak jest 2 kierowców to pewnie są 2 kluczyki / 2 konta w pojeździe i można to sobie ustawić. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.