Karol Żebrowski Napisano 21 lutego 2019 Udostępnij Napisano 21 lutego 2019 (edytowany) Witam. Opisze mój problem bo juz nie wiem co mam robic. Wziąlem na raty jakies dwa miesiace temu Amplituner Pioneer Vsx 531-B i zestaw 5,1 Taga Harmony Tav-306 lecz podłączone pod amplituner są tylko 2 głowne kolumny. Grało jakies 2 tyg, potem przy podglosnieniu do 60 spalil sie dalem na gwarancje do serwisu autoryzowanego Pioneer , spaliły sie tranzystory frontowe serwis wymienił. Podlaczylem i w ten sam dzien za jakies 30 min przy podglosnieniu tym razem do 40 - 45 vol, znowu sie spalił, tym razem w notatce seriwsu było napisane : " naprawa wzmacniacza m.cz. front : wymiana tranzystorów wzmacniacza, przedwzmacniacza, rezystorów . UWAGA : Prosze sprawdzic kolumny - połączenia. Zadzwoniłem powiedzialem ze tak sie stalo, kazali przywiezc razem z kolumnami, wiec zawiozłem. Trzymali tydzien , robili jakies testy , było okej. Odebrałem minełu 2 tygodnie, znowu przy podglosnieniu tym razem 30 vol . znowu sie wylaczyl, te same objawy co wczesniej pewnie spalilo sie to samo te tranzystory itp. Teraz pytanie co z tym zrobic ? Czy spowrotem dawac do tego serwisu , czy dac tam gdzie gralem na raty w tyym przypadku EURO AGD RTV niech oni wysla moze gdzies indziej do glownej siedziby /serwisu, bo bo przeginka sprzet nie całe 2 miesace a 3 raz teraz bedzie naprawiany. Bo tez poczytalem ze moge odstapic od umowy itp prawa konsumenta, niech wymieniaja sprzeet na nowy. No nie wiem juz sam co zrobic, bo jezeli 3 raz sie spalilo to samo to prawdopodbnie po dlaszych naprawach bedzie sie palic, moze jakas wada fabryczna . Pomóżcie cos. Edytowano 21 lutego 2019 przez Karol Żebrowski Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick2005 Napisano 21 lutego 2019 Udostępnij Napisano 21 lutego 2019 To jest już kolejna reklamacja,jak się nie mylę to możesz żądać wymiany sprzętu na nowy,wolny od wad,ja bym się udał do sklepu tam załatwił sprawę: "Uprawnienia konsumenta zwiększają się, gdy zgłasza do reklamacji tę samą rzecz drugi lub kolejny raz, tzn. towar był już np. naprawiany lub wymieniany. Co ważne, kolejna reklamacja tego samego towaru nie musi dotyczyć tej samej wady, może być to zupełnie inna usterka. W takiej sytuacji sprzedawca musi obowiązkowo zachować się tak jak żąda tego klient, tj. naprawić lub wymienić rzecz na nową, a nawet obniżyć cenę towaru lub przyjąć zupełne odstąpienie klienta od umowy. Nie może proponować konsumentowi kolejnej naprawy towaru, jeśli klient tego nie chce. Przy czym do odstąpienia od umowy może dojść tylko wtedy, gdy wada towaru ma charakter istotny. Obniżyć cenę lub przyjąć odstąpienie od umowy sprzedawca musi również, jeżeli wcześniej w postępowaniu reklamacyjnym nie wywiązał się z obowiązku naprawy bądź wymiany towaru, pomimo takiego żądania konsumenta. Jeżeli klient żąda obniżenia ceny, to powinien jednocześnie określić kwotę, o którą chce, by cena została obniżona (z uwzględnieniem wartości towaru z wadą i towaru pełnowartościowego)." Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol Żebrowski Napisano 21 lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 21 lutego 2019 6 minut temu, maverick2005 napisał: To jest już kolejna reklamacja,jak się nie mylę to możesz żądać wymiany sprzętu na nowy,wolny od wad,ja bym się udał do sklepu tam załatwił sprawę: "Uprawnienia konsumenta zwiększają się, gdy zgłasza do reklamacji tę samą rzecz drugi lub kolejny raz, tzn. towar był już np. naprawiany lub wymieniany. Co ważne, kolejna reklamacja tego samego towaru nie musi dotyczyć tej samej wady, może być to zupełnie inna usterka. W takiej sytuacji sprzedawca musi obowiązkowo zachować się tak jak żąda tego klient, tj. naprawić lub wymienić rzecz na nową, a nawet obniżyć cenę towaru lub przyjąć zupełne odstąpienie klienta od umowy. Nie może proponować konsumentowi kolejnej naprawy towaru, jeśli klient tego nie chce. Przy czym do odstąpienia od umowy może dojść tylko wtedy, gdy wada towaru ma charakter istotny. Obniżyć cenę lub przyjąć odstąpienie od umowy sprzedawca musi również, jeżeli wcześniej w postępowaniu reklamacyjnym nie wywiązał się z obowiązku naprawy bądź wymiany towaru, pomimo takiego żądania konsumenta. Jeżeli klient żąda obniżenia ceny, to powinien jednocześnie określić kwotę, o którą chce, by cena została obniżona (z uwzględnieniem wartości towaru z wadą i towaru pełnowartościowego)." Rozumiem. Wiec jutro udam sie do EURO AGD RTV i tam ogarne sprawę. Lecz jak czytalem warunki gwarancji Pioneera, to jest napisane niby ze wymieniaja sprzet na nowy przy 5 naprawie , wiec pewnie bedzie ciezko zeby dali nowy sprzet. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick2005 Napisano 21 lutego 2019 Udostępnij Napisano 21 lutego 2019 Zapytać nie zaszkodzi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 22 lutego 2019 Udostępnij Napisano 22 lutego 2019 Oddaj że to i kup stereo. Co za szit. Ale w domu na pewno dobrze podłączysz kable? Bo to trochę kuriozalna sytuacja! Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol Żebrowski Napisano 22 lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 lutego 2019 3 godziny temu, S4Home napisał: Oddaj że to i kup stereo. Co za szit. Ale w domu na pewno dobrze podłączysz kable? Bo to trochę kuriozalna sytuacja! Piotr No kable dobrze podłączone serwis też mówił żeby sprawdzić czy dobrze podłączone ale według instrukcji wszystko , plus z kolumny do plusa z amlitunera, i z minusami to samo . Masz rację kuriozalna , dlatego mam te obawy co serwis na to za 3 razem jak bym dał czy by nie robili problemów, dlatego dziś dam od razu do Euro AGD RTV w Olsztynie , tylko najgorzej jak dadzą do tego samego autoryzowanego serwisu co ja dawalem bo to w tym samym mieście. Wiem że centrala serwisowa znajduje się w Gdyni wolał bym jak by tam wysłali. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inferno Napisano 22 lutego 2019 Udostępnij Napisano 22 lutego 2019 Może to być jakiś inny problem w urządzeniu serwis leczy skutek nie przyczynę. Może trzeba wysłać amplituner do serwisu centralnego z prośbą o pełny przegląd. Przy czym to się psuje? Przy słuchaniu jakiego źródła ? Obojętnie jakim czy jest jakaś prawidłowość ? Coś zaobserwowałeś? Może się zastanów bo taka informacja może być przydatna przy diagnozowaniu. Dzieje się tak tylko przy podglasnianiu czy w innych przypadkach też? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEMOLKA Napisano 22 lutego 2019 Udostępnij Napisano 22 lutego 2019 Może coś z którąś kolumna. Przewody nie mają uszkodzeń ? Może coś gdzieś styka. Mam VSX 528 ponad 5lat i miałem tagi 606 i nigdy nie pokusiłem się aby tak to rozkręcić! No ale 220W vs 450W. