Skocz do zawartości

Czy jest sens w moim przypadku wymieniać same głośniki czy przeczekać i kupić lepszy set?


adisano

Recommended Posts

Cześć!

Aktualnie w mieszkaniu słucham muzyki na takim zestawie:

- Pioneer SX-10AE

- Taga Harmony 606 v3 (dwa 

- Martin Logan Dynamo 500

Generalnie słucha mi się dobrze. Nie znam się zupełnie, ale brakuje mi „średnicy”, jakby słyszę tylko cześć muzyki a nie to, co faktycznie powinienem słyszeć. Bas jest w porządku, subwoofer sobie daje radę i zdecydowanie poprawiło to głębię. Wysokie tez Ok.

Do rzeczy - czy jest sens inwestować w nieco lepsze głośniki czy może lepiej przeczekać i kupić cały zestaw za kilka miesięcy? Słucham głównie skocznych kawałków, R&B, troszkę techno, sporo rapu, może da się niewielkim kosztem zrobić coś więcej?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Q21 napisał:

Jesteś na początku drogi i rzeczywiście szukałbym kompleksowego rozwiązania. Jeśli się zdecydujesz na jakiś ruch odwiedź nasz salon, albo ten w którym będziesz miał jakiś większy wybór i posłuchaj, porównaj sprzęt w założonym przez ciebie budżecie, to najlepsze co możesz dla siebie zrobić.

Dzięki. Tak właśnie planuje ale to po przeprowadzce żeby dopasować system do nowego salonu. Mam do was tylko 200 km wiec coś będziemy działać na pewno.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Artur Charicki napisał:

Zawsze możesz kupić jakiś fajny wzmacniacz. Jeśli dźwięk się poprawi na tych kolumnach to już będziesz zadowolony. Ewentualnie później dokupisz lepsze paczki i nie odczujesz takiego obciążenia finansowego jak byś miał kupić zestaw naraz. 

Tylko czy nie lepiej odwrotnie? 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Piotr Sonido napisał:

Jeśli teraz wymienisz wzmacniacz a potem będziesz chciał kolumny. To może, ja bym tak miał, zamykasz się na wybór niektórych kolumn.Ja zaczynam wybór systemu od kolumn.