arnam Napisano 3 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 3 grudnia 2019 Witajcie, Szukam amplitunera do pokoju ~16m2 w funkcjami sieciowymi. Przeznaczenie mieszane, muzyka z serwisów streamingowych, USB, DLNA + filmy. Zależy mi na urządzeniu z wejściem HDMI, ale celuję w kolumny 2.0. Poczytałem trochę o RX-D485 i wydaje się wystarczający jak na moje potrzeby, ale zastanawiam się nad dwoma kwestiami (jestem laikiem w tematyce audio): Czy amplituner dedykowany do 5.1 będzie grał również dobrze z 2.0, jak ten dedykowany do 2.0? Np. RN-602D. Jeżeli tak, to jakie kolumny możecie polecić do RX-D485 w cenie ~1k? Kolumny raczej na szafkę. Nie mam miejsca na podłogowe. ...a może jest jakiś inny ciekawy amplituner w cenie do ~2k posiadający wejścia HDMI? Pozdrawiam, Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 3 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 3 grudnia 2019 Witaj,zdecydowanie odradzam amplituner kina domowego do odsłuchu stereo. Jeśli zależy Ci na jakości dźwięku i koniecznie muszą być złącza HDMI, spójrz na Onkyo TX-8270 lub Denon DRA-800H. Uzupełnisz je bardzo dobrymi monitorami Pylon Audio Pearl Monitor, a całość zrobimy Ci w cenie, która będzie Cię satysfakcjonowała. Zestawy te zagrają spójnie, dynamicznie. Onkyo będzie bardziej analityczne, dokładne. Denon zaoferuje bardziej ciepłe, miękkie granie. Zapraszam serdecznie na odsłuchy, porównania oraz oczywiście dobrą ofertę cenową dla forumowicza. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...