Skocz do zawartości

Nowe amplitunery Pioneer i Onkyo


yahoo111

Recommended Posts

21 minut temu, lolekdrugi napisał:

patrząc przez pryzmat pytań zadawanych w temacie kina domowego śmiem twierdzić, że jakieś 99% osób pytających nie wie co kupuje.

 

ja tylko uświadamiam ludzi by nie kupowali starego sprzętu. A przy okazji daje znać sprzedawcom by się zastanowili czy warto mieć taki sprzęt na stanie.

 

Normalnie zbawca narodu jak Kaczyński . I na dodatek znafffca.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lolekdrugi napisał:

ja tylko uświadamiam ludzi by nie kupowali starego sprzętu. A przy okazji daje znać sprzedawcom by się zastanowili czy warto mieć taki sprzęt na stanie.

Fajną sobie zorganizowałeś misję, ale daj już spokój. A link, który wrzuciłem, to chyba idealna odpowiedź, że warto mieć taki sprzęt na stanie, bo są na niego chętni. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Dedal75 napisał:

Tylko że większość nie przejmuje się takimi pierdułami , bo mają ważniejsze rzeczy niż cena amplitunera czy inny shit  ot tak po ludzku . 

to prawda, trzeba sprawdzić który kabel gra lepiej :D

 

1 godzinę temu, cross099 napisał:

Świat na tyle zwariował i są takie braki, że pewnie część osób kupiło co jest, bo przez dłuższy okres nic nie było dostępnego przynajmniej u nas w Polsce. Ja sam czekałem na nowe Onkyo a w końcu po kilku odpowiedziach dotyczących NR7100 postanowiłem dłużej nie czekać, bo jak to mi ktoś napisał w wiadomości mailowej, można się nie doczekać...

wtedy się kombinuje z zagranicą. Chyba Tobie pisałem, że wiele ludzi sprowadza bo się po prostu opłaca.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, lolekdrugi napisał:

ja płaczę? Ilu was się tutaj zleciało bronić w sumie nie wiem czego?

Ja osobiście nikogo nie bronie, ale wchodzę tu poczytać czegoś związanego z tematem, bo mnie dotyczy, a post za postem trujesz o jednym amplitunerze, atakując branże, a ni cholere nie wiedząc, o co w tym chodzi, z tej właśnie 'branżowej' strony.

Każdy post musi się spotkać z Twoim jakimś atakiem później. Po prostu odpuść.

Edytowano przez no_i_fajnie
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, no_i_fajnie napisał:

atakując branże, a ni cholere nie wiedząc, o co w tym chodzi, z tej właśnie 'branżowej' strony.

czyli to o to chodzi. Chcecie bronić branży, ile płacą za komentarz?

7 minut temu, no_i_fajnie napisał:

Każdy post musi się spotkać z Twoim jakimś atakiem później. Po prostu odpuść.

jak ktoś wciska starszy sprzęt w cenie równej praktycznie nowemu to oczywiście, że tak.

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, lolekdrugi napisał:

czyli to o to chodzi. Chcecie bronić branży, ile płacą za komentarz?

hahahhahaaha, koniec świata. 

 

17 minut temu, lolekdrugi napisał:

jak ktoś wciska starszy sprzęt w cenie równej praktycznie nowemu to oczywiście, że tak.

To może napisz maila do dystrybutora, z zapytaniem dlaczego wypuścił taki cennik, a nie inny? Uczepiłeś się jednego sprzętu, który ludzie faktycznie kupują, bo jest i bo CHCĄ go kupić, poczytałeś instrukcje, wyczytałeś, że jest przestarzały i tyle z Twojej strony. Wszystko podrożało, a wiele rzeczy w ogóle nieadekwatnie do swojej wartości, dla mnie najlepszym przykładem jest Tonsil, takie Altusy 300 - ponad 3000 pln. Cena zasłużona? Ni ****, ale ludzie kupują i będą kupować. Co Ci w tym przeszkadza? To nie jest żywność po dacie, wepchnięta pod klienta na ladzie w sklepie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lolekdrugi napisał:

to prawda, trzeba sprawdzić który kabel gra lepiej :D

 

wtedy się kombinuje z zagranicą. Chyba Tobie pisałem, że wiele ludzi sprowadza bo się po prostu opłaca.

