Michał Gałązka Napisano 6 września 2022 Udostępnij Napisano 6 września 2022 Czyli rozumiem, że tego chromecasta da się dodać do grupy głośników. Dziś będę miał wieczorem chromcast ultra żeby wytestować (przyjaciel przyniesie z pracy na kilka dni) myślę, że jeśli on zadziała tak jak zakładam to chromecast 3 tez zadziała w podobny sposób. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 6 września 2022 Udostępnij Napisano 6 września 2022 (edytowany) Chromecast ultra to rozwinięcie chromecasta 3, którego posiadam. Jeżeli chodzi o jakość dźwięku to nie stwierdziłem różnic, ale u mnie TV jest połączony po koaksjalu. A z tego co wiem różnice jakościowe mogą wystąpić w połączeniu po optyku, TV-dac. Co do lagów, opóźnień w chromecast audio to były rzadko, ale całkowicie ustały po przejściu z LTE na światłowód. Pozdrawiam Edytowano 6 września 2022 przez 1Ender Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Gałązka Napisano 7 września 2022 Udostępnij Napisano 7 września 2022 Ok, wczoraj odebrałem chromecast ultra od przyjaciela i faktycznie można go dodać do grupy głośników w google Home, więc opcja mojego taniego muliroomu grającego to samo jest możliwa. Do czwartku będę miał chromecast 3 więc jeszcze tu potwierdzę, ale nie wydaje mi się by mógł być inaczej. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 11 września 2022 Udostępnij Napisano 11 września 2022 Dnia 1.09.2022 o 12:35, Michał Gałązka napisał: i wiecie coś ? czy od kwietnia dalej nie macie żadnej informacji ? Gdybyśmy wiedzieli, byśmy odpisali. Producent nie podaje żadnych, konkretnych informacji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Gałązka Napisano 12 września 2022 Udostępnij Napisano 12 września 2022 13 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Gdybyśmy wiedzieli, byśmy odpisali. Producent nie podaje żadnych, konkretnych informacji. To może ludzie powinni zwracać sprzęt do sklepów a sklepy do producenta na zasadzie, nie wiem rękojmi czy coś ? bo kurde sam chciałem zakupić ten model, i zupełnie przypadkowo tu trafiłem na informację o tym co się stało, w przeciwnym wypadku kupiłbym sprzęt, który na wszystkich recenzjach jest opisywany jako sprzęt z spotify connect i chromecast ( jak już wiemy niestety nieaktualne ) i ja osobiście nic bym nie mógł zrobić, ale osoby, które kupowały sprzęt jako kompatybilny z spotify connect tak na prawde po jakimś czasie mają sprzęt, który stał się niepełnowartościowy bo nie oszukujmy się, wydaje mi się, że wybranie tego modelu w dużej mierze jest spowodowane właśnie funkcjami sieciowymi a zwłaszcza spotify connect... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 12 września 2022 Udostępnij Napisano 12 września 2022 13 godzin temu, Michał Gałązka napisał: To może ludzie powinni zwracać sprzęt do sklepów a sklepy do producenta na zasadzie, nie wiem rękojmi czy coś ? bo kurde sam chciałem zakupić ten model, i zupełnie przypadkowo tu trafiłem na informację o tym co się stało, w przeciwnym wypadku kupiłbym sprzęt, który na wszystkich recenzjach jest opisywany jako sprzęt z spotify connect i chromecast ( jak już wiemy niestety nieaktualne ) i ja osobiście nic bym nie mógł zrobić, ale osoby, które kupowały sprzęt jako kompatybilny z spotify connect tak na prawde po jakimś czasie mają sprzęt, który stał się niepełnowartościowy bo nie oszukujmy się, wydaje mi się, że wybranie tego modelu w dużej mierze jest spowodowane właśnie funkcjami sieciowymi a zwłaszcza spotify connect... Zgoda, że z perspektywy klienta można się wkurzyć na coś, co na "zabrano" -rozumiem Cię i Was. Postaram się pomóc tu wszystkim zgromadzonym - przypominajcie się! