ostry4d Napisano 17 lutego 2019 Udostępnij Napisano 17 lutego 2019 Witam, wprowadzam się do nowego mieszkania i szukam sprzętu audio. W sklepie kupując tv sprzedawca wciskał mi soundbara, ale nie dałem się namówić. Czytałem sporo na temat sprzętu i wszyscy piszą, żeby odpuścić sobie soundbara i kupić zestaw stereo. Tak więc chce zrobic, problem w tym, że nie znam się na sprzęcie audio i zwracam się do Was z prośbą o pomoc w dobraniu amplitunera i kolumn w cenie max 2000zl. Salon w którym będzie stał sprzęt ma 22m, słucham głównie muzyki komercyjnej. Jeśli chodzi o sprzęt, wolałbym nowy ale jeżeli w tej cenie mogę mieć znaczenie lepszy używany to wezmę to pod uwagę. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 18 lutego 2019 Udostępnij Napisano 18 lutego 2019 Cześć, Ze sprzętem nowym będzie raczej problem. Pioneer A30 + Heco Victa 702 to chyba taki najbardziej sensowny sprzęt. Ze sprzętów używanych masz dużo większy wybór. Skąd jesteś? Masz jakiś komis pod ręką.? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 18 lutego 2019 Udostępnij Napisano 18 lutego 2019 Bardzo dobrze zrobiłeś, że nie wybrałeś soundbara, do muzyka to rozwiązanie kompletnie się nie nadaje. Moja propozycja to wzmacniacz Onkyo A-9110 z kolumnami Pylon Audio Pearl Monitor lub Indiana Line Nota 250X. Zapraszam serdecznie na odsłuchy, porównania oraz indywidualne wyceny. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 18 lutego 2019 Udostępnij Napisano 18 lutego 2019 Jaki dźwięk lubisz? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...