Gość Napisano 9 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 9 czerwca 2018 jestem zielony jeśli chodzi o dziedzinę audio. Szukam dobrego kina domowego lub zestawu do pomieszczenia 16,5m^2 priorytet: jakość wykonania, czysty dźwięk użytkowanie muzyka z tv, internetu, bluethooth oraz filmy proszę pomoc... poniżej załączam zdjęcie pomieszczenia oraz głośników które polecono mi w sklepie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 10 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 10 czerwca 2018 Czyli szukany zestawu stereofonicznego z funkcjonalnością sieciową? Ogólnie zestaw jest w porządku, jedynie w podobnym budżecie znacznie lepiej jest zdecydować się na mocniejszy i wyraźnie lepszy dźwiękowo wzmacniacz NAD C326 BEE. Natomiast alternatyw dla Pylon Audio Sapphire 25 jest mnóstwo. Sapphire 25 to bardzo dobra konstrukcja, uniwersalna, sprawdzająca się dobrze w bardzo szerokim zakresie gatunków muzycznych. Jako alternatywa można spojrzeć na Indiana Line Tesi 561. To kolumny o trochę spokojniejszym, bardziej gęstym charakterze grania. Dobrą opcją jest troszeczkę droższa, ale lepsza kolumna System Audio Saxo 40. Może spodobać się także Monitor Audio Bronze 5 lub Dali Zensor 5. Zapraszam na odsłuchy, wyceny oraz wypożyczenie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...