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 22 lutego 2019 Udostępnij Napisano 22 lutego 2019 Może nie dbasz o to aby przewody były dobrze skręcone. Wystarczy że jeden drucik dotyka obudowy i już może być kwas. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karo Napisano 22 lutego 2019 Udostępnij Napisano 22 lutego 2019 Zareklamuj z tytułu rękojmi w sklepie. Nie gwarancji, tylko rękojmi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol Żebrowski Napisano 22 lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 lutego 2019 (edytowany) 10 godzin temu, Inferno napisał: Może to być jakiś inny problem w urządzeniu serwis leczy skutek nie przyczynę. Może trzeba wysłać amplituner do serwisu centralnego z prośbą o pełny przegląd. Przy czym to się psuje? Przy słuchaniu jakiego źródła ? Obojętnie jakim czy jest jakaś prawidłowość ? Coś zaobserwowałeś? Może się zastanów bo taka informacja może być przydatna przy diagnozowaniu. Dzieje się tak tylko przy podglasnianiu czy w innych przypadkach też? Dzieje się tylko tak przy podglasnianiu, 3 raz juz tym razem przy vol. 30 gdzie max na ampl. jest 80 wczesniej przy 45 i 60 . po prostu sie wylacza, jak wlacze dziala 2s przy czym miga dioda hdmii sie wylaczaq i tak w kółko . A W instrukcji jest napisane ze "Wskaznik HDMI miga i urzadzenie nie wlacza sie wystapil powazny problem. Udaj sie do autoryzowanego serwisu Pioneer. 8 godzin temu, S4Home napisał: Może nie dbasz o to aby przewody były dobrze skręcone. Wystarczy że jeden drucik dotyka obudowy i już może być kwas. Piotr TEz tak za pierwszym razem myslalem ale za drugim juz zwracałem uwage i dobrze skrecałem i razcej jak by cos gdzies dotykalo to by od razu albo paru godzinach byl efekt a nie po 2 tygodniach. A jak juz jestesmy przy koncowkach, to moze jak dadza mi nowy (jak sie uda) albo naprawia znowu to moze tym razem wyki bananowe zastosuje ? Więc tak opowiem Wam jak zalatwilem dzis sprawe w EURO RTV AGD. Pojechalem do sklepu przedstawilem sytuacje ze bezposrednio do serwisu juz 2 razy dawalem amplituner ze żądam tak jak pisalo pare osoob gwarancji z rękojmi. Oczywiscie sklep powiedzial ze dopiero 1 raz jest na gwarancji bo przywiozlem do nich do sklepu a wczesniej do serwisu bezposrednio dziwne to wszystko ze oni nie liczą tego ze juz był w serwisie tylko licza to przez sklep ze sie do nich przywiozło. Wiec poszła rękojmia. Powiedzialem ze chce wymiane na nowy sprzet ze mam dosc ze prawdpopodobnie 3 raz ta sama usterka, wiec chlop sporzadzil notatke. Ja sie pytam a co jezeli bym chcial odstapic od umowy ze bralem na raty przez inetrnet itp. od razu powiedzial ze nie ma takiej mozliwosci bo sprzet byl brany wlasnie na raty i przez internet i ze nie ma mozliwosci. Troche w to watpie bo czytalem co innego ale ok . Powiedzial ze oni wysylaja do Warszawy do serwisu wczesniej dawalem do tego samego miasta czyli do Olsztyna bo tu mialem najblizej, i sie mnie pyta czy jezeli serwis bedzie chcial naprawic sprzet czy sie zgadzam powiedzialem ze tak, ale na 1 miejscu priorytetowym powiedialem ze ma napisac tak w notatce ze chce nowy sprzet ze moze to byc jakas wada fabryczna ze 3 raz juz w ciagu 2 miesiecy jest naprawiany. w Ciagu 14 dni maja dac znac. Mam nadzieje ze dadza nowy sprzet porobilem zdjecia nr fabryczny itp. gdyby cos chcieli zakrecic. Miejmy nadzieje ze cos sie uda ogarnac. Tylko chodzi mi po glowie te odstapienie od umowy ze nie mozna niby bo raty i przez ineternet. Wiadomo mozna bylo by isc do rzecznika praw