S4Home Napisano 29 września 2021 Napisano 29 września 2021 Czyli tylko miesiąc. Nice! Odpisz, cytując
LBX Systemy Audio Napisano 29 września 2021 Napisano 29 września 2021 Pozostaje już tylko testować. @Butler dasz znać czy to faktycznie działa? Odpisz, cytując
Butler Napisano 29 września 2021 Napisano 29 września 2021 26 minut temu, LBX Systemy Audio napisał: dasz znać czy to faktycznie działa? Na razie nie mam na czym. Jaskinia w budowie, nie mam jeszcze żadnego wyświetlacza 4K. Odpisz, cytując
LBX Systemy Audio Napisano 29 września 2021 Napisano 29 września 2021 3 minuty temu, Butler napisał: Na razie nie mam na czym. Jaskinia w budowie, nie mam jeszcze żadnego wyświetlacza 4K. 👍 Odpisz, cytując
Dziubson Napisano 29 września 2021 Napisano 29 września 2021 21 godzin temu, Butler napisał: Niemcy Zgłoszone 29 sierpnia. Możesz udostępnić dodatkowe, zdjęcia , jakie to jest wysokie? Odpisz, cytując
Butler Napisano 29 września 2021 Napisano 29 września 2021 Kupiłem używany kilka miesięcy Denon 4700 od kolegi co mieszka w Niemczech (i tam kupił sprzęt). Zamówił dla mnie to ustrojstwo bo ja w Polsce nie mogę. Za kilka dni jak przyjdzie od niego przesyłka to opiszę wszystko, o ile ktoś mnie tu nie uprzedzi. Odpisz, cytując
S4Home Napisano 30 września 2021 Napisano 30 września 2021 Dnia 29.09.2021 o 08:09, LBX Systemy Audio napisał: dasz znać czy to faktycznie działa? Musi. Wydaje mi się że to proste urządzenie. Bug polegał na niedogadywaniu się dwóch procesorów. To urządzenie robi jako przelotka z innym procesorem z którym oba urządzenia ( Konsola - ampli) współpracują. Odpisz, cytując
LBX Systemy Audio Napisano 30 września 2021 Napisano 30 września 2021 13 minut temu, S4Home napisał: Musi. Wydaje mi się że to proste urządzenie. Też mi się tak wydaje. Chodzi mi raczej o potwierdzenie bezpośrednio przez użytkownika bo z tym "musi" to różnie bywa Odpisz, cytując
Tomsonn Napisano 9 października 2021 Napisano 9 października 2021 Witam Czy ten nr seryjny to jest nowy ampli poprawiony czy nie? denon avr 2700hdabbke2 Ser DBCD052172081 Odpisz, cytując
Butler Napisano 9 października 2021 Napisano 9 października 2021 (edytowany) AVR-A110; AVR-X6700H; AVR-X4700H; AVR-X3700H; AVR-X2700H; AVR-S960H Wymienione powyżej modele firmy Denon o numerach seryjnych poniżej xxxxxxx70000 są dotknięte problemem niezgodności HDMI i wymagają adaptera HDMI. Twój jest wyższy więc powinno być ok. https://www.denon.com/en-us/hdmiadapter Edytowano 9 października 2021 przez Butler Odpisz, cytując
Tasslehoff Napisano 9 października 2021 Napisano 9 października 2021 Dnia 29.09.2021 o 12:43, Dziubson napisał: Możesz udostępnić dodatkowe, zdjęcia , jakie to jest wysokie? 3,5cm wysokie 14cm szerokie 10cm głębokie Mi w środę wysłali, w czwartek odebrałem. Ale dopiero teraz sprawdziłem i problemu z 4K120Hz w grach nie uświadczyłem. Przedtem ekran migotał i bywały przebarwienia fioletowo zielone w poziome paski. Także spełnia zadanie. Odpisz, cytując
Dziubson Napisano 10 października 2021 Napisano 10 października 2021 Dziękuje a Ktoś z posiadaczy DENONów próbował walczyć aby wymienić na zaktualizowany model zamiast używać przystawki? Odpisz, cytując
S4Home Napisano 11 października 2021 Napisano 11 października 2021 18 godzin temu, Dziubson napisał: Dziękuje a Ktoś z posiadaczy DENONów próbował walczyć aby wymienić na zaktualizowany model zamiast używać przystawki? Tego nie robią. Chodź w teorii możesz oddać z tytułu rękojmi. Dnia 9.10.2021 o 16:43, Tomsonn napisał: Witam Czy ten nr seryjny to jest nowy ampli poprawiony czy nie? denon avr 2700hdabbke2 Ser DBCD052172081 Tak. Ten nie ma wady. Piotr Odpisz, cytując