Sam sprowadziłem więc wiem o co chodzi. Ale przypuszczam, że o to chodzi ktoś będzie chciał kupić i zapłacić cenę w Polsce to zapłaci więcej za to samo. Ja kupuję dopiero z zza granicy i nie nacialem się a jest taniej więc rozumiem też Twoje podejście.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, lolekdrugi napisał:

nie wiem czy bym brał 305, jak już to chyba lepiej 505. Chociaż przy 305 dostajemy już podstawowego Diraca i 9 kanałów. cena w usta to jakieś 1199$ pytanie ile u nas będzie kosztować, jak więcej niż Denon 3700 to chyba nie warto.

 

A co przemawiałoby za 505? Więcej mocy, bardziej zaawansowany Dirac?

Jeżeli dobrze rozumiem to konkurentem 305 jest Onkyo 7100, czy w takim razie cena będzie podobna? A RZ50 jest odpowiednikiem 505.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, no_i_fajnie napisał:

o może napisz maila do dystrybutora, z zapytaniem dlaczego wypuścił taki cennik, a nie inny?

przepraszam ale dlaczego to ja mam pisać do dystrybutora? Jaką ja jestem dla niego stroną skoro jako klient nie mogę od niego kupić sprzętu tylko od sklepu. To właśnie sklep jest dla mnie stroną a nie dystrybutor.

 

4 godziny temu, cross099 napisał:

Sam sprowadziłem więc wiem o co chodzi. Ale przypuszczam, że o to chodzi ktoś będzie chciał kupić i zapłacić cenę w Polsce to zapłaci więcej za to samo. Ja kupuję dopiero z zza granicy i nie nacialem się a jest taniej więc rozumiem też Twoje podejście.

wiesz, tutaj już nawet nie chodzi o te duże różnice cenowe ale widzisz Onkyo NR6100 w USA kosztuje $799 co przy obecnym kursie daje cenę 3491 PLN. W Polsce ten model kosztuje 4200 PLN. I powiedzmy, że te prawie 700 pln to jest różnica w podatkach, cłach itp itd. Ale dlaczego u nas 696 jest tylko około 8% gdzie w usa jest 23% tańszy. U nas zatem jego cena powinna być zbliżona do 3200,- (co i tak jest wysoką kwotą) niestety jest za 3999 co jest absurdem. Dziwne jest jednak, że Pioneer VSX934 który jest odpowiednikiem nr696 kosztuje już 3300,- a w USA jego cena jest o prawie 150$ wyższa.

Wygląda więc, że u nas podniesiono cenę na Onkyo bo się tego więcej sprzedaje i dystrybutor chce na tym ugrać coś a Pioneer jest tańszy. W USA jest zapewne na odwrót i to Pioneer jest jako ten bardziej prestiżowy?

2 godziny temu, MarcinBa napisał:

A co przemawiałoby za 505? Więcej mocy, bardziej zaawansowany Dirac?

w stosunku do? On ma 11.2 i chyba nic więcej. Gdyby był w klasie D to jeszcze ale to dostajemy dopiero od modelu 70x

 

2 godziny temu, MarcinBa napisał:

Jeżeli dobrze rozumiem to konkurentem 305 jest Onkyo 7100, czy w takim razie cena będzie podobna? A RZ50 jest odpowiednikiem 505.

na to by wychodziło tylko Pioneer w USA jest o 100$ droższy od Onkyo. Co dostajesz za te 100$ więcej? Wypadałoby zerknąć do instrukcji obsługi by to porównać bo na stronie specyfikacje są zrobione w inny sposób i ciężko się do tego odnieść - może celowo?

Edytowano przez lolekdrugi
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, lolekdrugi napisał:

przepraszam ale dlaczego to ja mam pisać do dystrybutora? Jaką ja jestem dla niego stroną skoro jako klient nie mogę od niego kupić sprzętu tylko od sklepu. To właśnie sklep jest dla mnie stroną a nie dystrybutor.

