Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
T Z6

Odtwarzacz CD

Recommended Posts

Otwieram nowy watek.Potrzebuje dobrego odtwarzacza CD do mojego wzmacniacza i kolumn.Audiolab 8000S i Melodika BL40 MK2.Jak wiadomo Audiolab nie gra zbyt mocnym basem dlatego odtwarzacz chcialbym potrafiacy to jakos nadrobic w niskich tonach.Prosze o propozycje zarowno nowych modeli jak i uzywanych.Poki co nie podaje budzetu bo jesli bedzie trzeba w przypadku modelu nowego w wyzszej cenie to nawet zaloze mozliwosc kupna na raty.Lubie wlasnie dobry bas ale obecnie posiadany CD Technics SL-PG3 do tego zestawu sie kompletnie nie nadaje.O wiele lepiej sobie radzi odtwarzacz dvd Philips ale nie chce tak sluchac muzy w nieskonczonosc.Czas na powazna zmiane odtwarzacza cd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na pewno dobrą opcją jest Vincent CD-400. To dobrze wypełnione, gęste, dociążone granie z dobrą podstawą basową. Spójrz także na Yamaha CD-S700, która w swojej cenie może być także ciekawym rozwiązaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Plyt mam sporo nigdy nie liczylem ale bedzie okolo setki.Do tego korzystam tez z plyt mojego brata ktory ze mna teraz mieszka(taka dziwna zyciowa sytuacja) razem bedzie ponad 500 plytB|

Edytowano przez T Z6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Q21 napisał:

Yamaha CD-S700, która w swojej cenie może być także ciekawym rozwiązaniem.

O tak, ciekawym i w swojej cenie :)

14 godzin temu, T Z6 napisał:

Czas na powazna zmiane odtwarzacza cd...

Yamaha CDX-1060 ( i wiem, że oryginalny laser nie dostępny ale jaki dźwięk !)

a ponad to:

https://pl.aliexpress.com/item/Laser-head-CDARCTRH8130AFZZ-TAOHS-KP2/32623542586.html

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To weźmiesz na testy a później zobaczysz. I już. 

Tylko nie wiem czy on nie wychodzi już że sprzedaży. Więc pośpiech akurat w tym przypadku wskazany. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to bioreB|Piotrek czyn swa powinnoscB|

Zrobilem przemeblowanie pokoju i teraz kolumny Melodika dopiero pokazaly co potrafia.Jesli ktos sie nad nimi zastanawia czy je kupic to mowie ze TAK WARTO JE KUPIC.Sa naprawde wspaniale.Jeszcze tylko porzadny cd do zestawu i bede happy jak male dzieckoxD.

Edytowano przez T Z6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czekam.

A co oznacza oznaczenie na koncu S tego pioneera pd50?Czyli PD50S?

Edytowano przez T Z6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brak na stanie. 

Jeśli ktoś ma to się w takim razie spiesz. A jeśli nie to mam lepszą propozycje nawet.

Cambridge cxc + dac 100 :)

Piotrek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Juz zamowilem z Krakowa czarnego PD50😎

A da sie uzyc tego PD50 jako daca do tv w polaczeniu z audiolabem 8000s?Audiolab nie posiada wejsc cyfrowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pioneer dotarl a wiec sprawa odtwarzacza zakonczona 😁Tylko jakby koledzy jeszcze podpowiedzieli jak tv podlaczyc bylbym wdzieczny😉Z telewizora do Pioneera optyczny a z Pioneera do Audiolaba jak?

IMG_20180704_153226.jpg

Edytowano przez T Z6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka po jednym dniu odsluchu jest taka ze z tego Pioneera dzwiek jest lepszy z usb (zwykle mp3) niz z plyt cd.Ale to raczej chyba wina tego nieszczesnego Audiolaba.Zobaczymy po dluzszym sluchaniu jak to dalej bedzie brzmialo.    Podlaczylem juz tv przewodem optycznym z koncowka analogowa do wzmacniacza.Wielkiej roznicy nie slysze ale to takie poczatkowe odczucie.Teraz trzeba sie tym wszystkim pobawic jakis czas.😎

Edytowano przez T Z6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale muzyki z tv z jakis kanalow muzycznych fajnie sie slucha.Ale to tez zalezy jaki to program i jak nadaje sygnal audio.Dokupuje jeszcze yamaszke do zestawu ampli i bede mial az zbyt bogaty zestawxD.Sa plyty ktorych fajnie sie slucha na Audiolabie ale sa tez takie ktorych nie da sie sluchac na tym wzmacniaczu.Czasem slucham radia wiec yamaszka sie przyda a jesli spodobaja mi sie te dodatkowxDe bajery sieciowe to nic tylko sie cieszycxD.Na tym koniec kompletowania sprzetu audio.I tak przejechalem budzet jak choleraxDxD.W przyszlym roku jeszcze zmiana telewizora bo moj soniaczek ma juz 8 latek.Ogolnie droga byla ciezka B| ale coz zycie do latwych przeciez nie nalezyB|.Znalezienie dobrej baby trudniejsze niz znalezienie dobrego sprzetu stereoxDxD.Ogolnie dzieki za pomoc wszystkimB|.Jak yamaszka dojedzie prawdopodobnie jutro(sobotaO.o) to dam jeszcze znac jak to gra ale po jakims czasie sluchania....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×