almemento Napisano 4 marca 2022 Udostępnij Napisano 4 marca 2022 Witajcie Zakupiłem ostatnio zestaw głośników Q Acoustics serii 2050 w dobrej, okazyjnej cenie. Zakup spontaniczny. - 2 głośniki kolumny podstawkowe przednie - 2 głośniki tylne - 1 centralny - 1 subwoofer Potrzebuję do tego amplituner, o którym zupełnie nie mam zielonego pojęcia. Chciałbym podłączyć do zestawu TV - posiadam Sony model z 4K, oraz chciałbym odtwarzać muzykę z Spotify, Apple Music - tak, aby coś tam sobie grało. Aha, TV obsługuje Netflix, głównie oglądany - więc chciałbym, aby amplituner ogarnął już Dolby Atmos, itp, itd. Proszę o doradzenie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 4 marca 2022 Udostępnij Napisano 4 marca 2022 14 minut temu, almemento napisał: Potrzebuję do tego amplituner, o którym zupełnie nie mam zielonego pojęcia. będziesz podpinał do tego konsolę ps5 lub nowego xboxa albo mocny komputer? 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
almemento Napisano 4 marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 4 marca 2022 Możliwe ze w niedalekiej przyszłości tak, albo PS5 albo Xbox właśnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 5 marca 2022 Udostępnij Napisano 5 marca 2022 16 godzin temu, almemento napisał: Możliwe ze w niedalekiej przyszłości tak, albo PS5 albo Xbox właśnie. zatem tylko nowe: Denon x1700, x2700, s960H, Onkyo NR6100, Yamaha RX-V6A, Denon s660h ewentualnie ale to bardzo niski model i bez Atmosa. Yamaha RX-v4A ale bez atmosa Z Yamahami trzeba uważać, bo nie wiadomo jak jest z ich obsługą 4k@120Hz co konsole wykorzystają. Niby akcja serwisowa, wymiana płyty hdmi ale nikt nic nie wie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 5 marca 2022 Udostępnij Napisano 5 marca 2022 12 minut temu, lolekdrugi napisał: Niby akcja serwisowa, wymiana płyty hdmi ale nikt nic nie wie Nie... To nie tak że nikt nic nie wie. To @Top Hi-Fi & Video Design udaje że nic nie wie. Mieli bardzo dużo czasu by się odnieść do zapytania dotyczącego akcji serwisowej którą powinni prowadzić. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 5 marca 2022 Udostępnij Napisano 5 marca 2022 No trochę tak jest bo pierwsze wzmianki na ten temat były już pół roku temu? Ale poczekajmy amplitunery do nich nie dojechały więc może akcesoria serwisowe także nie. Zostaje denon o których wspomnial Lolek i Onkyo 6100. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 5 marca 2022 Udostępnij Napisano 5 marca 2022 W tym roku z dostępnością Yamahy będą problemy dlatego pozostałbym przy Denonie, Marantzu i Onkyo. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 5 marca 2022 Udostępnij Napisano 5 marca 2022 3 godziny temu, S4Home napisał: Ale poczekajmy amplitunery do nich nie dojechały więc może akcesoria serwisowe także nie. Co innego opisać jasno sytuację że "wiemy, musicie poczekać bo to bo tamto", a co innego mieć w du.ie użytkowników licząc na rozmycie tematu. Dla mnie to @Top Hi-Fi & Video Design zaczyna przypominać krzakfirmę i do puki nie zmienią nastawienia to sukcesów im nie wróżę, szczególnie tutaj na forum. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 7 marca 2022 Udostępnij Napisano 7 marca 2022 @Butler Masz konto na drugim forum? Tam się udzielają. Może odpowiedzą? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 7 marca 2022 Udostępnij Napisano 7 marca 2022 Pytam tu, mają tu konto, dostają powiadomienia z tego forum gdy ktoś ich wywołuje, tu powinni odpowiedzieć. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 8 marca 2022 Udostępnij Napisano 8 marca 2022 Dawno tu nie pisali może dlatego? Nie wiem. Sam się zastanawiam. bo też bym się dowiedział i informował klientów. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 11 marca 2022 Udostępnij Napisano 11 marca 2022 Dnia 5.03.2022 o 10:44, Butler napisał: Nie... To nie tak że nikt nic nie wie. To @Top Hi-Fi & Video Design udaje że nic nie wie. Mieli bardzo dużo czasu by się odnieść do zapytania dotyczącego akcji serwisowej którą powinni prowadzić. Proszę zadzwonić do naszego serwisu w celu dalszych informacji. Nie mam wiedzy w tym zakresie i nie będę wypisywał bzdur. Dnia 5.03.2022 o 14:00, Butler napisał: Co innego opisać jasno sytuację że "wiemy, musicie poczekać bo to bo tamto", a co innego mieć w du.ie użytkowników licząc na rozmycie tematu. Dla mnie to @Top Hi-Fi & Video Design zaczyna przypominać krzakfirmę i do puki nie zmienią nastawienia to sukcesów im nie wróżę, szczególnie tutaj na forum. Dziękujemy za te bardzo "miłe" słowa . Jeśli tak bardzo jest dla Ciebie ważna ta informacja, to zachęcam do napisania bezpośrednio do producenta wchodząc na oficjalną stronę Yamaha Europe. 4 minuty temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Proszę zadzwonić do naszego serwisu w celu dalszych informacji. Nie mam wiedzy w tym zakresie i nie będę wypisywał bzdur. Dziękujemy za te bardzo "miłe" słowa . Jeśli tak bardzo jest dla Ciebie ważna ta informacja, to zachęcam do napisania bezpośrednio do producenta wchodząc na oficjalną stronę Yamaha Europe. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 12 marca 2022 Udostępnij Napisano 12 marca 2022 (edytowany) 8 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: roszę zadzwonić do naszego serwisu w celu dalszych informacji. Nie mam wiedzy w tym zakresie i nie będę wypisywał bzdur. autoryzowany sprzedawca/salon firmowy produktów firmy Yamaha wskazany przez dystrybutora AudioKlan na swojej stronie nie ma pojęcia o akcji serwisowej 🤦♂️😂 8 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Jeśli tak bardzo jest dla Ciebie ważna ta informacja, to zachęcam do napisania bezpośrednio do producenta wchodząc na oficjalną stronę Yamaha Europe. to Wy jesteście sprzedawcą - salonem firmowym! - i również w waszym obowiązku i interesie jest to wiedzieć. Fajny wypych stosujecie, nie ma co i dobrze, że to napisaliście, będzie można wskazywać potencjalnym klientom kogo mają unikać. Edytowano 12 marca 2022 przez lolekdrugi Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 12 marca 2022 Udostępnij Napisano 12 marca 2022 Dnia 11.03.2022 o 22:51, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Nie mam wiedzy w tym zakresie i nie będę wypisywał bzdur. Wy tak na poważnie nic nie wiecie co powiedzieć klientowi kiedy pojawia się czarny ekran po włączeniu konsoli? Ręce opadają. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.