Wtrącasz się między salony, a dystrybucje, to myślałem, że może jestes jakąś stroną...

 

8 godzin temu, lolekdrugi napisał:

Ale dlaczego u nas 696 jest tylko około 8% gdzie w usa jest 23% tańszy. U nas zatem jego cena powinna być zbliżona do 3200,- (co i tak jest wysoką kwotą) niestety jest za 3999 co jest absurdem.

Mistrz jesteś, dalej swoje, 489369837268 raz w tym temacie. Nawet z takiej internetowej irytacji przeszedłem na etap śmiania się z Ciebie, bo w sumie to śmieszny jesteś :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, no_i_fajnie napisał:

Wtrącasz się między salony, a dystrybucje, to myślałem, że może jestes jakąś stroną...

no jestem stroną. Jestem potencjalnym klientem. Kolejność jest prosta: klient -> sklep -> dystrybutor -> producent. I taka jest mniej więcej standardowo linia nacisku chociaż przy zastosowaniu mediów społecznościowych można próbować wywierać nacisk bezpośrednio na producenta jednak nie jest to łatwe zwłaszcza w przypadku firm Japońskich.

 

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, lolekdrugi napisał:

Ale dlaczego u nas 696 jest tylko około 8% gdzie w usa jest 23% tańszy. U nas zatem jego cena powinna być zbliżona do 3200,- (co i tak jest wysoką kwotą) niestety jest za 3999 co jest absurdem. Dziwne jest jednak, że Pioneer VSX934 który jest odpowiednikiem nr696 kosztuje już 3300,- a w USA jego cena jest o prawie 150$ wyższa.

Dalej Ci mówię, uczepiłeś się 696 i cen z USA, ale zarazem póżniej piszesz o 934, że 150$ jest droższy, a niby odpowiednik, no to o co chodzi? Jeden tańszy, drugi droższy. Ja drugi raz Ci napiszę, otwórz salon audio, zamawiaj wybiórczo sprzęty od dystrybucji i sprzedawaj same nowinki, przedstawiaj klientom suche dane z instrukcji i kręć biznes. Nie wiem, czy miałeś kiedyś styczność z klientem (nie będąc nim) i zdajesz sobie sprawę, czego oczekuje zdecydowana większość. Podkreślę jeszcze raz - to, że branża sprzedaje ten amplituner za taką cenę, to nie znaczy, że chce go wcisnąć na siłę. Teraz jest trochę lepiej, ale jak widzę śledzisz skrupulatnie rynek i wiesz, że niedawno nikt nie sprzedawał nawet elektroniki solo i to nie jest do końca tak, że przy sprzedaży całego zestawu jest większa marża, po prostu sprzedając elektronike solo nie ma jak skompletować potem całego zestawu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, lolekdrugi napisał:

@no_i_fajnie zapytam raz jeszcze. Ile Ci płacą, że tak ich bronisz? Zobacz jakiego fikołka zrobił @Top Hi-Fi & Video Design salon firmowy Yamahy w temacie błędów w chipsetach hdmi 2.1 w amplitunerach yamahy:

pełny wypych na klienta. Sprzedać a serwisem niech się buja kto inny.

Nikt mi nie płaci, poważny jesteś? Ja nikogo nie bronie, równie dobrze mogę zadać Ci pytanie - ile płacą Ci klienci, że ich tak bronisz? Żałosne, no daj spokój. Dla mnie nie zrobił żadnego fikołka, to jest forum, a sklepów Top Hi-Fi jest XX i każdym pewnie zarządza ktoś inny, odesłał do serwisu i jaki problem jest tam zadzwonić dla zainteresowanego? Okej, tu faktycznie mógł sam zadzwonić i dać na forum odiowiedź, zgoda. Ale Ty od razu atakujesz, nie można normalnie? Zadzwoń na serwis i się dowiedz, proste? Dla mnie proste.

Edytowano przez no_i_fajnie
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, no_i_fajnie napisał:

równie dobrze mogę zadać Ci pytanie - ile płacą Ci klienci, że ich tak bronisz?

jestem potencjalnym klientem zatem jest to w moim interesie.

