Kamil Góra Napisano 29 maja 2021 Udostępnij Napisano 29 maja 2021 Witam. Poszukuje nagłośnienia do Pokoju które ma posłużyć jako "kino" pomieszczenie ma około 18m2 i znajduje się na poddaszu gdzie siedząc i oglądając telewizje za sobą mam skos. Niestety totalnie nie znam się na nagłośnieniu. Myślałem ,że najlepszym rozwiązaniem byłoby 5.1.2. Czy do 4 tysięcy złotych byłbym wstanie kupić coś sensownego w takim zestawieniu? Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol64208 Napisano 30 maja 2021 Udostępnij Napisano 30 maja 2021 Cześć Kamil, nie znam się na systemach kinowych, nie jest to moja bajka. Zaczekaj jak tylko się wyśpią fani KD to doradzą. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 30 maja 2021 Udostępnij Napisano 30 maja 2021 (edytowany) Do 4000zł amplituner i głośniki w w systemie 5.1.2? Kiepsko... Sam amplituner w takim wypadku musi być 7.1 co już mocno stwarza budżetowy problem bo to raczej ponad 2000zł, a gdzie tu jeszcze głośniki i subwofer. Możesz próbować na siłę najtańsztch rozwiązań, ale efekt może rozczarować (ale nie musi). Poważnie rozważ używany sprzęt, ogranicz się do 5.1, albo zwiększ budżet conajmniej o 2000zł. Ja tylko nowy sprzęt to za około 4500zł masz np. Onkyo HTS-5915-DAB. Sam oceń czy czegoś takiego oczekujesz. Edytowano 30 maja 2021 przez Butler Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil Góra Napisano 30 maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 30 maja 2021 Hmm myślę ,że w takim razie skłaniałbym się do wersji 5.1, jednak wolałbym nie przeglądać sprzętów używanych a budżetu też nie chciałbym zwiększać. Co mógłbyś polecić do 4k w systemie 5.1. Użytkowanie to gry i filmy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...