Karol Żebrowski Napisano 14 marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 marca 2019 Przed chwilą, wlochaty napisał: @Karol Żebrowski, szczerze współczuje, niech mi teraz ktoś powie że polska dystrybucja i gwarancja to zaleta. Trzy razy reklamowałem, dwa razy odbyło się tak samo, kurier dostarczył nowy produkt i zabrał uszkodzony, podczas jednej wizyty. W jenym przypadku komputer został zabrany do serwisu, (ale w tym wypadku przeszkodą była konfiguracja pod klienta i nie był to komputer standartowej konfiguracji) Wszystkie reklamowane produkty zakupione w innym kraju niż kraj zamieszkania. No niestety, to moje pierwsze "kino domowe" se pomyslałem Pioneer ogolnie słuchawki konsolety dla DJ itp to i Amplitunery bedzie miał dobre, a tu niestety wtopa na maxa. Kolumny mam te Taga Harmony 506 v.2 tez niby polska firma ale grają ładnie i jestem zadowolony, chyba ze to one palą mi ten amplituner to sie wyjasni niedlugo bo jutro wysylam na ekspertyze czy tak rzeczysiscie moze byc . Aktualizacja : Zadzwoniłem do serwisu do Gdyni gdzie odmówili Mi tej gwarancji , rozmawialem chyba z 15 min z serwisantem przestawil Mi to nastepujaco : Powiedział ze sprzet nie zostal naprawiony z gwaramcjhi bo to czynniki zewnterzne w tym przypadku od razu chodzilo mu o kolumny. Zaczal mowic ze prawdopodobnie ktoras z kolumn lub obie robia zwarcie czy tam sie grzeja za mocon zacząl mowic o jakis cewkach w kolumnach itp ( za bardzo sie nie znam) i ze dlatego pala sie koncowki mocy w amplituerze, i ze firma Pioneer sie nie zgodzila na 3 naprawe z tych o to powodów Zasugerowal mi zebym wyslal kolumny do sprawdzenia(juz to zrobilem) i ze bede chcial pismo czy sa sprawne czy nie zeby przedstawic dla pioneera. Wiec powiedzialem ze wyslalem te kolumny do ekspertyzy opisalem problem , ze Pioneer odmowil naprawy ze to niby wina kolumn ze pala koncowki mocy itp. Przyjeli beda sprawdzac. Ale co dalej do serwisu pioneera to zapytalem sie " a co jesli okaze sie ze kolumny sa sprawne? " Pan na to powiedział ze " to wtedy bedziemy sie martwic, ale w pierwszej kolejnosci zeby je sprawdzic" tez zapytalem o cene gdybym chcial naprawic z wlasnej kieszeni , to powiedział ze prawdopodobnie jest tam spalony jeden kanał i koszt 250 zł NETTO. I teraz pytanie : Jezeli sie okaze ze to kolumny paliły amplituner, to czy moge dochodzic zeby to firma wlasnie odpowiedzialna za kolumny zapłaciła za naprawe tego amplitunera na ich koszt , zeby sie tam jakos miedzy soba dogadali itp . i Teraz drugie pytanie. Co jeżeli okaze sie ze kolumny są sprawne , jak wystawia mi papier ze sa sprawne itp (tylko zeby nie zrobili tak ze były nie sprawne a naprawia i powiedza ze byly sprawne tez tak moze byc .. ) to wtedy wysylam ten kwit do serwisu Pioneera i beda widziec ze to nie kolumny . Jak sam powiedział serwisant "wtedy sie bedziemy martwic" to wtedy juz chyba beda musieli mi naprawic albo dac nowy bo nie wyobrazam sobie ze beda wymyslac dalej ze moze kable ze moze to tamto . Co wy na to ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 15 marca 2019 Udostępnij Napisano 15 marca 2019 Jak to wygląda technicznej zadzwoń do konsumentów. Ale z tego co wiem to sprzęt będzie na serwisu w przypadku gwarancji a rękojmia leży na barkach sklepu sprzedawcy? Czy coś mylę? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S-Works Napisano 15 marca 2019 Udostępnij Napisano 15 marca 2019 Obiektywnie patrząc mam wrażenie,że to właśnie z kolumnami albo kablami jest problem a nie ampli. Szkoda,ze po naprawie nie podpiąłeś najpierw jakichkolwiek innych kolumn np. od kolegi a dopiero później te twoje. Zobaczymy co Ci powie Polpak,choć już wiem,że z ich strony będzie wszystko ok. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol Żebrowski Napisano 15 marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 marca 2019 5 godzin temu, S-Works napisał: Obiektywnie patrząc mam wrażenie,że to właśnie z kolumnami albo kablami jest problem a nie ampli. Szkoda,ze po naprawie nie podpiąłeś najpierw jakichkolwiek innych kolumn np. od kolegi a dopiero później te twoje. Zobaczymy co Ci powie Polpak,choć już wiem,że z ich strony będzie wszystko ok. Skąd ta pewnosc ze ze strony Polpaka bedzie wszystko ok ? Może akurat jakas kolumna paliła, czy robila zwarcie . No zobaczymy . Kurier zabrał kolumny na dniach pewnie jakos w poniedzialek wtorek pewnie sie odezwa bo powiedzialem, ze zalezy Mi na czasie zebym mial czas sie odwolywac do Pioneera w razie w ze kolumny sprawne . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol Żebrowski Napisano 22 marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 marca 2019 (edytowany) I co teraz jednak kolumny sprawne jak to zrobic, od razu wysyłac to Pismo do serwisu Pioneera ? Do czwartku musze sie odwołac od decyzji odmowy gwarancji . Dzis bylem w swoim miescie u rzxecznika chcialem dac jej papiery zeby sie zapoznala ale oczywiscie do srody jej nie ma ... Edytowano 22 marca 2019 przez Karol Żebrowski Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmedela Napisano 22 marca 2019 Udostępnij Napisano 22 marca 2019 (edytowany) Z tym pismem do serwisu Pioneer'a i jak będą robić problemy to składaj pozew do sądu, ja bym się nie pierdzielił. P.S. A sprawdzałeś w ogóle ten ampli z innymi kolumnami, lub te kolumny z innym ampli, bo już nie pamiętam ? Edytowano 22 marca 2019 przez pmedela Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 22 marca 2019 Udostępnij Napisano 22 marca 2019 1 godzinę temu, Karol Żebrowski napisał: I co teraz jednak kolumny sprawne jak to zrobic, od razu wysyłac to Pismo do serwisu Pioneera ? Właśnie rozmawiałem z prawnikiem czyli z córką Pismo musisz wysłać / liczy się data , oczywiście poleconym /, uzasadnij ,iż powód awarii sprzętu podany przez serwis, a co za tym idzie odmowa naprawy gwarancyjnej jest bezzasadna i podepnij opinię Polpaku. Nadal masz rękojmię. Do rzecznika też złóż pismo , powinien pomóc. Potem masz drogę przez prawnika , wysłanie wezwania do zapłaty z tytułu niezgodności produktu , wady ukrytej, w celu odzyskania kasy itd. Ale bądź optymistą może się uda polubownie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol Żebrowski Napisano 22 marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 marca 2019 (edytowany) 57 minut temu, pmedela napisał: Z tym pismem do serwisu Pioneer'a i jak będą robić problemy to składaj pozew do sądu, ja bym się nie pierdzielił. P.S. A sprawdzałeś w ogóle ten ampli z innymi kolumnami, lub te kolumny z innym ampli, bo już nie pamiętam ? Nie sprawdzałem bo nawet nie bylo czasu na to, non stop albo byl w serwisie a jak pryszedl to kolumny poszly. i z reszta nie mialem skad ogarnac drugiego ampli albo kolumn, a gorzej by bylo jak bym ogarnal a bym komus co spalil . 48 minut temu, tomek4446 napisał: Właśnie rozmawiałem z prawnikiem czyli z córką Pismo musisz wysłać / liczy się data , oczywiście poleconym /, uzasadnij ,iż powód awarii sprzętu podany przez serwis, a co za tym idzie odmowa naprawy gwarancyjnej jest bezzasadna i podepnij opinię Polpaku. Nadal masz rękojmię. Do rzecznika też złóż pismo , powinien pomóc. Potem masz drogę przez prawnika , wysłanie wezwania do zapłaty z tytułu niezgodności produktu , wady ukrytej, w celu odzyskania kasy itd. Ale bądź optymistą może się uda polubownie. @tomek4446 Ale wyslac oczywiscie do serwisu Pioneera ? Bo do czwartku moge sie odwołac od tej odmowy gwarancji. Bylem dzis z papierami w swoim miescie u rzecznika to do srody ma wolne, jakis cyrk ... Po prostu sam napisze pismo odwołujące popre sie tą ekspertyzą i tak jak napisales ze odwołuje sie poniewqaz bezzasadnie odmowili mi w tym momencie gwarancji jak kolumny sa sprawne. Pewnie beda wymyslac zaraz to kable to to .. A i pytanie nie moge im na e-meila wyslac tego tylko poleconym ?Bedzie szybciej sprawniej po poczta to wiadomo -.