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 13 września 2022 Udostępnij Napisano 13 września 2022 22 godziny temu, Michał Gałązka napisał: To może ludzie powinni zwracać sprzęt do sklepów a sklepy do producenta na zasadzie, nie wiem rękojmi czy coś ? Tak. Dokładnie to sugerowałem na początku. Jeśli komuś ta funkcjonalność była potrzebna a jej nie ma to rękojmia. Więc niektórzy 2 lata to używali a teraz dostaną zwrot kosztów 100%. No chyba że komuś on odpowiada a nie korzysta z funkcji. To niech zostawi. Ale trzeba mieć na uwadze że używany także stracił na wartości. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Gałązka Napisano 13 września 2022 Udostępnij Napisano 13 września 2022 10 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Zgoda, że z perspektywy klienta można się wkurzyć na coś, co na "zabrano" -rozumiem Cię i Was. Postaram się pomóc tu wszystkim zgromadzonym - przypominajcie się! Nie odbierajcie tego jako atak w swoją stronę, ale ogólnie jako klienci wszędzie dajemy się dy...ć. Ciągłe wymówki producentów, nieadekwatne względem realiów podnoszenie cen, tłumaczenie się brakami półprzewodników, wojną, pandemią. Tylko niesamowite jest to, że w tych ciężkich czasach bardzo wielu producentów elektroniki notuje największe zyski w historii. Nie mówię tu tylko o sprzęcie audio ale ogólnie o producentach elektroniki konsumenckiej Nie dają nic nowego, podnoszą ceny a my się łaskawie cieszymy, że coś możemy cokolwiek kupić(książkowo działa standardowy mechanizm sprzedażowy dóbr niedostępnych, ludzie już nie patrzą na cenę tylko kupują bo skoro są wszędzie takie braki to za chwilę może nie być wcale . 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 13 września 2022 Udostępnij Napisano 13 września 2022 13 godzin temu, Piotr Sonido napisał: Tak. Dokładnie to sugerowałem na początku. Jeśli komuś ta funkcjonalność była potrzebna a jej nie ma to rękojmia. Więc niektórzy 2 lata to używali a teraz dostaną zwrot kosztów 100%. No chyba że komuś on odpowiada a nie korzysta z funkcji. To niech zostawi. Ale trzeba mieć na uwadze że używany także stracił na wartości. Piotr "Więc niektórzy 2 lata to używali a teraz dostaną zwrot kosztów 100%" Skąd masz takie informacje? S4home tak robi? 12 godzin temu, Michał Gałązka napisał: Nie odbierajcie tego jako atak w swoją stronę, ale ogólnie jako klienci wszędzie dajemy się dy...ć. Ciągłe wymówki producentów, nieadekwatne względem realiów podnoszenie cen, tłumaczenie się brakami półprzewodników, wojną, pandemią. Tylko niesamowite jest to, że w tych ciężkich czasach bardzo wielu producentów elektroniki notuje największe zyski w historii. Nie mówię tu tylko o sprzęcie audio ale ogólnie o producentach elektroniki konsumenckiej Nie dają nic nowego, podnoszą ceny a my się łaskawie cieszymy, że coś możemy cokolwiek kupić(książkowo działa standardowy mechanizm sprzedażowy dóbr niedostępnych, ludzie już nie patrzą na cenę tylko kupują bo skoro są wszędzie takie braki to za chwilę może nie być wcale . Nie, nie, nie odbieramy tego źle. Chcemy po prostu ten temat doprowadzić jakoś do końca Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 13 września 2022 Udostępnij Napisano 13 września 2022 (edytowany) 57 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Skąd masz takie informacje? S4home tak robi? według tego wpisu, powinni, i Wy również: https://forumprawne.org/prawa-konsumenta/512925-aktualizacja-oprogramowania-rekojmia.html Ale to czy to będzie zwrot kasy za sprzęt czy ewentualnie zgodne z prawem zwrócenie różnicy za obniżenie wartości to już inna sprawa. Dla wielu zapewne, ta funkcjonalność była kluczowa chociaż nadal jest opcja Chromecast, która może i działa źle ale skoro działa to jednak ciężko będzie klientowi to wybronić. Edytowano 13 września 2022 przez lolekdrugi Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 13 września 2022 Udostępnij Napisano 13 września 2022 6 minut temu, lolekdrugi napisał: według tego wpisu, powinni, i Wy również: https://forumprawne.org/prawa-konsumenta/512925-aktualizacja-oprogramowania-rekojmia.html Ale to czy to będzie zwrot kasy za sprzęt czy ewentualnie zgodne z prawem zwrócenie różnicy za obniżenie wartości to już inna sprawa. Dla wielu zapewne, ta funkcjonalność była kluczowa chociaż nadal jest opcja Chromecast, która może i działa źle ale skoro działa to jednak ciężko będzie klientowi to wybronić. Dzięki za link, zwrócimy się do Nada o opinie co zamierza zrobić z użytkownikami od C338. 