Damian Baran Napisano 6 marca 2021 Udostępnij Napisano 6 marca 2021 (edytowany) Siemka! Niedawno zakupiłem Denon AVR X2700H z głośnikami Jamo S 807. Wszystko działa świetnie, ale mam drobny problem z jednym zaciskiem głośnika. Wiadomo że gdy zestaw dotarł i zanim głośniki zostały zamontowane na swoich miejscach to podłączałem je kilka razy. Niestety od poprzedniego razu jeden z zacisków działa mega ciężko i nie dokręca się do końca. Jakieś sugestie? Zależy mi żeby nie uszkodzić tego Denona bo nadal jest na gwarancji, czy są jakieś "domowe" sposoby na poprawę tego? Pozdrawiam, Damian Edytowano 6 marca 2021 przez Damian Baran Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekN Napisano 6 marca 2021 Udostępnij Napisano 6 marca 2021 Przejdź na banany. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian Baran Napisano 6 marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 6 marca 2021 A to możliwe z Denon AVR X2700H? Tam są zaślepki które nie wiem czy da się usunąć. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekN Napisano 6 marca 2021 Udostępnij Napisano 6 marca 2021 No jasne, że da. Nożykiem lub czymś ostrym podważ i wyskoczy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian Baran Napisano 6 marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 6 marca 2021 Tak właśnie zrobiłem, dzięki za radę! Niestety miałem tylko 3 "banany", ale już podmieniłem w felernym gnieździe. Pytanie z pierwszego posta nadal aktualne Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jasiek88 Napisano 6 marca 2021 Udostępnij Napisano 6 marca 2021 Te zaślepki najlepiej usuwać wkręcając w nią wkręta. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 8 marca 2021 Udostępnij Napisano 8 marca 2021 Pytanie czy nie uszkodziłeś gwintu. Jeśli tak to lepiej nie ruszaj. Gwarancja może tego nie objąć bo to uszkodzenie mechaniczne. A spotkałem się z takim problemem że ampli się wyłączał bo gniazdo było w środku urwane juz. Jeśli akceptujesz że amplitunera nie będzie 2 tygodnie to spróbuj na gwarancji. Jeśli nie to banany i nie ruszaj tego. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian Baran Napisano 9 marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 9 marca 2021 Dnia 8.03.2021 o 08:19, S4Home napisał: Pytanie czy nie uszkodziłeś gwintu. Heh, nie wiem jak to sprawdzić. Dnia 8.03.2021 o 08:19, S4Home napisał: Jeśli nie to banany i nie ruszaj tego. Już mam banany wszędzie, a ampli to serwisu nie chce wysyłać. Po prostu od teraz będę używał banany. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stolarz Napisano 9 marca 2021 Udostępnij Napisano 9 marca 2021 Albo może w gwint się wkręcił kawałek kabla? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 10 marca 2021 Udostępnij Napisano 10 marca 2021 20 godzin temu, Damian Baran napisał: a ampli to serwisu nie chce wysyłać. Z drugiej strony jesli kiedykolwiek myślał byś o sprzedazy tego amplitunera to będzie to nie mile widziane. Jeśli ktoś go odbierze sam. Więc przemyśl. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian Baran Napisano 10 marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 marca 2021 3 godziny temu, S4Home napisał: Z drugiej strony jesli kiedykolwiek myślał byś o sprzedazy tego amplitunera to będzie to nie mile widziane. Jeśli ktoś go odbierze sam. Więc przemyśl. Słuszna uwaga Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.