Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Kilka dni temu miałem aktualizację HEOS-a na moim DNP-800Ne i od tamtego momentu nie mogę uruchomić streamingu TIDAL-a za pomocą aplikacji HEOS-a na telefonie. Przy próbie wejścia do jakiejkolwiek grupy np "Listy odtwarzania" wyskakuje mi info "Serwer konta HEOS jest niedostępny - proszę spróbować później" co oczywiście czynię lecz bez  pozytywnego skutku gdyż nadal w odpowiedzi dostaję info o niedostępności serwera. Co ciekawe bez problemu działa streaming  TIDAL-a przy pomocy BubbleUPnP co prawdopodobnie oznacza że w/w aktualizacja jest spie...... ( zepsuta 😁 ). I tutaj moje pytanko do innych userów HEOS-a ...czy u Was też wystąpiły takie problemy lub też nie i czy ewentualnie znaleźliście jakiś środek zaradczy na ten programowy bubel ???

Edytowano przez Aprox
Napisano (edytowany)
38 minut temu, Aprox napisał:

Kilka dni temu miałem aktualizację HEOS-a na moim DNP-800Ne i od tamtego momentu nie mogę uruchomić streamingu TIDAL-a za pomocą aplikacji HEOS-a na telefonie. Przy próbie wejścia do jakiejkolwiek grupy np "Listy odtwarzania" wyskakuje mi info "Serwer konta HEOS jest niedostępny - proszę spróbować później" co oczywiście czynię lecz bez  pozytywnego skutku gdyż nadal w odpowiedzi dostaję info o niedostępności serwera. Co ciekawe bez problemu działa streaming  TIDAL-a przy pomocy BubbleUPnP co prawdopodobnie oznacza że w/w aktualizacja jest spie...... ( zepsuta 😁 ). I tutaj moje pytanko do innych userów HEOS-a ...czy u Was też wystąpiły takie problemy lub też nie i czy ewentualnie znaleźliście jakiś środek zaradczy na ten programowy bubel ???

Hej, spróbuj wylogować i na nowo zalogować konto Tidal w HEOSie. U mnie zadziałało ;)

Edytowano przez MaggieMay
Napisano
1 godzinę temu, Aprox napisał:

Kilka dni temu miałem aktualizację HEOS-a na moim DNP-800Ne i od tamtego momentu nie mogę uruchomić streamingu TIDAL-a za pomocą aplikacji HEOS-a na telefonie. Przy próbie wejścia do jakiejkolwiek grupy np "Listy odtwarzania" wyskakuje mi info "Serwer konta HEOS jest niedostępny - proszę spróbować później" co oczywiście czynię lecz bez  pozytywnego skutku gdyż nadal w odpowiedzi dostaję info o niedostępności serwera. Co ciekawe bez problemu działa streaming  TIDAL-a przy pomocy BubbleUPnP co prawdopodobnie oznacza że w/w aktualizacja jest spie...... ( zepsuta 😁 ). I tutaj moje pytanko do innych userów HEOS-a ...czy u Was też wystąpiły takie problemy lub też nie i czy ewentualnie znaleźliście jakiś środek zaradczy na ten programowy bubel ???

A masz konto Amazon, TuneIn lub Deezer? Jeśli tak, to czy działają przez Heosa?

Napisano
1 godzinę temu, klimkr napisał:

A masz konto Amazon, TuneIn lub Deezer? Jeśli tak, to czy działają przez Heosa?

Amazon, TuneIn czy Spotify działają bez problemu ...problemem jest tylko TIDAL 🤨

1 godzinę temu, MaggieMay napisał:

Hej, spróbuj wylogować i na nowo zalogować konto Tidal w HEOSie. U mnie zadziałało ;)

Zadziałało 😁👍 ...taki prosty trik a tyle wkur..... 😁. Wielkie dzięki za pomoc 💪🥃

Napisano
Dnia 22.04.2023 o 18:20, Aprox napisał:

 

Zadziałało 😁👍 ...taki prosty trik a tyle wkur..... 😁. Wielkie dzięki za pomoc 💪🥃

U mnie problem występuje nadal (pomimo kilkukrotnego wylogowania i ponowneo zalogowania). Co robić, doradźcie?!

Napisano (edytowany)
7 godzin temu, pienio2 napisał:

U mnie problem występuje nadal (pomimo kilkukrotnego wylogowania i ponowneo zalogowania). Co robić, doradźcie?!

Pytanie czy kilkukrotne wylogowanie dotyczyło samej aplikacji Tidal czy było to wylogowanie z Tidal-a dokonane w aplikacji Heos ???