1 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hlary Napisano 13 września 2022 Udostępnij Napisano 13 września 2022 (edytowany) Brak chromcasta czy spotify nie jest wada fizyczną, ale brakiem funkcjonalności.Wątpię, aby to objęła gwarancja lub rękojmia sprzętowa Edytowano 13 września 2022 przez hlary Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 14 września 2022 Udostępnij Napisano 14 września 2022 9 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: "Więc niektórzy 2 lata to używali a teraz dostaną zwrot kosztów 100%" Skąd masz takie informacje? S4home tak robi? Rękojmia. 9 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Nie, nie, nie odbieramy tego źle. Chcemy po prostu ten temat doprowadzić jakoś do końca No i bardzo dobrze. Tylko dlaczego Wasza odpowiedź jest dopiero jak ktoś zapyta? Ponownie.... 8 godzin temu, hlary napisał: Brak chromcasta czy spotify nie jest wada fizyczną, ale brakiem funkcjonalności.Wątpię, aby to objęła gwarancja lub rękojmia sprzętowa Obejmie gdyż to była deklarowana funkcjonalność. A tego nie ma. 8 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Dzięki za link, zwrócimy się do Nada o opinie co zamierza zrobić z użytkownikami od C338. Tak trzeba zrobić. No i Panowie!!!! Jak to traktować? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariuszZ Napisano 14 września 2022 Udostępnij Napisano 14 września 2022 12 minut temu, Piotr Sonido napisał: Jak to traktować? Przeprowadź resircz i się dowiedz. Najlepiej zapytaj Nada. Tu masz dane ze strony producenta 😉 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 14 września 2022 Udostępnij Napisano 14 września 2022 Mariusz, ale to jest jawne wprowadzanie klienta w błąd. Oczywiście kto czyta forum na to trafi. W sekcji "Key Features" zostało to już wymazane ale tu: Ja się zgadzam po prostu z Michałem. Jest problem a tu olewka z góry na dół. Fany wzmacniacz. wykasować to z opisu zrobić cenę 400 zł niższa no i trudno. Sprzedawać dalej. Ale no to jest jawny powód do rękojmi. Ciekawe czy klienci na miejscu w salonie sa informowani o tym że tego nie ma. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Gałązka Napisano 14 września 2022 Udostępnij Napisano 14 września 2022 @Piotr Sonido dokładnie zgadzam się z Tobą. Sądzę, że w przypadku tego sprzętu jest to kluczowa funkcjonalność bo gdzieś był to (w obecnej sytuacji cenowej) najtańśzy cenowo sprzęt znanej marki posiadający tą funkcję i poniekąd zakładam, że taki target tego urządzenia to ludzie, którzy chcą kupić markowy sprzęt z usługami spotify( bo nie czarujmy się to najpopularniejsza aplikacja do streamingu muzyki). Swoją drogą wydaje mi się, że jeśli producent czyli NAD od kilku miesięcy nie jest w stanie odpowiedzieć na pytania dealera lub jakby nie patrzeć dużego gracza na rynku audio w Polsce Top Hi&Fi to świadczy to tylko o podejściu producenta i trochę mnie osobiście odpycha. To trochę tak jak swego czasu Firma Pylon usuwała negatywne komentarze na forach na FB. Ja zdaje sobie sprawę, że jeden Michał chcący wydać 4 tysiące na wzmacniacz nie jest dla nich nikim ważnym, ale sam pracuję na stanowisku handlowym i już wiele lat temu się nauczyłem, że podejście do klienta za 200 zł i za 200 000 zł powinno być takie same. Sam miałem sytuację, gdzie klient był "wyganiany" z wszystkich firm bo potrzebował usługi za 300 zł, ja klienta odwiedziłem, wyjaśniłem mu, że na konkretną usługę szkoda wydać 