Skocz do zawartości

Kino Domowe

Obraz i dźwięk (telewizory, projektory, amplitunery i wzmacniacze wielokanałowe, odtwarzacze DVD i BR, wielokanałowe zestawy kolumn, soundbary i projektory dźwięku, "naleśniki" - zestawy zintegrowane wszystko w jednym).


10 033 tematów w tym forum

    • 9 odpowiedzi
    • 2,1k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 2,5k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 6,8k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 4,2k wyświetleń
  1. SONY STR-D565

    • 9 odpowiedzi
    • 4,1k wyświetleń
  2. Denon AVR 1509 problem

    • 9 odpowiedzi
    • 2,7k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 1,6k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 3,2k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 435 wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 4,5k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 2,6k wyświetleń
  3. DENON AVR-1708 + DVD-1940

    • 9 odpowiedzi
    • 10,3k wyświetleń
  4. Yamaha HTR-4066 - opinie

    • 9 odpowiedzi
    • 8,9k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 7,2k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 381 wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 1,1k wyświetleń
  5. Małe kino domowe

    • 9 odpowiedzi
    • 1,5k wyświetleń
  6. Amplituner 11.2

    • 9 odpowiedzi
    • 2,3k wyświetleń
  7. Amplituner do 600 pln

    • 9 odpowiedzi
    • 2,2k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 1k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 10,6k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 998 wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 830 wyświetleń
  8. Yamaha RX-V1900

    • 9 odpowiedzi
    • 11,4k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 2,1k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Wszystkiego co wyżej jeszcze nie przeczytałem ale już piszę z rowerka co ustaliłem dzisiaj z kurierem DHL (paczka od Top HiFi). Kurier (miły młody człowiek) stwierdza co następuje: mamy w firmie wolny wybór czy bierzemy ze sobą jakiś „blankiet reklamacyjny” ( jakoś tak to nazwał) czy nie, ja takich nie biorę więc nawet jak zostanę z panem do rozpakowania to i tak to nic nie da, będzie pan musiał sam przez naszą stronę zgłosić uszkodzenie. Pytam się - ile mam godzin na takie zgłoszenie. Odpowiedź - nie wiem ale myślę, że najlepiej tego samego dnia.  Tyle ustaliłem z kurierem, właśnie w związku z tym co tu wczoraj przeczytałem. Osobiście każde rozpakowanie nagrywam, jak coś jest nie tak to w tym samym czasie piszę wiadomość do salonu oraz dzwonię. Wiadomo, że dema mają ryski, wgniotki a już normalnością są ślady po tłustych paluchach czy niedokładnie wytarty i w za dużej ilości nałożony na sprzęt przez pracownika salonu środek do czyszczenia ze śladów tłustych łapsk. Do tego bardzo często sprzęt demo jest nieprawidłowo zapakowany i to przez pracowników salonów audio. zabezpieczenie, które ma być na froncie jest z tyłu wzmacniacza czy streamera i odwrotnie i potem gałka potka jest wciśnięta na siłę w to ochronne tworzywo a antenka z tyłu streamera prawie wyłamana bo wciśnięta na siłę w materiał ochronny, który powinien być z przodu urządzenia. To już klasyka, zwłaszcza z największych salonów audio, które dziennie wysyłają setki paczek i liczy się maksymalne tempo pakowania bo ponieważ albowiem audiofil musi mieć nowy sprzęt na wczoraj  a i pracownik z magazynu nie ma pojęcia jak każdy z tysiąca produktów jest oryginalnie zapakowany (dopasowany do urządzenia). Maskownice głośników to samo- wciśnięte nie z tej strony co trzeba, prawie wyłamane, na siłę przygniecione górnym materiałem ochronnym, byle karton dał się domknąć. To wszystko ładnie widać jak się nagrywa rozpakowanie sprzętu czy głośników. No! Jadę dalej.    
    • Dzisiejszy kącik historyczny:  tego dnia w 1984 roku został wydany album „Legend”, kompilacja największych hitów zespołu Bob Marley & The Wailers. Album został sprzedany w ponad 25 milionach egzemplarzy, zdobył 12 platynowych płyt i jedną diamentową. A mnie przypominają się koncerty Róbreggae w namiocie cyrkowym przy Towarowej…
    • Niestety, niestety. Chyba, moge sie mylic, czym blizej jakiejś wiary, tym trudniej.
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...