paulina931 #1 Napisano 11 grudnia 2014 Bardzo proszę o pomoc w wyborze wieży tak do 500 zł (moze być używana). Chciałabym by dźwięk odtwarzany był czysty, bez szumów, zakłóceń, dobrej jakości, o dużej głośności, wejście usb. Wieża będzie stała w salonie. Dodam, ze zalezy mi tez na dobrych głośnikach. Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o ten temat dlatego bardzo proszę o pomoc. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jacek75 #2 Napisano 11 grudnia 2014 Poczytaj pierwsze posty http://forum.audio.com.pl/Pierwsze-posty-i...-to-t35663.htmlCoś mi się wydaje że masz za duże oczekiwania, albo pomyliłeś się w budżecie . Cytat Chciałabym by dźwięk odtwarzany był czysty, bez szumów, Szumiały kiepskie kasety, w kiepskich magnetofonach Co znaczy czysty dźwięk według paulina931 ? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MobyDick #3 Napisano 11 grudnia 2014 Nowa wieża za 500 zł z kolumnami, która gra głośno faktycznie może szumieć jak las za niespełna 700 zł jest coś takiego : Kruger & Matz KM1584 Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
paulina931 #4 Napisano 11 grudnia 2014 Dodam, ze słucham głownie muzyki Indie, rock, folk, akustycznej. Czysty dźwięk bardziej chodziło mi o różnice miedzy sprzętem za 200 zł a dajmy na to 500 zł podczas odtwarzania tego samego utworu. Jak napisałam wyżej jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o sprzęt Hi Fi. A i proszę powiedzcie mi co sądzicie o Yamaha Pianocraft? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach