Bartosz Błachnio Napisano 16 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 16 kwietnia 2021 cześć, jestem całkiem zielony, podpowiedzcie co potrzebuję kupić aby z komputera wysyłać bezprzewodowo sygnał do dac (smsl 10th mkII) Obecnie mam komputer podłączony do dac kabelkiem usb, ale chciałbym aby można było wysyłać sygnał bezprzewodowo, najlepiej z wszystkich komputerów/telefonów w domu A może jest możliwość aby wysyłać także obraz na telewizor (obecnie przez kabelek hdmi)? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk Napisano 16 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 16 kwietnia 2021 Raspberry Pi po USB do DACa , a wszystko do Rp po DLNA czy tam UPNP . Albo jakiś odbiornik BT z wyjściem cyfrowym. Ad 2 to ten obraz z czego chcesz wysyłać ? Tak na szybko to Chromecast video mi przychodzi na myśl Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartosz Błachnio Napisano 16 kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 16 kwietnia 2021 5 godzin temu, mkk napisał: Ad 2 to ten obraz z czego chcesz wysyłać ? Tak na szybko to Chromecast video mi przychodzi na myśl W tej chwili obraz wysyłam po prostu z komputera przez hdmi... i chciałbym, żeby tak zostało tylko żebym nie musiał podpinać kablem komputera do tv, bo jest to lekko niewygodne Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimkr Napisano 16 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 16 kwietnia 2021 Jest Apple TV - ale tylko do Apple. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DudasDudek Napisano 17 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 17 kwietnia 2021 Według mnie takie kombinacje mijają się z celem, bo brzmieniowo to może wyjść różnie. Lepiej jednak zainwestować w streamer. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...