300 zł bo i tak nie do końca spełni jego oczekiwania, ale jak chce to oczywiście mogę ją wykonać choć nie polecam, klient podziękował i sprawa się skończyła. Pół roku później ten sam klient przyszedł do mnie i podpisaliśmy umowę na usługę wartą prawie 120 000 zł ( sam się potem przyznał, że nawet nie dzwonił do innych firm po tym jak wcześniej go olali ) 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 14 września 2022 Udostępnij Napisano 14 września 2022 (edytowany) 2 godziny temu, Piotr Sonido napisał: Ale no to jest jawny powód do rękojmi. nie do końca masz rację. Wcześniej już napisałem, że jest chromecast który nadal zapewnia funkcjonalność. Da się słuchać spotify? Oczywiście inna sprawa, że sam chromecast sprawia problemy, jednak funkcjonalność jest zachowana. Proponuje zadzwonić po darmową poradę do prawnika zajmującymi się tematami konsumentów który działa w większości miast i jego porada jest darmowa. Sugeruje wspomnieć, że funkcjonalność nadal jest dostępna tylko świadczy ją inna usługa. Edytowano 14 września 2022 przez lolekdrugi Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 22 godziny temu, Michał Gałązka napisał: Swoją drogą wydaje mi się, że jeśli producent czyli NAD od kilku miesięcy nie jest w stanie odpowiedzieć na pytania dealera lub jakby nie patrzeć dużego gracza na rynku audio w Polsce Top Hi&Fi to świadczy to tylko o podejściu producenta i trochę mnie osobiście odpycha. To trochę tak jak swego czasu Firma Pylon usuwała negatywne komentarze na forach na FB. Przepraszam ale będę szczery. Nie wiem czy Topy czy dystrybutor w ogóle zapytał NADa czy tylko tak mówi aby uspokoić sytuację. W Polsce ogólnie tak jest że jak chcesz się czegoś dowiedzieć to piszesz do producenta. 21 godzin temu, lolekdrugi napisał: nie do końca masz rację. Wcześniej już napisałem, że jest chromecast który nadal zapewnia funkcjonalność. Da się słuchać spotify? Ale zupełnie nie o to chodzi. Chromecast a Spotify Connect mimo że mają podobną funkcjonalność to nie jest to samo! Więc pisząc że urządzenie ma - Chromecast - Spotify Connect Ma mieć OBA! 21 godzin temu, lolekdrugi napisał: Proponuje zadzwonić po darmową poradę do prawnika zajmującymi się tematami konsumentów który działa w większości miast i jego porada jest darmowa. Sugeruje wspomnieć, że funkcjonalność nadal jest dostępna tylko świadczy ją inna usługa. Myslę że to jest spokojnie powód do rekojmi. A wystarczy aby producent, dystrybutor usunął ze strony złe informację. Napisał "Spotify wspierane przez Chromecast", "Mozliwość odtwarzania Spotify przez Chromecast" Albo inaczej ładnie to ubrać marketingowo. Po problemie wtedy. Teraz masz mieć dwei funkcje a nie masz. https://erif.pl/poradnik-konsumenta/rekojmia-gwarancja-reklamacja-czym-sie-od-siebie-roznia/ "brak właściwości, o których zapewniał sprzedawca albo reklama," Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Gałązka Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 @Piotr Sonido liczę się z tym, jednak nie chcę tu rzucać oskarżeń bez pokrycia @lolekdrugi tak jak Piotr napisał, Masz w opisie urządzenia, że jest Soptify connect to ma być i bez znaczenia czy jest chromcast. airplay czy jeszcze inne cudo. To co jest na opakowaniu ma byś w środku. (pomijając już usunięcie spotify z sprzętu zakupionego, tu nie ma w ogóle dyskusji). Rozmawiałem z prawnikiem w firmie ( nie jest fachowcem od takiego prawa konsumenckiego ) jednak wyraźnie zaznaczył, że tu nie ma najmniejszego problemu i jakby człowiek chciał to mógłby nawet pójść na drogę sądową z nimi jakby nie chcieli przyjąć sprzętu i oddać kasy, a w stanach to by jeszcze ładne odszkodowanie szło wysępić :). Swoją drogą, jak znajdę chwilę, to chyba faktycznie sam napiszę do producenta, może mi odpiszą szybciej niż innym :). 