Edytowano przez Aprox
Napisano (edytowany)
9 minut temu, Bogdan B napisał:

Wylogowałem się i z aplikacji  taidal  i z  aplikacji heos i nic nie pomaga 

Ale nie chodziło mi o wylogowanie się z aplikacji Heos tylko z Tidal-a w aplikacji Heos 

IMG_20230429_142655.jpg

Edytowano przez Aprox
  • 2 weeks later...
Napisano

U mnie w Heosie nie pomaga ponowne logowanie. Mogę wyświetlić swoje listy odtwarzania, ulubione albumy, wyszukiwać utwory/wykonawców, itp. Wszystko jest widoczne na smartfonie, ale odtwarzanie już nie. Wyskakuje komunikat o braku połączenia z Tidalem. Podobnie jest z TunIn. Mogę wybrać ulubioną stację, albo wyszukać dowolną, ale z odtwarzaniem jest już problem, chociaż udało mi się włączyć ze 3-4 stacje w lokalnych z 40 pozycji. Problem zgłaszałem do Denon Polska i czekamy na aktualizację Heosa. Spotify gra normalnie, ale to dlatego, że jest to Spotify Connect i tak naprawdę odtwarza smartphone i strumieniuje dalej na Denona.

Mój sprzęt to głośniki Home 350 x2 i Home 150 x2.

 

  • 1 month later...
Napisano (edytowany)

Mam dokładnie to samo co wyżej - Pan wsobol.

Aplikacja tidal nie widzi denona.

Wylogowywałem się na wszystkie sposoby - spotyfy widzi wszystkie urządzenia w sieci. 

 

Czy rozwiązał ktoś ten problem?

Na słuchawkach zauważam różnicę na korzyść tidala master - chętnie puścił bym to na denonie. Na chwilę obecną tylko rezygnacja tidala rozwiązuje problem.

Pomocy.

Edytowano przez Arachion
Dodanie pytania.
Napisano
Dnia 13.05.2023 o 21:57, wsobol napisał:

U mnie w Heosie nie pomaga ponowne logowanie. Mogę wyświetlić swoje listy odtwarzania, ulubione albumy, wyszukiwać utwory/wykonawców, itp. Wszystko jest widoczne na smartfonie, ale odtwarzanie już nie. Wyskakuje komunikat o braku połączenia z Tidalem. Podobnie jest z TunIn. Mogę wybrać ulubioną stację, albo wyszukać dowolną, ale z odtwarzaniem jest już problem, chociaż udało mi się włączyć ze 3-4 stacje w lokalnych z 40 pozycji. Problem zgłaszałem do Denon Polska i czekamy na aktualizację Heosa. Spotify gra normalnie, ale to dlatego, że jest to Spotify Connect i tak naprawdę odtwarza smartphone i strumieniuje dalej na Denona.

Mój sprzęt to głośniki Home 350 x2 i Home 150 x2.

 

Witam. Również mam ten sam problem. W Heosie nie pomaga ponowne logowanie czy reinstalacja.. Apka widzi mojego Marantza 8006, przełączy między wejściami optycznymi czy steruje CD, ale Tidala nie odpalI. Mogę wyświetlić swoje listy odtwarzania, ulubione albumy, wyszukiwać utwory/wykonawców, ale odtworzyć już się nie da. 

Może ma ktoś pomysł, co jeszcze można zrobić aby odzyskać dostęp?

Napisano (edytowany)

Moze jest jakiś problem po ostatnim sofcie? Skoro tyle urządzeń z linii Heos niedziała. Zapytajcie może jakiegoś przedstawiciela Horna tutaj o co chodzi.

Edytowano przez Miras23
Napisano
5 godzin temu, radek. Ch napisał:

czy w Tidala jest taka sama opcja ze jest cos takiego jak spotify connect ? uzywajac spotify aplikacja widzi mi  ampli  ( denona) i moge spod aplikacji nim sterowac w tidalu nie ,  musze uzywac heosa 

Nie ma ...do Tidal-a musisz używać Heos-a

Napisano
58 minut temu, Marcin Molak napisał:

Ja przez ostatnie dni bez problemu używałem TIDAL na HEOS (Marantz Cinema 50), więc chyba to nie kwestia serwerów 

Sprawdzałem właśnie u siebie i wszystko działa jak należy jeśli chodzi o Tidal

Napisano
Dnia 9.07.2023 o 11:35, Konik71 napisał:

Witam. Również mam ten sam problem. W Heosie nie pomaga ponowne logowanie czy reinstalacja.. Apka widzi mojego Marantza 8006, przełączy między wejściami optycznymi czy steruje CD, ale Tidala nie odpalI. Mogę wyświetlić swoje listy odtwarzania, ulubione albumy, wyszukiwać utwory/wykonawców, ale odtworzyć już się nie da. 

Może ma ktoś pomysł, co jeszcze można zrobić aby odzyskać dostęp?

Kiedyś nic nie mogłem zrobić z kontem SounCloud. Pomogło usunięcie i założenie na nowo konta HEOS (jest taka opcja w aplikacja HEOS Ustawienia -> Konto HEOS -> Usuń konto).

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...