Mikelas76 Napisano 29 lipca Napisano 29 lipca Widze ze sie zmienilo troche. Teraz ikonka to po prostu QOBUZ. Kiedys nazywali sie to Qobuz Club Odpisz, cytując
Amarok Napisano 29 lipca Napisano 29 lipca Jakby co mam najnowszą instalkę na androida. Odpisz, cytując
Mikelas76 Napisano 29 lipca Napisano 29 lipca Qobuz_ Music & Editorial_9.3.0.1_APKPure.apk Ta wlasnie zainstalowalem Odpisz, cytując
DiBatonio Napisano 29 lipca Napisano 29 lipca 2 godziny temu, Amarok napisał: Jakby co mam najnowszą instalkę na androida. A wiesz, gdzie można pobrać taki plik .ipa pod iOS na iPada? Odpisz, cytując
Amarok Napisano 29 lipca Napisano 29 lipca Od 10 lat nic od apple'a nie mam więc nie jestem w temacie. Odpisz, cytując
Tomasz Kluczynski Napisano 30 lipca Autor Napisano 30 lipca 14 godzin temu, DiBatonio napisał: A wiesz, gdzie można pobrać taki plik .ipa pod iOS na iPada? O to samo mniej więcej pytał @Marek333 na sąsiednim forum i chyba nie znalazł. Zobacz może znajdziesz tam jakieś ciekawe rozwiązanie. https://www.audiostereo.pl/topic/137159-konto-testowe-qobuz-jak-założyć-w-polsce/page/56/ Odpisz, cytując
Tomasz Kluczynski Napisano 30 lipca Autor Napisano 30 lipca https://www.qobuz.com/us-en/discover/apps-qobuz Odpisz, cytując
DiBatonio Napisano 30 lipca Napisano 30 lipca (edytowany) Znam ten temat, bo pisałem tam jakiś czas temu. Moje pytanie o plik instalacyjny pod iOS było na luzie, nie mam musu, tak jak pisałem wcześniej z apki qobuza korzystam tylko jak chcę coś znaleźć/dodać do playlisty, czy artystów. Edytowano 30 lipca przez DiBatonio 1 Odpisz, cytując
FreddieMercury Napisano 1 sierpnia Napisano 1 sierpnia Qobuz z tej strony chyba właśnie przestał działać, moja subskrypcja "lifetime" umarła. Odpisz, cytując
Tomasz Kluczynski Napisano 2 sierpnia Autor Napisano 2 sierpnia 8 godzin temu, FreddieMercury napisał: Qobuz z tej strony chyba właśnie przestał działać, moja subskrypcja "lifetime" umarła. Nie kituj, u mnie hula w najlepsze od tego dostawcy. Zerknij na datę i czas w prawym dolnym rogu. Odpisz, cytując
MariuszZ Napisano 2 sierpnia Napisano 2 sierpnia 2 minuty temu, Tomasz Kluczynski napisał: u mnie hula w najlepsze od tego dostawcy. Zerknij na datę i czas w prawym dolnym rogu. Daję miesiąc lub trzy od daty zakupu i umrze. Myślę, że proceder polega na sprzedawaniu kont w opcji "trial", które są bezpłatne krótki czas. Nawet jak komuś przypadkowo przedłuży o miesiąc bo zapomni wycofać dane swojej karty płatniczej z serwisu to przecież nie będzie płacił za Was lifetime, a i tak będzie do przodu z kasą bo wziął po 79 czy 109 euro. Nakręcacie tylko tą dyskusją nielegalny interes. Ktoś może mieć do Was pretensje, że swoimi achami i ochami zachęciliście do kupna shitu i naraziliście na straty. Zastanówcie się czy warto 😎 Odpisz, cytując
