izabela-l Napisano 19 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 19 grudnia 2019 Witam, mam problem z amplitunerem Yamaha (model rn402/rn402). Po zainstalowaniu aplikacji Musiccast na smartfonie nie mogę przejść do kolejnego kroku konfiguracji, ponieważ "Musiccast setup" nie pojawia się na liście dostępnych sieci WiFi. Wygląda na to, że amplituner nie może połączyć się z domową siecią WiFi. Mam ruter Funbox od Orange i mieszkam w bloku (czyli innych sieci WiFi jest sporo). Czy ktoś z Państwa miał już taki problem i może podpowiedzieć jak go rozwiązać? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz S. Napisano 19 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 19 grudnia 2019 Chyba szybciej będzie zadzwonić do wsparcia Yamahy i skonfigurować to razem przez telefon Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
izabela-l Napisano 19 grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 grudnia 2019 Wsparcie Yamaha wysłało mnie do sklepu, w którym kupiłam sprzęt, a w sklepie top Hi-Fi mi nie pomogli. Nie wiedzą czemu jest problem z połączeniem amplitunera z domowym wifi. Próbowałam jeszcze ręcznej konfiguracji (nie przez przycisk WPS na routerze) i na amplitunerze pojawiła się moja sieć ale po wpisaniu hasła routera ostatecznie się nie udało połączyć. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz Jaroszewski Napisano 19 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 19 grudnia 2019 Miałem to samo, ale u mnie wyszło, że nie przestawiłem sieci w komórce na 2,4 G. Zmieniłem, zadziałało Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 20 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 20 grudnia 2019 Ładna spychologia. Mnie takie coś ostatnio tak denerwuje że ja bym im to oddał a kupił rn602 w sklepie który ci pomożemy Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
izabela-l Napisano 20 grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 20 grudnia 2019 Dnia 19.12.2019 o 18:03, Tomasz Jaroszewski napisał: Miałem to samo, ale u mnie wyszło, że nie przestawiłem sieci w komórce na 2,4 G. Zmieniłem, zadziałało A mogę poprosić o podpowiedź jak? W moim smartfonie nie mam takiej opcji Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaz75 Napisano 21 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 21 grudnia 2019 Jeśli posiadasz router wifi dwu zakresowy,to wejdź w ustawienia Wi-Fi na smartfonie i odszukaj twoją sieć 2,4 i połąc się z nią "ręcznie"tzn wymuś połączenie zamiast z siecią 5GHz Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz Jaroszewski Napisano 21 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 21 grudnia 2019 aby móc zmienić zakres na smartfonie trzeba najpierw ustawić każdy zakres routera wi-fi osobno, najlepiej z inną nazwą aby się nie myliło. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
izabela-l Napisano 22 grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 grudnia 2019 Ok super, dzięki za pomoc. Udało się 🙂 zalogowałam się do swojego routera funbox i zmieniłam w ustawieniach sieć na 2,4 i amplituner połączył się z WiFi. Ale pojawił się kolejny problem. Połączyłam swój telefon z amplitunerem przez bluetooth, wszystko działa elegancko. Ale można połączyć tylko jeden telefon, kolejnego nie mogę. Próbowałam na dwóch innych telefonach i nie chcą się połączyć. W aplikacji musiccast są widoczne ale ostatecznie się nie łączą... Czy ktoś miał już może taki problem? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
neoheresy Napisano 22 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 22 grudnia 2019 Zdaje się, że w instrukcji amplitunera jest napisane, że R-N602 może być podłączone naraz tylko do jednego urządzenia. Odłącz je na pierwszym telefonie (ale nie rozparowuj kompletnie, tylko chwilowo rozłącz po BT z amplitunerem), i wtedy powinnaś móc połączyć się z ampli z drugiego urządzenia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
izabela-l Napisano 22 grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 grudnia 2019 Tak robiłam, na swoim telefonie wyłączyłam bluetooth i próbowałam połączyć się innym smartfonem. Problem polega na tym, że w aplikacji musiccast inny telefon jest widoczny, ale na tym telefonie po włączeniu bluetooth nie widać amplitunera i przez to nie mogę sparowac ich ze sobą Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 23 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 23 grudnia 2019 Dokładnie tak jest. Trzeba się rozłączyć. Być może Yamaha nadal szuka tego urządzenia. Wyłącz na niej bt. Albo jest tam też opcja rozłącz. Nie pamiętam bo nie korzystam z tego. W każdym razie funkcja do zgubienia urządzenia. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evam Napisano 8 października 2020 Udostępnij Napisano 8 października 2020 Mnie udało się połączyć moją 803 dopiero po zalogowaniu się do routera (Funbox 3.0) i wykorzystaniu wirtualnego WPS'a. Przyciskanie WPS klawiszem na pudełku routera było ciągle bezowocne, podobnie jak próba łączenia ręcznie, przez wpisywanie nazwy sieci i hasła. Dopiero ten wirtualny WPS ("zaawansowane opcje wi-fi") zadziałał od razu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 9 października 2020 Udostępnij Napisano 9 października 2020 Czyli kwestia rutera a nie Yamahy. Tak? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.