7 godzin temu, no_i_fajnie napisał:

Dla mnie nie zrobił żadnego fikołka, to jest forum, a sklepów Top Hi-Fi jest XX i każdym pewnie zarządza ktoś inny,

jest oficjalnym profilem firmy Top-HiFi zatem to co powie jest traktowane jako stanowisko całej sieci bo raczej nie założył sobie sam konta i pisze na nim co chce. Jeżeli jednak tak jest to sieć Top-HiFi ma jeszcze większy problem bo nie potrafi ogarnąć własnych pracowników. Jeżeli jednak ten pracownik wypowiadał się we własnym imieniu to powinien robić to z konta prywatnego. Tak czy inaczej to firma @Top Hi-Fi & Video Design ma teraz problem wizerunkowy.

 

7 godzin temu, no_i_fajnie napisał:

odesłał do serwisu i jaki problem jest tam zadzwonić dla zainteresowanego?

taki problem, że jest to salon firmowy i w ich interesie jest to wiedzieć a nie spławiać ludzi.

 

7 godzin temu, no_i_fajnie napisał:

Ale Ty od razu atakujesz, nie można normalnie?

wymaganie pewnego poziomu obsługi w przypadku produktów premium jakim są amplitunery kina domowego to już jest atak? Przepraszam ale żyjemy w trochę innych czasach niż PRL i klient obecnie wymaga a nie jest przykrym obowiązkiem.

 

7 godzin temu, no_i_fajnie napisał:

Zadzwoń na serwis i się dowiedz, proste?

Nie, dla mnie nie jest. Są salonem firmowym, mają tutaj oficjalne konto, powinni odpowiedzieć a nie zbywać ludzi. Dla mnie takie zachowanie jest kuriozalne i pokazuje brak szacunku dla klienta.

 

5 godzin temu, rms.pl napisał:

Co do cen w USA, to należy powiedzieć, że jest to potężny rynek sprzętu Audio-Video i ma on pierwszeństwo w dostawach, inną pozycję do negocjacji cen z producentami. Firmy z USA działają w innych warunkach gospodarczych i podatkowych.

to się wszystko zgadza i ja tego nie neguje. Dlatego skupiłem się na procentowych różnicach w obrębie kraju. 23% różnicy w cenie jest niezależne od waluty.

Edytowano przez lolekdrugi
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, no_i_fajnie napisał:

Ty to traktujesz, jako spławienie, ja jako nakierowanie do rozwiązania sprawy.

No oczywiście bo to jest w ich obowiązku jako salonu firmowego.

 

2 minuty temu, no_i_fajnie napisał:

Odesłał grzecznie do serwisu i sprawa dla mnie załatwiona.

widać nie masz wymagań, sklepy lubią ludzi których nie trzeba obsługiwać, można powiedzieć, że są to klienci idealni bo nic nie chcą i jeszcze sami wszystko robią.

 

3 minuty temu, no_i_fajnie napisał:

Wejdź na stronę Audioklanu, czy innego Polpaku i zobacz, że wszyscy mają osobny numer na serwis, tam się takie sprawy załatwia.

Bo tak nauczyli klientów a Ci potulnie podwinęli ogon i zrobili to co im kazano. Przypominam jednak, że w Polsce korzystniej jest reklamować sprzęt tytułem rękojmi ponieważ wtedy przysługują nam większe prawa. Sklepom jednak jest na rękę by klienci tego nie robili bo to dla nich dodatkowy kłopot oraz klient ma większe prawa a oni mogą zostać sami z bublem i będą się musieli kopać z dystrybutorem. Ale to chyba wiesz, prawda?

 

5 minut temu, no_i_fajnie napisał:

dpowiedzieli, nie zbyli.

Nie, nie odpowiedzieli na pytanie tylko odesłali gdzie indziej. Nie zrobili tego co należy do salonu firmowego.

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, lolekdrugi napisał:

widać nie masz wymagań, sklepy lubią ludzi których nie trzeba obsługiwać, można powiedzieć, że są to klienci idealni bo nic nie chcą i jeszcze sami wszystko robią.

