Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
1 godzinę temu, Bogusław Kożyczkowski napisał:

Czy Gasly dostanie ponownie szanse w Red Bull?

Gasly w RB nie zdobyłby top1 ;)

Wg mnie każdy kierowca w RB z Verstapenem ma stresa przez co nie pokazuje pełni możliwości :P 

PS: coś zmieniło się w podpisie Bogusława

Napisano
14 minut temu, Kubakk napisał:

Gasly w RB nie zdobyłby top1 ;)

Wg mnie każdy kierowca w RB z Verstapenem ma stresa przez co nie pokazuje pełni możliwości :P 

PS: coś zmieniło się w podpisie Bogusława

Ja tam jakoś Maxa nie lubię, dla mnie to taki samozwańczy lider i to chyba dzięki ojcu, który ciągle szeptał coś na ucho do Helmuta M.

Może i Ricciardo kiedyś wyda ksiąskie i rozświetli temat "jak to było"

A swoją drogą książka Alonso, coraz bliżej.

Napisano
53 minuty temu, Bogusław Kożyczkowski napisał:

Ja tam jakoś Maxa

Według mnie Max to zawodnik o dużej intuicji wyścigowej bazujący na instynkcie ale nie jest typem analitycznego,perfekcjonisty. On jest po to żeby zapierniczać a mechanik żeby mu zrobić do tego narzędzie. Jak popatrzycie na Seba to on analizuje, ogląda inne auta, dotyka, czasem nawet mierzy...🤣, Lewis dość często też sprawdza jak oponki itd. Jakoś Max’a nie zauważyłem w takiej sytuacji. I powiem szczerze, swoją arogancją pomimo niesamowitej prędkości nie przekonał mnie do siebie 🤷

Napisano
11 minut temu, Inferno napisał:

Według mnie Max to zawodnik o dużej intuicji wyścigowej bazujący na instynkcie ale nie jest typem analitycznego,perfekcjonisty. 

Zawsze się uśmiecham pod nosem jak go widzę jego zachowanie w garażu. "Gwiazda".  Nie wiem.... ja go jakoś nie widzę jako mistrza Swata F1, nie wiem czemu? 

 

Napisano

Dla mnie najfajniejszych dwóch kierowców jako zespół ma teraz McLaren. Super atmosfera i wyniki. Oczywiście MB nie ma na co narzekać, ale z takiego ludzkiego punktu widzenia para Carlos i Lando dla mnie osobiście najfajniejsza 👍

Napisano

Sensacja się dobrze sprzedaje, wyścigi motocyklowe oglądam ...no mogę powiedzieć od dziecka, bo pamiętaj jeszcze Kosińskiego w 250tkach 🤣 Nigdy, powtórzę nigdy w żadnych wiadomościach telewizyjnych nie widziałem idealnie przejechanego zakrętu na granicy przyczepności, motocyklowej wirtuozerii ale za to jak jest karambol w trakcie wyścigu, albo nie daj Boże zawodnik zginie a to już się pochyłą nad tematem 😞 

Przyklad z dzisiaj, Grudziądz, motocyklista wjechał do sklepu 🤷

Napisano (edytowany)

to co? Vettel zostaje w F1?  bo Perez już potwierdził odejście z teamu.

A ... Simon Roberts będzie pełnił obowiązki szefa Williams Racing 

----

Gdy nastąpi oficjalne potwierdzeniu u Vettela , to się zacznie karuzela transferowa, ciekawe czy Robert się przeciśnie do kierownicy w Alfie?

Edytowano przez Bogusław Kożyczkowski
Napisano

Sebastian Vettel oraz Otmar Szafnauer, szef RacingPoint potwierdzili współpracę w sezonie 2021-już jako zespół Aston Martin.    Umowę podpisano na dłużej niż 1 rok.

To teraz czekamy który z zespołów F1 zatrudni/zatrudnił Checo... Perez wczoraj miał telefon od Lawrence'a Strolla i dowiedział się oficjalnie o "wylocie" (po 7 latach). Szuka teraz projektu obejmującego równie sezon 2022 a jeśli nie znajdzie niczego w F1 to się rozejrzy za innymi możliwościami ... 

Co na to Haas ? Nie wspominając niestety o AR...

Na 1000 wyścig Ferrari pojedzie w specjalnych barwach na Mugello. Sama zmiana malowania raczej nie poprawi tempa...

Tym niemniej Ferrari będzie pierwsze-bo Mick Schumacher pojedzie modelem z 2014 roku którym jeździł Michael :-) Co prawda tylko przez chwilę i nie w wyścigu, ale zawsze to sukces...

Pozdrawiam

Napisano (edytowany)

Myślę ze dzisiejszy wyścig będzie mała procesja do mety. 

Peraz delikatnie zmienia stanowisko w sprawie dalszych kontraktów, już przekombinował sobie że na lepsze teamy szans nie ma wiec teraz nawija żeby gdzieś się załapać by nie wypaść z obiegu, bo trudno potem o powrót.  Pewnie jest już gotowy zaakceptować fotel w Alfie czy nawet w Haas.

Myślę, że Robert wraz z Orlen brał to pod uwagę, że będą go pomijać w nominacji do regularnych startów i może dlatego była decyzja o więcej zaangażowania w DTM.

Edytowano przez Bogusław Kożyczkowski
Napisano

Procesja była w F1-tyle, że za samochodem bezpieczeństwa :-)

Dwa razy wyścig F1 był przerywany i ci kierowcy którzy przetrwali mieli dziś szansę trzy razy walczyć na starcie.