Tomasz Kluczynski Napisano 2 sierpnia Autor Napisano 2 sierpnia 2 minuty temu, MariuszZ napisał: Daję miesiąc lub trzy od daty zakupu i umrze. Myślę, że proceder polega na sprzedawaniu kont w opcji "trial", które są bezpłatne krótki czas. Nawet jak komuś przypadkowo przedłuży o miesiąc bo zapomni wycofać dane swojej karty płatniczej z serwisu to przecież nie będzie płacił za Was lifetime, a i tak będzie do przodu z kasą bo wziął po 79 czy 109 euro. Nakręcacie tylko tą dyskusją nielegalny interes. Ktoś może mieć do Was pretensje, że swoimi achami i ochami zachęciliście do kupna shitu i naraziliście na straty. Zastanówcie się czy warto 😎 Teraz promocja się już skończyła, cena wróciła do 109,99euro za Lifetime, a właściwie ta cena 79,99 była tylko do tych którzy już u niego mieli konto. Nie sądzę, że jest tak jak piszesz. Jest już wiele osób(na drugim forum bardzo dużo), które korzysta z jego ofert i to od dłuższego czasu i nikt nie narzeka i nie miał problemów. Nawet jak by u niego nagle zabrakło by dostępu do Qobuza to nie miał bym problemu z tym ,że straciłem jakieś pieniądze, bo te 80 euro to praktycznie grosze. Gorszym problemem by było brak możliwości zastąpienia innym rodzajem dostępu do Qobuza. Nawet widzę , że oferta Lifetime wróciła do ceny 149,99 euro, a więc nie chodzi o chwilowe nabijanie kasy. On co jakiś czas robi promocje. https://qobuz.sellpass.io/products Moim zdaniem bardzo warto, ale jak ktoś ma wątpliwości to może zawsze korzystać z innego serwisu streamingowego. Odpisz, cytując
FreddieMercury Napisano 2 sierpnia Napisano 2 sierpnia Sprawdziłem i u mnie znowu zaczęło działać. Jednak tuż po północy był problem, przez Roon’a umarł kompletnie a poprzez aplikację Naima działał jak konto testowe, odtwarzał losowe kilka sekund utworu i przeskakiwał losowo do kolejnego. Od tego dostawcy używam już trzeci rok, pierwszy raz „lifetime” i taka akcja pojawiła się pierwszy raz. Odpisz, cytując
Mikelas76 Napisano 2 sierpnia Napisano 2 sierpnia 1 godzinę temu, MariuszZ napisał: Daję miesiąc lub trzy od daty zakupu i umrze. Myślę, że proceder polega na sprzedawaniu kont w opcji "trial", które są bezpłatne krótki czas. Nawet jak komuś przypadkowo przedłuży o miesiąc bo zapomni wycofać dane swojej karty płatniczej z serwisu to przecież nie będzie płacił za Was lifetime, a i tak będzie do przodu z kasą bo wziął po 79 czy 109 euro. Nakręcacie tylko tą dyskusją nielegalny interes. Ktoś może mieć do Was pretensje, że swoimi achami i ochami zachęciliście do kupna shitu i naraziliście na straty. Zastanówcie się czy warto 😎 Mam z tego samego zrodla qobuza od roku. Akurat ja nigdy nie mialem zadnych przyciec czy przerw w dzialaniu. Cena jest b. dobra. Wazne ze nie ma problemow z dzialaniem konta i ze nie gina ulubione kawalki, plyty czy utworzone playlisty. Jeden z kolegow ma juz zdaje sie trzeci rok konto tam wykupione. 1 Odpisz, cytując
Tomasz Kluczynski Napisano 2 sierpnia Autor Napisano 2 sierpnia Z drugiego forum jeden z kolegów już ma u niego konto ponad 4 lata. 1 Odpisz, cytując
DiBatonio Napisano 2 sierpnia Napisano 2 sierpnia (edytowany) 4 godziny temu, FreddieMercury napisał: Sprawdziłem i u mnie znowu zaczęło działać. Jednak tuż po północy był problem Tak jak piszesz, był problem. Jak przeczytałem Twoje info w nocy to sprawdzałem i nie działało, utwory odtwarzane były po 30s. Tak jak w koncie nieaktywnym. Teraz jest O.K. Nie wiadomo czy to nie kwestia czasu, jakby nie patrzeć nie jest to chyba legalna działalność. Edytowano 2 sierpnia przez DiBatonio Odpisz, cytując
