slawek268 Napisano 9 marca 2022 Udostępnij Napisano 9 marca 2022 Cześć, mam taki problem w czasie oglądania filmu różnych momentach potrafi się samoistnie amplituner wyłączyć. czasami obejrzę cały film jedn czy dwa i jest ok a czasami po 20 minutach. Objawia się to tak że jest niski krótki głośny dźwięk wręcz bardzo głośny i ampli się wyłącza w tym czasie mruga czerwona dioda przy włączniku. Oczywiście można go włączyć i działa normalnie czasami do końca filmu czasami znowu się wyłączy w różnym czasie. Amplituner stoi na otwartej przestrzeni ma gdzie oddychać, mam go od nowości ponad rok i ok kilku tygodni tak się dzieje. Czy ktoś się spotkał z takim problemem ? Czy nie mam co się zastanawiać i oddać go na gwarancję. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 9 marca 2022 Udostępnij Napisano 9 marca 2022 48 minut temu, slawek268 napisał: Czy nie mam co się zastanawiać i oddać go na gwarancję. chyba bym odsyłał na gwarancje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 10 marca 2022 Udostępnij Napisano 10 marca 2022 9 godzin temu, slawek268 napisał: Cześć, mam taki problem w czasie oglądania filmu różnych momentach potrafi się samoistnie amplituner wyłączyć. czasami obejrzę cały film jedn czy dwa i jest ok a czasami po 20 minutach. Objawia się to tak że jest niski krótki głośny dźwięk wręcz bardzo głośny i ampli się wyłącza w tym czasie mruga czerwona dioda przy włączniku. Oczywiście można go włączyć i działa normalnie czasami do końca filmu czasami znowu się wyłączy w różnym czasie. Amplituner stoi na otwartej przestrzeni ma gdzie oddychać, mam go od nowości ponad rok i ok kilku tygodni tak się dzieje. Czy ktoś się spotkał z takim problemem ? Czy nie mam co się zastanawiać i oddać go na gwarancję. Sprawdź podpięcie kabli głośnikowych czy gdzieś czasem się nie stykają. Miałem coś takiego w Denonie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 10 marca 2022 Udostępnij Napisano 10 marca 2022 To wtedy gasił by się częściej. Ale mozna to zrobić zanim pojedzie na 14-30 dni. Odepnij wszystkie kable i zrób jeszcze raz dobrze końcówki. Oddaj na gwarancji póki ją masz. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek268 Napisano 10 marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 10 marca 2022 (edytowany) Dzięki za odpowiedź sprawdzę jeszcze te wtyki, nigdy nie były ruszane używam tylko Beresford do przełączania KD i stereo. Można gdzieś sprawdzić ten kod błędu co oznacza - miganie czerwonej diody po wyłączeniu ? Edytowano 10 marca 2022 przez slawek268 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 10 marca 2022 Udostępnij Napisano 10 marca 2022 4 godziny temu, S4Home napisał: To wtedy gasił by się częściej. Ale mozna to zrobić zanim pojedzie na 14-30 dni. Odepnij wszystkie kable i zrób jeszcze raz dobrze końcówki. Oddaj na gwarancji póki ją masz. Piotr Nie powiem,że nie. Miałem tak, ze po ruszeniu kolumny (sprzątanie) właśnie gdzieś się nieznacznie zwierały kable ( wystarczy jedna niteczka). Nie pamiętam dokładnie ile , ale chwilę grał po czym się wyłączał ( ale nie tak że od razu). Zresztą, ważna jest też częstotliwość migania wg instrukcji https://manuals.marantz.com/SR5015/EU/PL/DRDZSYmxzbghkd.php warto sprawdzić 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek268 Napisano 10 marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 10 marca 2022 to u mnie na pewno występuje problem: Zasilanie jest wyłączane a wskaźnik zasilania migota na czerwono z częstotliwością raz na 0,5 sekundy sprawdzę dzisiaj podłączenia, dzięki Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 10 marca 2022 Udostępnij Napisano 10 marca 2022 1 minutę temu, slawek268 napisał: to u mnie na pewno występuje problem: Zasilanie jest wyłączane a wskaźnik zasilania migota na czerwono z częstotliwością raz na 0,5 sekundy sprawdzę dzisiaj podłączenia, dzięki Daj znać czy udało się rozwiązać problem Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek268 Napisano 10 marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 10 marca 2022 dam znać w tym wątku, uświadomiłem sobie, że wszystkie wtyczki mam na banany zrobione wiec to jest niemożliwe żeby się stykały druty więc bez odesłania myślę się nie obędzie. Jeszcze się skontaktuje z melomanem w Lublinie gdzie kupiłem całe audio. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 11 marca 2022 Udostępnij Napisano 11 marca 2022 23 godziny temu, slawek268 napisał: Dzięki za odpowiedź sprawdzę jeszcze te wtyki, nigdy nie były ruszane używam tylko Beresford do przełączania KD i stereo. Można gdzieś sprawdzić ten kod błędu co oznacza - miganie czerwonej diody po wyłączeniu ? mozna. W necie to wpisz po wpisaniu modelu. To menu serwisowe na zagranicznych forach czasem o nich piszą. 18 godzin temu, slawek268 napisał: dam znać w tym wątku, uświadomiłem sobie, że wszystkie wtyczki mam na banany zrobione wiec to jest niemożliwe żeby się stykały druty więc bez odesłania myślę się nie obędzie. Jeszcze się skontaktuje z melomanem w Lublinie gdzie kupiłem całe audio. A ostatnia możliwość. Weź na chwilę podłącz bez beresforda. Może w nim coś jest nie tak. wątpie ale dla świętego spokoju. Jak nadal to pakuj do wysyłki. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek268 Napisano 11 marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 11 marca 2022 dzięki jeszcze raz za zainteresowanie tematem, w łikend podłączę bez beresforda dam ostatnią mu szansa jeśli się wyłączy w poniedziałek odsyłam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek268 Napisano 20 marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 20 marca 2022 Mała aktualizacja. Na tydzień podpiąłem bezpośrednio kolumny i suba pod ampli pomijając beresforda puściłem kilka filmów było ok jednak przy ok 7 filmie wywaliło więc mam pewność że beresford jest ok, a problem jest z ampli. Skontaktuje się ze sprzedawcą kupowałem w Lublinie w melomanie zobaczę co mi powiedzą. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrólKiczu Napisano 20 marca 2022 Udostępnij Napisano 20 marca 2022 25 minut temu, slawek268 napisał: Skontaktuje się ze sprzedawcą kupowałem w Lublinie w melomanie zobaczę co mi powiedzą. Kontaktuj się bezpośrednio z Horn w Warszawie na ulicy kurantów. Nie to żebym był przeciwnikiem naszego lubelskiego salonu (chociaż fanem też nie jestem😝), ale skrócisz całą procedurę. A tak z ciekawości - jaki masz wzmacniacz, że używasz dzielnika napięcia? Wszystkie ampli marantza mają wyjście pre out, więc wystarczy wzmacniacz z main in i beresford staje się zbędny. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek268 Napisano 20 marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 20 marca 2022 2 godziny temu, seba3002 napisał: Kontaktuj się bezpośrednio z Horn w Warszawie na ulicy kurantów. Nie to żebym był przeciwnikiem naszego lubelskiego salonu (chociaż fanem też nie jestem😝), ale skrócisz całą procedurę. A tak z ciekawości - jaki masz wzmacniacz, że używasz dzielnika napięcia? Wszystkie ampli marantza mają wyjście pre out, więc wystarczy wzmacniacz z main in i beresford staje się zbędny. Wpierw wybrałem CXA80 i mi pasował, jakiś czas później dokupiłem KD. Wolałbym uniknąć reklamacji w melomanie z doświadczenia wiem, że jest się wtedy traktowany jako intruz jednak na stronie Horn zalecają przez sklep składania reklamacji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrólKiczu Napisano 20 marca 2022 Udostępnij Napisano 20 marca 2022 7 minut temu, slawek268 napisał: Wpierw wybrałem CXA80 i mi pasował, jakiś czas później dokupiłem KD. Wolałbym uniknąć reklamacji w melomanie z doświadczenia wiem, że jest się wtedy traktowany jako intruz jednak na stronie Horn zalecają przez sklep składania reklamacji. Jeśli masz ochotę na rozmowy z przesympatycznym sprzedawcą z Melomana - czemu nie 😉. A można jeszcze zapytać jakie kolumny grają u Ciebie na frontach i w kd? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek268 Napisano 20 marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 20 marca 2022 Wpierw napisze do Horna w sumie to zwykła reklamacja nie tragizuje na ten czas stereo pogra. kolumny mam focal 906 z tej samej serii centralny a na tyły satelity z serii dome. Suba rel t7 do stereo i do kina i CXN v2. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 20 marca 2022 Udostępnij Napisano 20 marca 2022 7 godzin temu, seba3002 napisał: Kontaktuj się bezpośrednio z Horn w Warszawie na ulicy kurantów. Nie to żebym był przeciwnikiem naszego lubelskiego salonu (chociaż fanem też nie jestem😝), ale skrócisz całą procedurę. @slawek268 powyższa porada jest bardzo zła. Radzę nie omijać salonu sprzedażowego tylko zgłosić u nich reklamację tytułem rękojmi. Zapewne procedura będzie dłuższa ale ostatecznie dla Ciebie korzystniejsza, ponieważ jesteś chroniony przez ustawy. I jak problem się powtórzy, będziesz mógł żądać zwrotu gotówki. Opisałem temat tutaj: 4 godziny temu, slawek268 napisał: Wolałbym uniknąć reklamacji w melomanie z doświadczenia wiem, że jest się wtedy traktowany jako intruz oczywiście, że tak jest bo wtedy oni muszą ogarnąć temat i się kopać z serwisem. Dodatkowo jak coś pójdzie nie tak to po Twojej stronie stoi prawo i możesz wtedy domagać się zwrotu gotówki. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrólKiczu Napisano 20 marca 2022 Udostępnij Napisano 20 marca 2022 (edytowany) 40 minut temu, lolekdrugi napisał: @slawek268 powyższa porada jest bardzo zła. Radzę nie omijać salonu sprzedażowego tylko zgłosić u nich reklamację tytułem rękojmi. Zapewne procedura będzie dłuższa ale ostatecznie dla Ciebie korzystniejsza, ponieważ jesteś chroniony przez ustawy. I jak problem się powtórzy, będziesz mógł żądać zwrotu gotówki. Opisałem temat tutaj: oczywiście, że tak jest bo wtedy oni muszą ogarnąć temat i się kopać z serwisem. Dodatkowo jak coś pójdzie nie tak to po Twojej stronie stoi prawo i możesz wtedy domagać się zwrotu gotówki. Drogi Lolku, też składałem reklamację z tytułu rękojmi. Z tym że nie w melomanie a w Media Markt. Koniec końców reklamowany towar trafia do serwisu centralnego i to on wydaje ekspertyzę na temat jego ewentualnych wad. Ja bujałem się tak przez kilka miesięcy, ostatecznie serwis orzekł, że wada powstaje na skutek złego użytkowania. Mogłem oczywiście szukać rzeczoznawcy, który by sprawdził zasadność ich tezy ale koszty przekroczyłyby wartość reklamowanego sprzętu. Także prawo prawem, a rzeczywistość bywa różna. Ale jak w większości tematów, tak i tutaj, widzę że kierują tobą liczby i litera prawa 😉. Edytowano 20 marca 2022 przez seba3002 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 20 marca 2022 Udostępnij Napisano 20 marca 2022 Przed chwilą, seba3002 napisał: Drogi Lolku, też składałem reklamację z tytułu rękojmi. Z tym że nie w melomanie a w Media Markt. Koniec końców reklamowany towar trafia do serwisu centralnego i to on wydaje ekspertyzę na temat jego ewentualnych wad. Ja bujałem się tak przez kilka miesięcy, i w tym momencie mogłeś zażądać zwrotu gotówki ze względu na przeciągające się naprawy. Jest o tym informacja na rządowej stronie do której podałem linka. 1 minutę temu, seba3002 napisał: Mogłem oczywiście szukać rzeczoznawcy, który by sprawdził zasadność ich tezy ale koszty przekroczyłyby wartość reklamowanego sprzętu. No i co z tego skoro w przypadku gdy rzeczoznawca uzna, że jednak sprzęt jest niesprawny nie z Twojej winy to sklep zwraca Ci pieniądze? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpomis Napisano 20 marca 2022 Udostępnij Napisano 20 marca 2022 Jeśli chodzi o reklamacje bezpośrednio w serwisie Horna to mają bardzo spoko procedurę - nawet przesyłkę DHL masz "w pakiecie". Tutaj jest więcej informacji: https://pl.horn.eu/pl/PL/Serwis/ZGLOSZENIE_SERWISOWE Natomiast jeśli chodzi o "bezpieczeństwo" reklamacji pod względem prawa to tutaj @lolekdrugi ma rację. Robiąc to bezpośrednio u sprzedawcy z tytułu rękojmi mamy sporo więcej zabezpieczeń w świetle prawa. Zapisy w procedurze reklamacyjnej w takim Hornie mogą być różne. To nie klient ustawia wtedy warunki serwisu. Uderzając do sprzedawcy to my rozdajemy karty. Warto mieć tego świadomość. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrólKiczu Napisano 21 marca 2022 Udostępnij Napisano 21 marca 2022 10 godzin temu, lpomis napisał: Jeśli chodzi o reklamacje bezpośrednio w serwisie Horna to mają bardzo spoko procedurę - nawet przesyłkę DHL masz "w pakiecie". Tutaj jest więcej informacji: https://pl.horn.eu/pl/PL/Serwis/ZGLOSZENIE_SERWISOWE Natomiast jeśli chodzi o "bezpieczeństwo" reklamacji pod względem prawa to tutaj @lolekdrugi ma rację. Robiąc to bezpośrednio u sprzedawcy z tytułu rękojmi mamy sporo więcej zabezpieczeń w świetle prawa. Zapisy w procedurze reklamacyjnej w takim Hornie mogą być różne. To nie klient ustawia wtedy warunki serwisu. Uderzając do sprzedawcy to my rozdajemy karty. Warto mieć tego świadomość. Być może moje "przeboje" z reklamacją wiązały się z niedokładną znajomością litery prawa. Fakt faktem, koniec końców cała sprawa zakończyła się tak, że serwis po raz któryś tam z kolei usunął tę samą usterkę, nie spełniając moich roszczeń, w których domagałem się zwrotu gotówki za wadliwy towar. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 21 marca 2022 Udostępnij Napisano 21 marca 2022 52 minuty temu, seba3002 napisał: Być może moje "przeboje" z reklamacją wiązały się z niedokładną znajomością litery prawa. Fakt faktem, koniec końców cała sprawa zakończyła się tak, że serwis po raz któryś tam z kolei usunął tę samą usterkę, nie spełniając moich roszczeń, w których domagałem się zwrotu gotówki za wadliwy towar. właśnie to jest cały problem który tutaj widać na forum. Ludzie nie znają swoich praw, dzięki czemu sprzedawcy na tym korzystają. Niestety dla nich jest to trudne ponieważ potem to oni się muszą kopać z dystrybutorem ale nic na to nie poradzimy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek268 Napisano 9 kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 9 kwietnia 2022 Cześć, winien jestem wyjaśnienia. Zareklamowałem w sklepie ampli, odbyło się bez żadnych problemów. Sklep odesłał do producenta. Po ok 3 tygodniach dostałem info że czeka na mnie w sklepie naprawiony. Adnotacja od horna: naprawa układu zasilania przedwzmacniacza. Puki co testuje mam nadzieję że nie będzie już problemów. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 10 kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 10 kwietnia 2022 19 godzin temu, slawek268 napisał: Zareklamowałem w sklepie ampli, odbyło się bez żadnych problemów. Sklep odesłał do producenta. Po ok 3 tygodniach dostałem info że czeka na mnie w sklepie naprawiony. Adnotacja od horna: naprawa układu zasilania przedwzmacniacza. Puki co testuje mam nadzieję że nie będzie już problemów. no to super, pamiętaj, że na ten element masz ponownie pełną gwarancję jeżeli został wymieniony. Ale jak padnie wcześniej to spokojnie możesz żądać zwrotu pieniędzy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karolk Napisano 20 listopada 2022 Udostępnij Napisano 20 listopada 2022 Jak udało się ustalić przyczynę wyłączania się ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.