George Russel w ostatnim restarcie zawalił start i spadł na ostatnie (dwunaste) miejsce, potem tylko Groesjeana zdołał wyprzedzić i strata do Kimiego (który po restarcie ładnie wskoczył na 8 miejsce i dowiózł je do mety, a po karze 5 sekund za przekroczenie lini przy zjeździe do pitstop finalnie na 9 miejscu między Ferrari: Leclerc 8, Vettel10) na mecie przekroczyła 5sekund. Więc finalnie George na 11 miejscu i znowu bez punktów. A było tak blisko...

Alfa wreszcie punktowała (Antonio uczestniczył w kolizji) i podwoiła swoje punkty, zaś Kimi zrównał się z partnerem.

Ferrari w jubileuszowym tysięcznym wyścigu zdobyła 5 punktów -mogło być lepiej (Leclerc momentami jechał na 3 miejscu) mogło być gorzej (chwilami jechali w okolicach 10 miejsca).

Robert Kubica w DTM -z jednej strony dobre niedzielne kwalifikacje (start z 9 miejsca), a z drugiej strony-niezłe tempo, ale znowu długi postój na zmianę opon, parę okrążeń za Glockiem zanim udało się go wyprzedzić i finalnie spadek o pare pozycji, a więc bez punktów.

Pozdrawiam

Napisano

Być może wystarczy gdy wyścig ukończy 11zawodników -a Latifi będzie musiał nagle zjechać do pitstopu na wymianę 1 koła (jak rok temu Robert) lub dostanie polecenie służbowe...

Ale oba dzisiejsze wyścigi (F1 i DTM) były ciekawe i sporo się działo.

Pozdrawiam

Napisano

No u Roberta coś się ruszyło i w F1 była rzeźnia. Ciekawe czy ktoś podliczył jaki był koszt tych wszystkich zderzeń ? Ale na 100% jakieś grube miliony. A w Moto GP sami młodzi na pudle Morbidelli, Bagnaia, Mir.  Rossi czwarty

Napisano
4 godziny temu, Inferno napisał:

A w Moto GP sami młodzi na pudle Morbidelli, Bagnaia, Mir.  Rossi czwarty

Ostatnio VR wyprzedzają młodzi zawodnicy z jego akademii. Szkoda że Rossi w drugiej połowie wyścigu nie utrzymał dobrego tempa i spadł z podium na ostatnich okrążeniach -a miał dużą szansę na jubileuszowe 200 podium :-( A w treningach miał takie fajne wyniki... Najgorsze jest to, że czekam nie na zwycięstwo, ale "zaledwie" na podium VR-takie czasy, a człek jest realistą...

Robin Frijns wygrał-i to już jego drugie zwycięstwo. Zaskoczeniem jest dopiero czwarte miejsce Millera. Miałem nadzieję że Kubica złapie Auera, ale na wyprzedzeniu Glocka się skończyło. W wyścigach DTM to, co będzie się działo po zmianie opon jest trudne do przewidzenia w sporej liczbie wyścigów. Podobnie jak trudno jest przewidywać ile sekund do najlepszych straci Robert podczas zmiany kół...

Zaś w Mugello -Kimi (oprócz dużych umiejętności i świetnego restartu) miał jeszcze sporo szczęścia: w pierwszej kolizji wyszedł w miarę szczęśliwie, a jazda na końcu wraz z Vettelem przy wznowieniu wyścigu za SC pomogła mu uniknąć drugiej kolizji. Do tego należy dodać to, że Kimi miał w końcówce (po ostatnim restarcie) lepsze tempo od Ferrari i oprócz lepszego od nich startu powiększał przewagę nad Leclerc'em i Vettelem.

Warto jeszcze odnotować pierwsze w karierze podium dla Akexa Albona-wyprzedził Strolla w generalce, jest na 5 miejscu i ma 2 punkty straty do Norrisa w McLarenie.

Pozdrawiam

PS. Kubakk-a Ty co z tym cytowaniem??? Ile razy można prosić :-(

Napisano

Vale pięknie walczył! Może gdyby na przodzie miał twardą oponę to dałby radę wybronić podium. Widać było ze na wyjściach z zakrętów jest OK ale na hamowaniach kilka razy wjeżdżał bardzo głęboko w zakręt i pod koniec ten przód nie trzymał tak jak powinien. Nawet na jednym z hamowań prawie zamknęło mu przód ale jakoś to wyratował.
W F1 porażająca była skala zniszczeń 😞 

Jezeli chodzi o Roberta to polecam ostatniego VLOG’a Cezarego Gutowskiego - w przeprowadzanym wywiadzie Robert opowiada kto tak naprawdę wymienia mu koła podczas PIT’stopu 🙂 Niestety mały prywatny zespół i panowie odchodzą od komputera i łapią za koła...

Napisano

Jak tylko news poszedł w świat o prywatnym teamie u Roberta, to pisałem  ... nie fabryczny car, nie fabryczny team i nie będzie łatwo.

Nooo... błędy w F1 są kosztowne, ale przynajmniej jest co oglądać, zresztą w DTM też mamy "momenty" (przepychanki i loty i koszenie trawy) 

z jednej strony jest mi zal Bottasa, czego by nie zrobił, finalnie nic to nie daje ..... nr.2 i koniec

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...