Mikelas76 Napisano 2 sierpnia Napisano 2 sierpnia 5 godzin temu, FreddieMercury napisał: Sprawdziłem i u mnie znowu zaczęło działać. Jednak tuż po północy był problem, przez Roon’a umarł kompletnie a poprzez aplikację Naima działał jak konto testowe, odtwarzał losowe kilka sekund utworu i przeskakiwał losowo do kolejnego. Od tego dostawcy używam już trzeci rok, pierwszy raz „lifetime” i taka akcja pojawiła się pierwszy raz. Przeviez ci biznesmeni oferujacy qobuza, przerzucaja konta uzytkownikow z jednego konta na drugie nonstop. Zdarza sie ze to sa nawet triale. Co nie zmienia faktu ze tez mam unich lifetime wykupiony. Zeby choc ze dwa lata pochodzilo a bedzie dobrze. Odpisz, cytując
DiBatonio Napisano 2 sierpnia Napisano 2 sierpnia Ciekawe jak to działa takie przerzucanie konta jednego użytkownika/ konta na drugie, skoro zachowane sa obserwowane albumy wykonawcy, czy zapisane ulubione plyty? 🤔 Odpisz, cytując
Mikelas76 Napisano 3 sierpnia Napisano 3 sierpnia Moje konto jest wazne do konca sierpnia... Odpisz, cytując
Elhaz_77 Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu Kupiłem w sobotę Qubuza na rok. Dane do logowania dostałem po kilku godzinach. Wylądowały początkowo w spamie, ale na szczęście tam zajrzałem :). Wszystko śmiga rewelacyjnie. Na telefonie słucham za pośrednictwem USB APP, a stacjonarnie ze streamera Eversolo DMP A6. Na początku na streamerze był komunikat, że Qubuz nie jest dostępny w twoim regionie, ale poniżej było, że jeśli już masz konto, to się zaloguj. Tak zrobiłem i póki co wszystko gra i buczy. Odpisz, cytując
Tomasz Kluczynski Napisano 1 godzinę temu Autor Napisano 1 godzinę temu 2 godziny temu, Elhaz_77 napisał: Kupiłem w sobotę Qubuza na rok. Dane do logowania dostałem po kilku godzinach. Wylądowały początkowo w spamie, ale na szczęście tam zajrzałem :). Wszystko śmiga rewelacyjnie. Na telefonie słucham za pośrednictwem USB APP, a stacjonarnie ze streamera Eversolo DMP A6. Na początku na streamerze był komunikat, że Qubuz nie jest dostępny w twoim regionie, ale poniżej było, że jeśli już masz konto, to się zaloguj. Tak zrobiłem i póki co wszystko gra i buczy. Z fona proponuję sprawdzić apkę Mconnect, super jakość i szybkość i łatwość wyboru. Mogę podesłać zdjęcia i opis jak używać. A stacjonarnie najlepiej steruje się z apki Qobuza poprzez laptopa. Wtedy łączysz się przez Qobuz Connect i też wszystko super się robi, ustawia kolejność w playlistach(czy dodaje lub przestawia utwory), czy to chcemy puszczać. Bez porównania lepiej niż sterując fonem czy nawet tabletem. A jeśli chcesz przenieść playlisty czy ulubione albumy z Tidala czy innego serwisu to najlepiej przez apkę Soundiz. Tylko by to zrobić to najlepiej wykupić płatną wersję 5 euro na miesiąc. Jak przeniesiesz to przed końcem miesiąca z niej zrezygnować by nie pobierało następnych 5 euro. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.