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 12 godzin temu, Piotr Sonido napisał: 1 godzinę temu, Piotr Sonido napisał: brak właściwości, o których zapewniał sprzedawca albo reklama," Jakiej właściwości nie ma? Można słuchać spotify przez chromecast? Można czyli właściwość jest. Zadzwoń po darmową poradę o której wspomniałem to się dowiesz. 11 godzin temu, Michał Gałązka napisał: 51 minut temu, Michał Gałązka napisał: jakby człowiek chciał to mógłby nawet pójść na drogę sądową z nimi jakby nie chcieli przyjąć sprzętu i oddać kasy, to idź i daj znać jak wyszło bo jak dla mnie marne szanse na wygranie. Funkcjonalność nadal istnieje. Jest tylko dostarczana w inny sposób ale nadal z niej możesz korzystać i zapewne taka będzie argumentacja w sądzie. Daj znać jak się sprawa potoczyła. 11 godzin temu, Michał Gałązka napisał: 53 minuty temu, Michał Gałązka napisał: Rozmawiałem z prawnikiem w firmie jeszcze pytanie, czy powiedziałeś temu prawnikowi, że urządzenie nie utraciło głównej właściwości? Że nie nadal możesz korzystać z funkcjonalności tylko przez inną aplikację? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Gałązka Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 @lolekdrugiPrzedstawiłem całą sprawę. Straciło, bo słuchanie spotify przez chromcast to nie spotify connect, to bardzo podobna funkcja lecz nie jest nią. Jeżeli producent lub sklep reklamuje urządzenie, jako urządzenie z chromcast i spotify conect to te dwie fukcje musi po prostu mieć. Sam w domu korzystam z puszczania muzyki przez chromcast i spotify connect i spotify jest po prostu mniej awaryjną opcją w odsłuchu a chromcasta puszczam tylko wtedy gdy chce puścić muzykę na kilku urządzeniach(amplituner plus głośniki google home) w domu, jednak do słuchania muzyki na samym amplitunerze używam spotify connect, szybszy w działaniu, nie ma żadnych przycięć w odtwarzaniu muzyki. Choć to i tak nie jest najważniejsze bo jeżeli zapłaciłem za możliwość wyboru przez jaką usługę słucham muzyki to nie można mi jej po prostu zabrać. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 1 godzinę temu, Michał Gałązka napisał: @Piotr Sonido liczę się z tym, jednak nie chcę tu rzucać oskarżeń bez pokrycia @lolekdrugi tak jak Piotr napisał, Masz w opisie urządzenia, że jest Soptify connect to ma być i bez znaczenia czy jest chromcast. airplay czy jeszcze inne cudo. To co jest na opakowaniu ma byś w środku. (pomijając już usunięcie spotify z sprzętu zakupionego, tu nie ma w ogóle dyskusji). Rozmawiałem z prawnikiem w firmie ( nie jest fachowcem od takiego prawa konsumenckiego ) jednak wyraźnie zaznaczył, że tu nie ma najmniejszego problemu i jakby człowiek chciał to mógłby nawet pójść na drogę sądową z nimi jakby nie chcieli przyjąć sprzętu i oddać kasy, a w stanach to by jeszcze ładne odszkodowanie szło wysępić :). Swoją drogą, jak znajdę chwilę, to chyba faktycznie sam napiszę do producenta, może mi odpiszą szybciej niż innym :). Dokładnie tak. Wystarczy zmienić opis i po problemie. nie będzie dalszej dyskusji. 17 minut temu, lolekdrugi napisał: jakiej właściwości nie ma? Można słuchać spotify przez chromecast? Można czyli właściwość jest. Zadzwoń po darmową poradę o której wspomniałem to się dowiesz. Powiem Ci że jestem w szoku. W dziale kino domowe reklamował byś wszystko. Pisałeś o tym. A tu? jakiej właściwości nie ma? Nie ma Spotify Connect Koniec tematu. Tu marne szanse na wygranie ale w eARC w TV to sam nakłaniałeś do reklamacji. Kto Cie zrozumie. Zmienić opis i już. https://antyweb.pl/chromecast-spotify-windows-mac co jeśli spotyfi przestanie wspierać Chromecast? I jeszcze to omijanie problemu Spotify connect NIE wycofuje sie z urządzeń z chromecast. To nie jest prawda bo na innych działa. I na prawde zakończmy dyskusję. Poczekajmy na TOP co się dowie, z czym wróci. Do tego czasu zmiana opisu i już. Connect to Connect , chromecast to chromecast. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Gałązka Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 @lolekdrugi ale idąc Twoim tokiem rozumowania to od biedy można wywalić nawet chromcast jeśli pozostanie BT, funkcjonalności sprzęt dalej nie straci bo będe mógł słuchać muzyki na amplitunerze mało tego, mam dalej pełnąobsługę amplitunera z telefonu, telefonem po bt włącze amplituner wybierając puszczanie muzyki przez bt na amplitunerze, do tego wyświetla tytuły jak na spotify connect Także wszystko gra a że są pewne niedogodności w porównaniu chromcast a BT to trudno, funkcjonalność ta sama( między spotify connect a chromcast też są ) idąc jeszcze dalej, wpinając telefon przez rca minijack dalej mamy te same możliwości, możemy słuchać muzyki, ściszać i zgłaśniać za pomocą telefonu, a że są pewne niedogodności to trudno, zawsze jakieś są Właśnie przez takie podejście jakie prezentujesz to producenci elektroniki nas po prostu dy***ją bez mydła bez lubrykantu bo widza, że jeszcze ich tłumaczymy normalnie Syndrom sztokholmski już powoli wjeżdża w relacji producent - klient 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBIXXX Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 Ja śledząc dyskusje dodam jeszcze swoje 3 grosze, producenci bardzo nas zniechęcili do kupowania wzmacniaczy(i brawo) z funkcjami sieciowymi, bo nie po to kupuje taki sprzęt z funkcjami sieciowymi żeby po 2 latach po gwarancji producent powiedział no pewne funkcje mogą nie działać i olewa konsumenta, a przedstawiciele firm audio będą jeszcze usprawiedliwiać takie działania, przecież to jest cyrk 🤹♂️ i dym..... Bez my..... 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 15 września 2022 Udostępnij Napisano 15 września 2022 10 godzin temu, Michał Gałązka napisał: 42 minuty temu, Michał Gałązka napisał: jednak do słuchania muzyki na samym amplitunerze używam spotify connect, szybszy w działaniu, nie ma żadnych przycięć w odtwarzaniu muzyki. czyli sam potwierdziłeś, że obie funkcje oferują tę samą funkcjonalność. Inna sprawa czy są stabilne itp. Jednak funkcjonalność jest zapewniona. 10 godzin temu, Michał Gałązka napisał: 25 minut temu, Michał Gałązka napisał: Właśnie przez takie podejście jakie prezentujesz to producenci elektroniki nas po prostu dy***ją bez mydła bez lubrykantu bo widza, że jeszcze ich tłumaczymy Dobry tekst naprawdę. Piszesz to do niewłaściwej osoby. Proponuje się zapoznać z moimi wpisami w innych tematach i zrewidować swój pogląd. 10 godzin temu, Piotr Sonido napisał: 43 minuty temu, Piotr Sonido napisał: co jeśli spotyfi przestanie wspierać Chromecast? To wtedy będziesz mógł to reklamować o ile oczywiście nie dostałeś jakiejś informacji od producenta ale to jest akurat bardzo śliski temat bo wchodzimy w EULA która nie powinna mieć zastosowania ponieważ jest prawo rękojmi ale ostatnio można poczytać, że niestety prawo prawem a wyroki sądów wyrokami. 9 godzin temu, ROBIXXX napisał: 3 minuty temu, ROBIXXX napisał: Ja śledząc dyskusje dodam jeszcze swoje 3 grosze, producenci bardzo nas zniechęcili do kupowania wzmacniaczy(i brawo) z funkcjami sieciowymi, bo nie po to kupuje taki sprzęt z funkcjami sieciowymi żeby po 2 latach po gwarancji producent powiedział no pewne funkcje mogą nie działać i olewa konsumenta, a przedstawiciele firm audio będą jeszcze usprawiedliwiać takie działania, przecież to jest cyrk 🤹♂️ i dym..... Bez my..... Nie dziwi mnie to wcale. To samo się dzieje z telewizorami i tam ludzie nie protestują tylko kupują "przystawki", tutaj pewnie skończy się tak samo. Protestów nie będzie w formie oddawania sprzętu z wielu powodów jednym z nich jest za mały rynek i nic nie wskóramy. Reszta EU albo USA to jest co innego ale Polską nikt się nie przejmie co nie znaczy, że oczywiście nie należy walczyć o swoje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.