i sie dowiadywac. Zaczne sie dowiadywac jak beda robic jakies problemy Edytowano 22 lutego 2019 przez Karol Żebrowski Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol Żebrowski Napisano 9 marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 marca 2019 Więc tak, EURO AGD RTV po 14 dniach przyszłał list polecony, ze nie dadzą mi nowego sprzętu tak jak żądałem z rekojmi bo to przekracza koszty itp, i ze sprzęt zostanie naprawiony. Powiedzialem ze sie nie zgadzam, ze ten sprzet prawdopodobnie ma jakas wade ze 3 raz sie tak stało i bedzie sie tak działo, i ze jezeli nie zgodzą się to pójde do rzecznika praw konsumenta i bede sie starał o odstąpienie od umowy ratalnej. Ogolnie czekam na Odpowiedz ich e-mailem . Sprawdzałem status reklamacji na stronie EURO i jest napisane : Reklamowany towar zostal odebrany z autoryzowanego serwisu producenta. Prosimy o oczekiwanie na zaproszenie do sklepu w celu zakonczenia reklamacji. Teraz pytanie do Was. Czy jezeli naprawili , wziąść jeszcze raz zobaczyc przetestowac i jezeli po raz 4 cos sie stanie to wtedy od razu robic afere z rzecznikiem itp czy od razu, bo juz bez kitu mam dosc sprzet nie cale miesiace kolumny stoja bez wzmacniacza zamiast tetnic zyciem to tylko sie kurzą. Prosilbym o rade . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmedela Napisano 9 marca 2019 Udostępnij Napisano 9 marca 2019 Dopiero przy drugiej reklamacji z tytułu rękojmi muszą zgodzić się na Twoje żądania. Teraz musisz zgodzić się na naprawę. Jak się zepsuje to pismo i odstąpienie od umowy. To, że sprzęt był w serwisie już 2 razy nie ma w tym przypadku znaczenia dla sklepu, bo nie reklamowałeś z tytułu rękojmi, tylko gwarancji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karo Napisano 9 marca 2019 Udostępnij Napisano 9 marca 2019 (edytowany) Dokładnie, jak jak wyżej. Dlatego też lepiej reklamować bezpośrednio w sklepie korzystając z rękojmi. Edytowano 9 marca 2019 przez Karo Uaktualnienie wiadomości Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 11 marca 2019 Udostępnij Napisano 11 marca 2019 Więc testuj i wtedy zwracaj. Nie chcą wymieniać? Ok. Niech oddadzą kasę i kup w normalnym salonie audio. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol Żebrowski Napisano 12 marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 marca 2019 Dnia 9.03.2019 o 14:32, pmedela napisał: Dopiero przy drugiej reklamacji z tytułu rękojmi muszą zgodzić się na Twoje żądania. Teraz musisz zgodzić się na naprawę. Jak się zepsuje to pismo i odstąpienie od umowy. To, że sprzęt był w serwisie już 2 razy nie ma w tym przypadku znaczenia dla sklepu, bo nie reklamowałeś z tytułu rękojmi, tylko gwarancji. Teraz wszystko jasne. Czyli odbieram z naprawy i jezeli jeszcze raz się popsuje wtedy jeszcze raz rękojmia i odstapienie od umowy. Dzięki za wyjaśnienie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmedela Napisano 12 marca 2019 Udostępnij Napisano 12 marca 2019 Dokładnie tak, powodzenia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol Żebrowski Napisano 13 marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 marca 2019 (edytowany) Niestety bede musiał dalej kontynuowac temat bo nie do wiary... Dzis odebrałem Amplituner mało tego od razu jak wszedłem do EURO AGD i przyniosła mi kobieta ten amplituner powiedziała ze według papierów nie został naprawiony. Wiec czytam ten kwit z serwisu