TomiZann Napisano 11 sierpnia Udostępnij Napisano 11 sierpnia Cześć Chciałbym do mojego salonu zakupić "coś" fajnego jeśli chodzi o audio. Problem jest taki że kompletnie nie znam się na audio, do tego mam drewniane ucho i nigdy nie miałem lepszego sprzętu. Dźwięki z TV zawsze były ok Może coś poradzicie albo przynajmniej skrytykujecie moje pomysły. U mnie to 90% to TV ( Netflix itp), reszta raczej sporadycznie muzyka ( w sumie wszystko po trochę). Salon ok.25m. W grę wchodzą tylko monitory podstawkowe, przez ograniczone miejsce. Budżet tak do 5k. I jest jeszcze jeden bardzo ważny aspekt .... wizualny.. Żona zgodziła się na cokolwiek , pod warunkiem ze będzie to BIAŁE ( żeby pasowało do reszty wystroju). Nie ułatwiła zadania. Trochę historii moich pomysłów: Jako że głownie używany będzie do TV, to pierwszym pomysłem był oczywiście Soundbar a konkretnie Samsung HW-Q800C . Niestety lepsze modele odpadały, przez to że nie mam miejsca na tylne satelity ( przynajmniej według mojej żony, ja bym miejsce znalazł ). Przy soundbarze , już kolor mniej jest ważny, więc tu kolor czarny jakoś by przeszedł. Drugim pomysłem były kolumny aktywne AUDIO PRO A28. Ładnie się prezentują , nie potrzebują wzmacniacza i do tego BIAŁE. Idealnie dla takiego amatora... Ale potem poczytałem sobie komentarze i tutaj już jest różnie. Co mocno mi zamieszało w głowie. Następnie zacząłem szukać czegoś Pasywnego i bardzo podobają mi się kolumny DELI OBERON 3 ( opinie dobre, do tego wizualnie jest ok). Tylko przy pasywnych jest problem ze wzmacniaczem. Większość modeli jest bardzo duża i ciężko będzie znaleźć miejsce na nie ( do tego jeszcze bym musiał pokonać na argumenty żonę , co nie będzie łatwe). Ale znalazłem model który jest dość kompaktowy i fajnie wygląda , chodzi mi o POWERNODE EDGE. Teraz pytanie, może ktoś doradzi: 1) Dali Oberon 3 + POWERNODE EDGE to dobre połączenie? Ma to sens? 2) A może zostać przy Audio Pro A28? Skoro i tak jako amator nie znam się, to pewnie będę i tak zadowolony. A