 

Pisałem wcześniej, nie wkładaj wszystkich do jednego worka. Według mnie większość salonów traktuje klientów, jak trzeba, z szacunkiem, bo zdają sobie sprawę, że poświęcony im czas przekłada się na późniejszą sprzedaż. Ale to traktowanie to nie tylko liczenie na zysk, ale też to, że w tej branży siedzą ludzie, którzy to lubią, nie zbywają klienta byle gównem, albo czymś z lepszą marżą, a naprawdę chcą doradzić. Mam wrażenie, że Ty to ciągle negujesz.

 

16 minut temu, lolekdrugi napisał:

Przypominam jednak, że w Polsce korzystniej jest reklamować sprzęt tytułem rękojmi ponieważ wtedy przysługują nam większe prawa. Sklepom jednak jest na rękę by klienci tego nie robili bo to dla nich dodatkowy kłopot oraz klient ma większe prawa a oni mogą zostać sami z bublem i będą się musieli kopać z dystrybutorem. Ale to chyba wiesz, prawda?

Dla mnie prosta sprawa, jesteś "sklepem" Top Hi-Hi, dzwoni ktoś z reklamacją do sklepu, gdzie kupił sprzęt, że ten sprzęt piszczy, trzeszczy, cokolwiek. Co robisz? Odsyłasz do serwisu, no bo tam się tym zajmują. Czy w tym jest dla Ciebie coś dziwnego?

 

22 minuty temu, lolekdrugi napisał:

Sklepom jednak jest na rękę by klienci tego nie robili bo to dla nich dodatkowy kłopot oraz klient ma większe prawa a oni mogą zostać sami z bublem i będą się musieli kopać z dystrybutorem. Ale to chyba wiesz, prawda?

ZDECYDOWANA większość spraw związanych z reklamacjami, gwarancjami itd da się załatwić NORMALNIE rozmawiając z klientem. Ty wszystko utrudniasz naprawdę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, no_i_fajnie napisał:

Pisałem wcześniej, nie wkładaj wszystkich do jednego worka. Według mnie większość salonów traktuje klientów, jak trzeba, z szacunkiem, bo zdają sobie sprawę, że poświęcony im czas przekłada się na późniejszą sprzedaż. Ale to traktowanie to nie tylko liczenie na zysk, ale też to, że w tej branży siedzą ludzie, którzy to lubią, nie zbywają klienta byle gównem, albo czymś z lepszą marżą, a naprawdę chcą doradzić. Mam wrażenie, że Ty to ciągle negujesz.

no właśnie to było widać. Sklep firmowy dostał pytanie i nawet nie raczył stanąć na wysokości zadania tylko zbywa telefonem do dystrybutora.

 

2 minuty temu, no_i_fajnie napisał:

Co robisz? Odsyłasz do serwisu, no bo tam się tym zajmują. Czy w tym jest dla Ciebie coś dziwnego?

Widzisz tutaj na stronie telefon do ich serwisu?

https://www.tophifi.pl/contact/

Nie ma, czyli robią wypych na firmę trzecią. Jak kupuje sprzęt to oddaję na reklamację do sprzedawcy a nie do producenta bo jeżeli sprzęt będzie miał nadal problemy to będę mógł skorzystać z prawa do zwrotu towaru i odzyskania gotówki, czego mieć nie będę jeżeli towar trafi na gwarancję do serwisu u którego nie robiłem zakupów. Wadą rozwiązania jest czas jaki pozostaje bez sprzętu ponieważ to sklepu musi odesłać to do serwisu a nie ja, ale z drugiej strony jak coś się stanie w transporcie to odpowiada za to również sklep. Dlatego sklepy tak chętnie odsyłają do serwisów byle tylko nie musiały potem za coś odpowiadać i świecić oczami.

 

5 minut temu, no_i_fajnie napisał:

ZDECYDOWANA większość spraw związanych z reklamacjami, gwarancjami itd da się załatwić NORMALNIE rozmawiając z klientem. Ty wszystko utrudniasz naprawdę.

a gdzie ja powiedziałem, że tak nie jest. Grunt to wiedzieć by oddawać sprzęt na rękojmie do sklepu a nie na gwarancję do serwisu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...