a w nim : Po zwersyfikowaniu stanu urzadzenia z przykroscia informujemy ze zgłoszona przez Pana usterka sprzetu nie moze byc usunieta w ramach gwarancji producenta. Ponizej znajduje sie ocena techniczna uzasadniająca nasze stanowisko : Po raz trzeci uszkodzony blok mocy, przyczyny, zewnętrzne głosniki lub kable głosnikowe, klient został poinformowany aby naprawic zestaw głośnikowy. Odmowa naprawy gwarancyjnej. Normalnie Szok. Po pierwsze nie wiem jak serwis stwierdził że są zepsute kolumny, kolumny stoją u mnie w domu i na 100 % działałają bo wczesniej jak był ten sam problem to po ponownym podlaczeniu normalnie grały , więc teraz na peewno tez tak jest. Po drugie twierdzą ze zostałem poinformowany aby naprawic zestaw glosnikowy, nie wiem kiedy i gdzie i na co by mi taka wiadomosc wysłali , i jak stwierdzili ze kolumny sa zepsute ?. Żadnej takiej informacji nie było . Oczywiscie kierownik sklepu powiedzial mi co mam robic ze mam sie odwoływac od tego u nich na stronie EURO AGD w sekcji reklamacje itp , lepiej samemu przez internet niż pismem u nich bo to szybciej itp. Co do czego mam w koćncu w domu sprzet który nie działa . ZToc to normalnie jakis Cyrk, nie wiem co teraz czy od razu sie odwoływac czy zalatwiac to przez Rzecznika i niech on to ogarnia. Co wy na to w ogole ? ;/ 59 minut temu, Karol Żebrowski napisał: Na jednym z forum ktoś napisal : Skoro kolumny też na gwarancji to proponuję wysłać do serwisu Polpaka z adnotacją że palą końcówki w amplitunerze i niech je sprawdza. Jeżeli się okaże że są sprawne technicznie to poprosić o jakieś pisemko zeby pokazać serwisowi Pioneera że z kolumnami wszystko ok. Polpak ma door to door i sprawa powinna być szybko załatwiona. Miałem tagi 606 i dwa razy odsyłałem na wymianę gł niskotonowego i w dwóch przypadkach wyrobili się z wymianą i odsylka w tydzień czasu! Odwoływanie się pewnie zajmie dużo dłużej a tak będzie jakaś podstawa. Możliwe ze by kolumny były problemem tego wszystkiego ? Za drugim razem jak sie spalil to przeciez chcieli z kolumnami to zawiozlem robili jakies testy 2 czy 3 dni i niby bylo ok, to raczej wtedy by wyłapali Edytowano 13 marca 2019 przez Karol Żebrowski Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 13 marca 2019 Udostępnij Napisano 13 marca 2019 2 godziny temu, Karol Żebrowski napisał: Skoro kolumny też na gwarancji to proponuję wysłać do serwisu Polpaka z adnotacją że palą końcówki w amplitunerze i niech je sprawdza. Sprytne i dobre posunięcie, jak masz taką możliwość to tak zrób , będziesz jak coś miał słowo przeciw słowu. 2 godziny temu, Karol Żebrowski napisał: nie wiem co teraz czy od razu sie odwoływac czy zalatwiac to przez Rzecznika i niech on to ogarnia. Polecam podjąć walkę samemu , z Rzecznikiem nie jest taka prosta sprawa jak się wydaje. Zawsze masz jak coś tą drogę otwartą ale wg. mnie zmagania zacznij sam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmedela Napisano 13 marca 2019 Udostępnij Napisano 13 marca 2019 @Karol ŻebrowskiZaraz, zaraz...Przecież mieli Twoje kolumny razem z Pioneerem w serwisie i nie stwierdzili, że to one uszkadzają amllituner, więc o co tutaj chodzi?Masz jakąś ekspertyzę z tamtego zgłoszenia? Odwołaj się, w ramach rękojmi, podeprzyj się tą ekspertyzą i pisz pismo z odstąpieniem od umowy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol Żebrowski Napisano 13 marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 