klips Napisano 14 października 2021 Napisano 14 października 2021 Dnia 15.09.2021 o 09:39, klips napisał: W sumie to i tak jestem w szoku, wczoraj mail z prośbą o adapter, a po kilku godzinach odpowiedź cyt. "Szanowny Panie, informuję, że po wyczerpaniu pierwszej tury zapasów czekamy na dostawę i po jej otrzymaniu przystawka SPK618 niezwłocznie zostanie do Pana wysłana". Brawo! Chociażby z uwagi na taką reakcję mogę poczekać... P.S Następny ampli będzie tej samej firmy. dzisiaj przesyłka do mnie dotarła, więc wszystko jest OK i szafa gra 🔐 załatwienie sprawy 🥇 Odpisz, cytując
Łukasz P. Napisano 31 października 2021 Napisano 31 października 2021 Pytanie bo możliwe że się zakręciłem ? Mam Denona S750(q21) kupiony w tym roku. Wysłałem prośbę o adapter na adres horn.eu jakieś 2 miesiące temu jak również dzisiaj ponownie ale póki co brak odzewu. Przysługuje mi adapter oraz czy na poprawny adres wysyłam info o dostawie ? Odpisz, cytując
Butler Napisano 31 października 2021 Napisano 31 października 2021 (edytowany) Nie łapiesz się na adapter. On dotyczy wyłącznie modeli w których specyfikacja pozwala na 4K 120Hz i 8K 60Hz a więc AVR-A110, AVR-X6700H, AVR-X4700H, AVR-X3700H, AVR-X2700H, AVR-S960H. Twój amp mimo iż niedawno kupiony należy do poprzedniej serii która obsługuje max 4K 60Hz i nie ma na pokładzie HDMI 2.1. Edytowano 31 października 2021 przez Butler Odpisz, cytując
Łukasz P. Napisano 31 października 2021 Napisano 31 października 2021 No to wszystko jasne, dzięki za info. Odpisz, cytując
lolekdrugi Napisano 24 lutego 2022 Napisano 24 lutego 2022 Yamaha niby wymienia układy: https://usa.yamaha.com/news_events/2020/2020_avr-hdmi-caution.html 1 Odpisz, cytując
Butler Napisano 25 lutego 2022 Napisano 25 lutego 2022 No to czekamy na info od @Top Hi-Fi & Video Design, ile to w Polsce amplitunerów przeszło serwis dotyczący poprawki HDMI by sprzęt działał prawidłowo wg. specyfikacji którą Yamaha zapewnia. A może jakiś link informujący o akcji serwisowej? Byłbym wdzięczny. Odpisz, cytując
S4Home Napisano 25 lutego 2022 Napisano 25 lutego 2022 No właśnie słyszałem o tym już dość dawno temu. Kiedy to się uruchomi w europie? Bo to info z USA jak widzę. Tam wszystko jest z 2 miesiące wcześniej. Piotr Odpisz, cytując
Butler Napisano 1 marca 2022 Napisano 1 marca 2022 @Top Hi-Fi & Video Design doczekam się odpowiedzi? Jak z tą Yamahą jest? Działa HDMI wg. specyfikacji czy nie? Odpisz, cytując
S4Home Napisano 1 marca 2022 Napisano 1 marca 2022 Pytanie czy serwis wymieniał te płytki? Bo w zasadzie u nas cisza na ten temat. Jak to realnie wygląda bo nas klienci tez pytają. @Top Hi-Fi & Video Design ściągacie je? Wymieniacie płytki i odsyłacie? Rozumiem że te z zza granicy (unii) też? Piotr 1 Odpisz, cytując
Butler Napisano 4 marca 2022 Napisano 4 marca 2022 @Top Hi-Fi & Video Design Hallo, jest tam kto? Czekamy na odpowiedź. Odpisz, cytując
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 11 marca 2022 Napisano 11 marca 2022 Dnia 4.03.2022 o 13:53, Butler napisał: @Top Hi-Fi & Video Design Hallo, jest tam kto? Czekamy na odpowiedź. Nie zajmuję się serwisem. Jeśli ktoś NAPRAWDĘ potrzebuje tej informacji, to proszę zadzwonić do serwisu Audio klan 22 777 99 25. 1 Odpisz, cytując
lolekdrugi Napisano 12 marca 2022 Napisano 12 marca 2022 (edytowany) 8 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Nie zajmuję się serwisem. Jeśli ktoś NAPRAWDĘ potrzebuje tej informacji, to proszę zadzwonić do serwisu Audio klan 22 777 99 25. Według strony: https://audioklan.pl/yamaha/gdzie-kupic.html?region=496 jesteście sprzedawcą tych produktów. Mało tego, na stronie AudioKlan jako salon firmowy! Zatem jako sprzedawca i to salon firmowy (!) powinniście wiedzieć o akcji serwisowej. Tym samym pytanie do was jest jak najbardziej zasadne i ja w sumie także czekam na odpowiedź od was. Edytowano 12 marca 2022 przez lolekdrugi Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.