pairtick Napisano 17 godzin temu Napisano 17 godzin temu 29 minut temu, MMarek napisał: Czy lubicie w autach tablety wystające z deski rozdzielczej? Nie. I uważam to za idiotyzm. Odpisz, cytując
sonique Napisano 17 godzin temu Napisano 17 godzin temu (edytowany) 48 minut temu, MMarek napisał: Czy lubicie w autach tablety wystające z deski rozdzielczej? Bardzo praktyczne. Lecz niestety nie tak eleganckie i wyglądające „taniej”. W samochodach typu Mazda, Toyota, KIA, VW - jak najbardziej. Ale w samochodach premium - nie jestem przekonany. Porównanie BMW 3, ten sam model, przed liftingiem i po liftingu: Edytowano 17 godzin temu przez sonique Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano 17 godzin temu Napisano 17 godzin temu Ten z górnego zdjęcia mi sie bardziej podoba. Odpisz, cytując
PanKlor Napisano 17 godzin temu Napisano 17 godzin temu (edytowany) 55 minut temu, MMarek napisał: Czy lubicie w autach tablety wystające z deski rozdzielczej? Nie bo zazwyczaj wyglądają jak niedoróbka bo na koniec projektu nie starczyło czasu. Ładnie wkomponowane w deskę robią moim zdaniem dużo lepsze wrażenie. Niestety trend jest jaki jest... wystające tablety, SUVy zamiast kombi itd. Te najłądniej wkomponowane we wnętrze to Giulia (szczególnie jak dostała lifting pare lat temu i ten wyswietlacz zostałwymieniony na coś współczesnego), Volvo do 2025 roku - teraz co do tych dużych tabletów mam zgryz, trochę na siłę ale dalej wydaje się, że niżej niż i mniej się rzuca w oczy niż np. taka tafla w BMW. Nowe Mercedesy też niczego sobie mają to rozwiązane. Edytowano 17 godzin temu przez PanKlor Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 16 godzin temu Napisano 16 godzin temu 2 godziny temu, MMarek napisał: w moim przekonaniu beznadziejne rozwiązanie Tabletoza to jedno z największych nieszczęść współczesnej motoryzacji. 1 Odpisz, cytując
lpomis Napisano 15 godzin temu Napisano 15 godzin temu (edytowany) 2 godziny temu, MMarek napisał: Czy lubicie w autach tablety wystające z deski rozdzielczej? I tak i nie. Aby współczesna tabletoza była dla mnie akceptowalna, powinna spełnić kilka warunków: - oprogramowanie musi być proste, czytelne, stabilne, mieć obsługę AA i CP - funkcje dotykowe nie mogą w pełni przejmować sterowania naprawdę potrzebnymi funkcjami jak np. regulacja nawiewów, temperatury, włączanie świateł, wycieraczek -> tutaj muszą być fizyczne przyciski w które trafię paluchem bez konieczności odrywania wzroku od drogi - tablet powinien być umieszczony na odpowiedniej wysokości - musi być to jakoś wizualnie wkomponowane, niektóre deski rozdzielcze wyglądają jakby były projektowane jeszcze pod tradycyjne zegary, zamiast których w ostatniej chwili wpakowano odstające ekrany (przykład: nowa Skoda Superb, wspomniane wcześniej BMW serii 3) Edytowano 15 godzin temu przez lpomis Odpisz, cytując
Chmarski Napisano 15 godzin temu Napisano 15 godzin temu Mi się w Lexusie LBX podoba: Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano 15 godzin temu Napisano 15 godzin temu Niezły, jednak tych fizycznych instrumentów brakuje. Odpisz, cytując
sonique Napisano 14 godzin temu Napisano 14 godzin temu (edytowany) Prowadziłem BMW 3 po liftingu (drugie zdjęcie powyżej) i miałem mieszane uczucia. Wygląda to dziwacznie. Wykonanie i wrażenia estetyczne zdecydowanie poniżej standardu premium. Natomiast korzystanie z nawigacji bajecznie czytelne. Zatem również i ja jestem „za a nawet przeciw”.;) 2 godziny temu, PanKlor napisał: Niestety trend jest jaki jest... wystające tablety, SUVy zamiast kombi itd. Odwiedziłem dzisiaj salon BMW. Posiedziałem w tym i w owym. Przyjrzałem się samochodom nowym i ale też poprzednim modelom sprzedawanym jako używane. Czy wiecie, że nie dość, że mamy obecnie zalew SUVów (w salonie tylko co 10-te auto nie było udawaną terenówką), to jeszcze obecny trend jest taki, że nowe modele sedanów, coupé, oraz kombi mają wyżej poprowadzoną linię dachu i większy prześwit(!) od analogicznej klasy modeli poprzednich. Pociągnąłem sprzedawcę za język i przyznał, co prawda w sposób bardzo dalece dyplomatyczny i zawoalowany, że starsze modele mają więcej ze słynnego DNA marki. Słowem obecne „Freude am Fahren” znaczy nieco co innego…:( To w nawiązaniu do obecnych trendów, aby tablety nie przesłoniły nam innych - tych mniej widocznych „poprawek”, które obecnie zachodzą w motoryzacji. Edytowano 14 godzin temu przez sonique 1 Odpisz, cytując