marca 2019 (edytowany) 31 minut temu, pmedela napisał: @Karol Żebrowski Zaraz, zaraz... Przecież mieli Twoje kolumny razem z Pioneerem w serwisie i nie stwierdzili, że to one uszkadzają amllituner, więc o co tutaj chodzi? Masz jakąś ekspertyzę z tamtego zgłoszenia? Odwołaj się, w ramach rękojmi, podeprzyj się tą ekspertyzą i pisz pismo z odstąpieniem od umowy. Mieli kolumny i amplituner w innym autoryzowanym serwisie pioneera jak sam bezpośrednio zawiozlem a teraz jak dalem do sklepu to dali do innego serwisu głównego do Gdyni. No właśnie dlatego też mi się to nie podoba bo to co napisali dziś że poinformowano żeby naprawić zestaw glosniikwy ale jak skąd oni mogą wiedzieć czy to to jak kolumny stoją w domu. Cyrk na kółkach. Z rękojmi dałem teraz i chciałem nowy sprzęt to napisali że nie że za duże koszty itp . A jeżeli odmówili naprawy na gwarancji to nie wiem czy mogę kolejny raz z rękojmi bo na jakiej podstawie . Chyba dam papiery do rzecznika przedstawię sprawę i może coś wywalczy Edytowano 13 marca 2019 przez Karol Żebrowski Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmedela Napisano 13 marca 2019 Udostępnij Napisano 13 marca 2019 Boże, to jest chory kraj... A klient po kupnie jest złem koniecznym i największym wrogiem. Idź z tym do rzecznika, to chyba jedyna droga. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 14 marca 2019 Udostępnij Napisano 14 marca 2019 Po za tym sprawdzałeś amplituner z innymi kolumnami tak? No to do ochrony konsumentów a do euro oddaj na zasadzie rękojmi. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol Żebrowski Napisano 14 marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 marca 2019 5 godzin temu, S4Home napisał: Po za tym sprawdzałeś amplituner z innymi kolumnami tak? No to do ochrony konsumentów a do euro oddaj na zasadzie rękojmi. Piotr Nie, nie sprawdzałem z innymi kolumnami bo nie miałem takiej mozliwosci. Zrobilem tak ze rozmawialem dzis z firma od glosnikow Taga Harmony (firma POLPAK) powiedzialem jaka jest sytuacja ze serwis Pioneera odmowilo mi naprawy na gwarancji ze twierdzi ze prawdopodobnie to kolumny pala ten amplituner i poprosilem o eskpertyze techniczną zeby je sprawdzili czy tak jest , gosc bez problemu przyjąl zgloszenie z entuzjazmem bez zadnych sprzeciwow , tak samo poprsilem jezeli kolumny beda sprawne o adnotacje zebym w razie W miał kwit dla serwisu Pioneera ze to nie kolumny sa winne, poprosilem tez ze zalezy mi na czasie bo mam 14 dni zebym sie odwolal do decyzji o odmowie gwarancji jaka dal Mi Pioneer. I pytanie jeszcze do Ciebie @S4Home mowisz zebym dal z rekojmi do EURO, ale jak dałem teraz z rekojmi i Serwis pioneera odrzucil gwarancje to moge do Euro znowu z rękojmi ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlochaty Napisano 14 marca 2019 Udostępnij Napisano 14 marca 2019 @Karol Żebrowski, szczerze współczuje, niech mi teraz ktoś powie że polska dystrybucja i gwarancja to zaleta. Trzy razy reklamowałem, dwa razy odbyło się tak samo, kurier dostarczył nowy produkt i zabrał uszkodzony, podczas jednej wizyty. W jenym przypadku komputer został zabrany do serwisu, (ale w tym wypadku przeszkodą była konfiguracja pod klienta i nie był to komputer standartowej konfiguracji) Wszystkie reklamowane produkty zakupione w innym kraju niż kraj zamieszkania. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.