MacieQ Napisano 22 kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 22 kwietnia 2023 (edytowany) Kilka dni temu miałem aktualizację HEOS-a na moim DNP-800Ne i od tamtego momentu nie mogę uruchomić streamingu TIDAL-a za pomocą aplikacji HEOS-a na telefonie. Przy próbie wejścia do jakiejkolwiek grupy np "Listy odtwarzania" wyskakuje mi info "Serwer konta HEOS jest niedostępny - proszę spróbować później" co oczywiście czynię lecz bez pozytywnego skutku gdyż nadal w odpowiedzi dostaję info o niedostępności serwera. Co ciekawe bez problemu działa streaming TIDAL-a przy pomocy BubbleUPnP co prawdopodobnie oznacza że w/w aktualizacja jest spie...... ( zepsuta 😁 ). I tutaj moje pytanko do innych userów HEOS-a ...czy u Was też wystąpiły takie problemy lub też nie i czy ewentualnie znaleźliście jakiś środek zaradczy na ten programowy bubel ??? Edytowano 22 kwietnia 2023 przez Aprox Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaggieMay Napisano 22 kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 22 kwietnia 2023 (edytowany) 38 minut temu, Aprox napisał: Kilka dni temu miałem aktualizację HEOS-a na moim DNP-800Ne i od tamtego momentu nie mogę uruchomić streamingu TIDAL-a za pomocą aplikacji HEOS-a na telefonie. Przy próbie wejścia do jakiejkolwiek grupy np "Listy odtwarzania" wyskakuje mi info "Serwer konta HEOS jest niedostępny - proszę spróbować później" co oczywiście czynię lecz bez pozytywnego skutku gdyż nadal w odpowiedzi dostaję info o niedostępności serwera. Co ciekawe bez problemu działa streaming TIDAL-a przy pomocy BubbleUPnP co prawdopodobnie oznacza że w/w aktualizacja jest spie...... ( zepsuta 😁 ). I tutaj moje pytanko do innych userów HEOS-a ...czy u Was też wystąpiły takie problemy lub też nie i czy ewentualnie znaleźliście jakiś środek zaradczy na ten programowy bubel ??? Hej, spróbuj wylogować i na nowo zalogować konto Tidal w HEOSie. U mnie zadziałało Edytowano 22 kwietnia 2023 przez MaggieMay Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimkr Napisano 22 kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 22 kwietnia 2023 1 godzinę temu, Aprox napisał: Kilka dni temu miałem aktualizację HEOS-a na moim DNP-800Ne i od tamtego momentu nie mogę uruchomić streamingu TIDAL-a za pomocą aplikacji HEOS-a na telefonie. Przy próbie wejścia do jakiejkolwiek grupy np "Listy odtwarzania" wyskakuje mi info "Serwer konta HEOS jest niedostępny - proszę spróbować później" co oczywiście czynię lecz bez pozytywnego skutku gdyż nadal w odpowiedzi dostaję info o niedostępności serwera. Co ciekawe bez problemu działa streaming TIDAL-a przy pomocy BubbleUPnP co prawdopodobnie oznacza że w/w aktualizacja jest spie...... ( zepsuta 😁 ). I tutaj moje pytanko do innych userów HEOS-a ...czy u Was też wystąpiły takie problemy lub też nie i czy ewentualnie znaleźliście jakiś środek zaradczy na ten programowy bubel ??? A masz konto Amazon, TuneIn lub Deezer? Jeśli tak, to czy działają przez Heosa? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MacieQ Napisano 22 kwietnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 22 kwietnia 2023 1 godzinę temu, klimkr napisał: A masz konto Amazon, TuneIn lub Deezer? Jeśli tak, to czy działają przez Heosa? Amazon, TuneIn czy Spotify działają bez problemu ...problemem jest tylko TIDAL 🤨 1 godzinę temu, MaggieMay napisał: Hej, spróbuj wylogować i na nowo zalogować konto Tidal w HEOSie. U mnie zadziałało Zadziałało 😁👍 ...taki prosty trik a tyle wkur..... 😁. Wielkie dzięki za pomoc 💪🥃 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pienio2 Napisano 28 kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 28 kwietnia 2023 Dnia 22.04.2023 o 18:20, Aprox napisał: Zadziałało 😁👍 ...taki prosty trik a tyle wkur..... 😁. Wielkie dzięki za pomoc 💪🥃 U mnie problem występuje nadal (pomimo kilkukrotnego wylogowania i ponowneo zalogowania). Co robić, doradźcie?! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MacieQ Napisano 28 kwietnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 28 kwietnia 2023 (edytowany) 7 godzin temu, pienio2 napisał: U mnie problem występuje nadal (pomimo kilkukrotnego wylogowania i ponowneo zalogowania). Co robić, doradźcie?! Pytanie czy kilkukrotne wylogowanie dotyczyło samej aplikacji Tidal czy było to wylogowanie z Tidal-a dokonane w aplikacji Heos ??? Edytowano 28 kwietnia 2023 przez Aprox Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogdan B Napisano 29 kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 29 kwietnia 2023 U mnie ten sam problem wylogowanie nie pomaga, nowa instalacją też nie pomaga, co robić ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MacieQ Napisano 29 kwietnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 29 kwietnia 2023 Jeszcze raz zapytam - wylogowania z Tidal-a zrobiliście w aplikacji Tidal czy aplikacji Heos-a ??? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogdan B Napisano 29 kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 29 kwietnia 2023 Wylogowałem się i z aplikacji taidal i z aplikacji heos i nic nie pomaga Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MacieQ Napisano 29 kwietnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 29 kwietnia 2023 (edytowany) 9 minut temu, Bogdan B napisał: Wylogowałem się i z aplikacji taidal i z aplikacji heos i nic nie pomaga Ale nie chodziło mi o wylogowanie się z aplikacji Heos tylko z Tidal-a w aplikacji Heos Edytowano 29 kwietnia 2023 przez Aprox 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogdan B Napisano 29 kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 29 kwietnia 2023 Serdeczne dzięki pomogło, a ciekawe czemu się tak namieszało 😀 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pienio2 Napisano 29 kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 29 kwietnia 2023 Po powrocie z weekendu majowego dam znać. Dodam tylko, że Tidal łączy się bez problrmu przez Bluetooth i muzyki mogę słuchać na Denon AVC-X3700. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wsobol Napisano 13 maja 2023 Udostępnij Napisano 13 maja 2023 U mnie w Heosie nie pomaga ponowne logowanie. Mogę wyświetlić swoje listy odtwarzania, ulubione albumy, wyszukiwać utwory/wykonawców, itp. Wszystko jest widoczne na smartfonie, ale odtwarzanie już nie. Wyskakuje komunikat o braku połączenia z Tidalem. Podobnie jest z TunIn. Mogę wybrać ulubioną stację, albo wyszukać dowolną, ale z odtwarzaniem jest już problem, chociaż udało mi się włączyć ze 3-4 stacje w lokalnych z 40 pozycji. Problem zgłaszałem do Denon Polska i czekamy na aktualizację Heosa. Spotify gra normalnie, ale to dlatego, że jest to Spotify Connect i tak naprawdę odtwarza smartphone i strumieniuje dalej na Denona. Mój sprzęt to głośniki Home 350 x2 i Home 150 x2. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arachion Napisano 8 lipca 2023 Udostępnij Napisano 8 lipca 2023 (edytowany) Mam dokładnie to samo co wyżej - Pan wsobol. Aplikacja tidal nie widzi denona. Wylogowywałem się na wszystkie sposoby - spotyfy widzi wszystkie urządzenia w sieci. Czy rozwiązał ktoś ten problem? Na słuchawkach zauważam różnicę na korzyść tidala master - chętnie puścił bym to na denonie. Na chwilę obecną tylko rezygnacja tidala rozwiązuje problem. Pomocy. Edytowano 8 lipca 2023 przez Arachion Dodanie pytania. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konik71 Napisano 9 lipca 2023 Udostępnij Napisano 9 lipca 2023 Dnia 13.05.2023 o 21:57, wsobol napisał: U mnie w Heosie nie pomaga ponowne logowanie. Mogę wyświetlić swoje listy odtwarzania, ulubione albumy, wyszukiwać utwory/wykonawców, itp. Wszystko jest widoczne na smartfonie, ale odtwarzanie już nie. Wyskakuje komunikat o braku połączenia z Tidalem. Podobnie jest z TunIn. Mogę wybrać ulubioną stację, albo wyszukać dowolną, ale z odtwarzaniem jest już problem, chociaż udało mi się włączyć ze 3-4 stacje w lokalnych z 40 pozycji. Problem zgłaszałem do Denon Polska i czekamy na aktualizację Heosa. Spotify gra normalnie, ale to dlatego, że jest to Spotify Connect i tak naprawdę odtwarza smartphone i strumieniuje dalej na Denona. Mój sprzęt to głośniki Home 350 x2 i Home 150 x2. Witam. Również mam ten sam problem. W Heosie nie pomaga ponowne logowanie czy reinstalacja.. Apka widzi mojego Marantza 8006, przełączy między wejściami optycznymi czy steruje CD, ale Tidala nie odpalI. Mogę wyświetlić swoje listy odtwarzania, ulubione albumy, wyszukiwać utwory/wykonawców, ale odtworzyć już się nie da. Może ma ktoś pomysł, co jeszcze można zrobić aby odzyskać dostęp? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 9 lipca 2023 Udostępnij Napisano 9 lipca 2023 (edytowany) Moze jest jakiś problem po ostatnim sofcie? Skoro tyle urządzeń z linii Heos niedziała. Zapytajcie może jakiegoś przedstawiciela Horna tutaj o co chodzi. Edytowano 9 lipca 2023 przez Miras23 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProjectPi Napisano 9 lipca 2023 Udostępnij Napisano 9 lipca 2023 Moze cos sie zmienilo w api Tidala, a Heos tego nie ogarnia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 10 lipca 2023 Udostępnij Napisano 10 lipca 2023 Dzwoncie do serwisu Horna i pytajcie tam. Jesli jest to globalny problem to zapewne juz o nim wiedzą. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek. Ch Napisano 10 lipca 2023 Udostępnij Napisano 10 lipca 2023 czy w Tidala jest taka sama opcja ze jest cos takiego jak spotify connect ? uzywajac spotify aplikacja widzi mi ampli ( denona) i moge spod aplikacji nim sterowac w tidalu nie , musze uzywac heosa Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MacieQ Napisano 10 lipca 2023 Autor Udostępnij Napisano 10 lipca 2023 5 godzin temu, radek. Ch napisał: czy w Tidala jest taka sama opcja ze jest cos takiego jak spotify connect ? uzywajac spotify aplikacja widzi mi ampli ( denona) i moge spod aplikacji nim sterowac w tidalu nie , musze uzywac heosa Nie ma ...do Tidal-a musisz używać Heos-a Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Molak Napisano 10 lipca 2023 Udostępnij Napisano 10 lipca 2023 Ja przez ostatnie dni bez problemu używałem TIDAL na HEOS (Marantz Cinema 50), więc chyba to nie kwestia serwerów Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MacieQ Napisano 10 lipca 2023 Autor Udostępnij Napisano 10 lipca 2023 58 minut temu, Marcin Molak napisał: Ja przez ostatnie dni bez problemu używałem TIDAL na HEOS (Marantz Cinema 50), więc chyba to nie kwestia serwerów Sprawdzałem właśnie u siebie i wszystko działa jak należy jeśli chodzi o Tidal 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimkr Napisano 11 lipca 2023 Udostępnij Napisano 11 lipca 2023 Dnia 9.07.2023 o 11:35, Konik71 napisał: Witam. Również mam ten sam problem. W Heosie nie pomaga ponowne logowanie czy reinstalacja.. Apka widzi mojego Marantza 8006, przełączy między wejściami optycznymi czy steruje CD, ale Tidala nie odpalI. Mogę wyświetlić swoje listy odtwarzania, ulubione albumy, wyszukiwać utwory/wykonawców, ale odtworzyć już się nie da. Może ma ktoś pomysł, co jeszcze można zrobić aby odzyskać dostęp? Kiedyś nic nie mogłem zrobić z kontem SounCloud. Pomogło usunięcie i założenie na nowo konta HEOS (jest taka opcja w aplikacja HEOS Ustawienia -> Konto HEOS -> Usuń konto). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz Kluczynski Napisano 11 lipca 2023 Udostępnij Napisano 11 lipca 2023 Ja zamiast Heosa,używam aplikacji Mconnect do puszczania Tidala z Marantza. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 11 lipca 2023 Udostępnij Napisano 11 lipca 2023 Po przetestowaniu różnych opcji mconnect po upnp do maliny daje najlepszy (dla mnie subiektywnie) dźwięk 👍 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.