Chmarski Napisano 14 godzin temu Napisano 14 godzin temu 48 minut temu, Artur Brol napisał: Niezły, jednak tych fizycznych instrumentów brakuje. Sporo z tych najważniejszych zostało jeszcze: Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 14 godzin temu Napisano 14 godzin temu Porównanie gruszek do jabłek, czyli Cupra vs Jajco! 2 samochody totalnie odmienne jeśli chodzi o koncepcję, prowadzenie, ekonomię, napęd, w końcu cenę a jednak testujący upiera się że można i należy je porówywać. Bo to dwa kompaktowe SUVy. Zatem porównujmy! Odpisz, cytując
Chmarski Napisano 13 godzin temu Napisano 13 godzin temu 11 minut temu, Artur Brol napisał: Volume?😁 Do Mark Levinson... reszta sterowania audio zapewne na kierownicy, a jak się chcesz bardziej ustawieniami bawić to już raczej na postoju. Klima według mnie wystarczająco na przyciskach. Do tego tempomat i komputer z kierownicy. Da się przeżyć. Mam tak w moim 19 letnim Volvo. Audio to głośność i przełączanie stacji/utworów z poziomu kierownicy. Podobnie tempomat. Do konsoli sięgam tylko do klimatyzacji i w sumie po to by zmienić temperaturę lub odparować szybę przednią i włączyć ogrzewanie tylnej szyby. Navi to oczywiście telefon w uchwycie Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano 13 godzin temu Napisano 13 godzin temu Jechalem raz Arona albo Ateca. Ze sterowaniem po nowoczesnemu. No nie jest to bezpieczne. Odpisz, cytując
Chmarski Napisano 13 godzin temu Napisano 13 godzin temu Jutro będę odbierał służbową Octavię (3-letnia). Porównam sobie do Volvo. Najbardziej obawiam się, że choć w Volvo mam najsłabsze możliwe nagłośnienie, to w Skodzie będzie gorzej. Odpisz, cytując
pairtick Napisano 7 godzin temu Napisano 7 godzin temu 16 godzin temu, il Dottore napisał: Jestem głęboko przekonany, że teraz cały wysiłek państwa i partii jest tam skoncentrowany na samodzielnym dojściu do 3nm. I długo to nie potrwa. China Supplied More Than 500 Thousand km of Fiber Optic Cable to Russia in August https://militarnyi.com/en/news/china-supplied-more-than-500-thousand-km-of-fiber-optic-cable-to-russia-in-august/ Jak widać, mają ważniejsze rzeczy na głowie - czyli wspieranie Rosji. Jedynym rozwiązaniem jest całkowity bojkot Chin przez Zachód. Odpisz, cytując
Vectorinni Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu 5 godzin temu, pairtick napisał: Jedynym rozwiązaniem jest całkowity bojkot Chin przez Zachód. Za późno. W najbliższym czasie będzie ruchawka między Zachodem a Chinami, ale nie spodziewam się w tym starciu ewidentnego wygranego. Tak jedni i drudzy mają dużo do stracenia i oby tylko w porę wszyscy się opamiętali. My jesteśmy mocno uzależnieni od dostaw od nich, a oni od...dostaw do nas:). Nam może zabraknąć np. leków, a im zatrzymać się rozkręcone linie produkcyjne. Ale co do zasady to owszem, trzeba ograniczać tam gdzie się da pompowanie w nich kabzy. Np. nie kupując Jajca 5 czy 7 i innych chińskich wozideł😃 Wracając do wątku, tabletoza w samochodach to jakiś dramat. Mówię oczywiście o tych telewizorach doklejonych jakby na szybko i sterczących ponad deskę. Te z pokazanego np. Lexusa, ładnie wkomponowane w kokpit są ok, ale tylko te. No i oczywiście powinno być manualne sterowanie klimą i podstawowe do mediów (vol i skip). Odpisz, cytując
misiekx Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu 17 minut temu, Vectorinni napisał: . Np. nie kupując Jajca 5 czy 7 i innych chińskich wozideł Przeciętny Kowalski jeżeli chce jeździć nowym autem kupionym za gotówkę a nie stać go na Europejską markę w głębokim poważaniu ma czy napędza chińską gospodarkę. Kupi Jajca 5 i będzie się cieszył że zapłacił duuuużo mniej. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.