- Bo tam na pismie odmowy gwarancji na dole jest napisane ze jak sie odwolywac to na dany adres emial itp Edytowano 22 marca 2019 przez Karol Żebrowski Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S-Works Napisano 23 marca 2019 Udostępnij Napisano 23 marca 2019 Dnia 15.03.2019 o 09:42, S-Works napisał: Zobaczymy co Ci powie Polpak,choć już wiem,że z ich strony będzie wszystko ok. Miałem rację Napisz pismo do serwisu,zrób xero opinii z Polpak-a i skan (pisma i opinii) wyślij mailem oprócz tego list wyślij poleconym za potwierdzeniem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karo Napisano 23 marca 2019 Udostępnij Napisano 23 marca 2019 (edytowany) Wg mnie powinieneś pismo dać do sklepu, nie do serwisu. Reklamacje złożyłeś w sklepie z tytułu rękojmi, a teraz znów załatwiasz przez serwis, czyli gwarancję (dlaczego?). Jeśli Pioneera naprawia na podstawie gwarancji i znów padnie końcówka mocy to nie będziesz mógł odstąpić od umowy przy następnej reklamacji. Na Twoim miejscu napisałbym odwołanie do sklepu z tytułu odrzuconej reklamacji z tytułu rękojmi dołączając ekspertyzę na temat kolumn. Wypada założyć że wtedy amplituner naprawia Ci (z rękojmi). Gdy zepsuje się kolejny raz znów pismo do sklepu i odstąpienie od umowy. Wtedy sklep będzie musiał oddać pieniądze za amplituner. Edytowano 23 marca 2019 przez Karo Poprawka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 25 marca 2019 Udostępnij Napisano 25 marca 2019 Złóż i tu i tu. Co za problem Dobrze że córkę masz prawnika. Chyba się przyda Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol Żebrowski Napisano 25 marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 marca 2019 Dnia 23.03.2019 o 20:31, Karo napisał: Wg mnie powinieneś pismo dać do sklepu, nie do serwisu. Reklamacje złożyłeś w sklepie z tytułu rękojmi, a teraz znów załatwiasz przez serwis, czyli gwarancję (dlaczego?). Jeśli Pioneera naprawia na podstawie gwarancji i znów padnie końcówka mocy to nie będziesz mógł odstąpić od umowy przy następnej reklamacji. Na Twoim miejscu napisałbym odwołanie do sklepu z tytułu odrzuconej reklamacji z tytułu rękojmi dołączając ekspertyzę na temat kolumn. Wypada założyć że wtedy amplituner naprawia Ci (z rękojmi). Gdy zepsuje się kolejny raz znów pismo do sklepu i odstąpienie od umowy. Wtedy sklep będzie musiał oddać pieniądze za amplituner. Szkoda że nie moglem i nie mialem czasu wejsc wczesniej i przeczytac tego postu.. Rozmawialem z serwisem po wysłaniu ekspertyzy z kolumn , powiedzieli ze mam wyslac im z powrotem wraz ze wszystkimi papierami w tym z ekspertzą, i zamówilem juz kuriera na jurto . I chyba @Karo masz w tym troche racji ze powinienem sie odwolywac do sklepu a nie bezposrednio znowu do serwisu ale czlowiekowi zalezy na czasie bo te wozenie czekanie zanim wysla do seriowsu itp tak jest sprawniej itp. i jeszcze jak pierdo**** Recznik zamiast pomoc czlowiekowi to sobie bierze wolne tydzien i go nie ma i nie ma czlowiek sie kogo zapytac, a teraz nie wiem jezeli odwolalem się bezposrednio do serwisu to czy moge sie odwoływac jeszcze do sklepu tym bardziej jak juz kurier zamowiony i ustalone z serwisem ze wysle sprzet . Ale jezeli jak składalem wczesniej z rekojmi w sklepie ale serwis ja odrzucil i odmówil gwarancji to ona juz nie obowiązuje ? Nawet jezeli wysyalm bezposrednio do serwisu ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karo Napisano 6 kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 6 kwietnia 2019 Wiadomo już coś w Twoim temacie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.