adik Napisano 6 lutego 2020 Udostępnij Napisano 6 lutego 2020 Szanowni, nabyłem TV i chciałbym go uzupełnić o audio - przy czym jestem kompletnym laikiem w tej kwestii. Salon ma ok. 18 m2. Jestem otwarty na różne opcje - kino domowe, soundbar lub stereo - nowe lub używane. Zdecydowanie preferowałbym jednak rozwiązanie, w którym głośniki zmieszczą się na szafce TV (patrz zdjęcie w linku) lub pod ekranem (soundbar). https://ibb.co/JmYjfQn Wykorzystanie audio - kino 60 / muzyka 40. Na razie to wczesny etap - budżet jaki rozważam to ok. 2 tys. złotych, ale jeśli coś mnie przekona to mogę być elastyczny. Z góry dzięki za wskazówki! Pozdrawiam, A. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 6 lutego 2020 Udostępnij Napisano 6 lutego 2020 (edytowany) Kolumny obok szafki, po obu stronach. Na szafce będzie za wąsko. Nie uzyskasz dobrej przestrzeni, scena będzie za wąska. Rozważ albo standy i kolumny podstawkowe (monitory) lub kolumny podłogowe. 2 tysiące to tylko rynek wtórny. Na kino domowe stanowczo za mało, stereo dużo lepiej. Sounbar dźwięk jak z TV, tylko lepszy bas. Edytowano 6 lutego 2020 przez 1Ender Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 6 lutego 2020 Udostępnij Napisano 6 lutego 2020 Tylko rynek wtórny i id z w stereo z używanym wzmakiem i monitorami. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 6 lutego 2020 Udostępnij Napisano 6 lutego 2020 @S4Home monitory + standy. Lub podłogowe. Na jedno wyjdzie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...