il Dottore Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu 2 godziny temu, Vectorinni napisał: Ty widzę już wiesz, że to tak nie jest Mam chińskie rzeczy o dużo wyższym stopniu komplikacji i zaawansowania technologicznego niż silnik benzynowy (technologia znana od ponad 100 lat). I działają normalnie, nie psują się. Ty zapewne też masz wiele takich chińskich rzeczy. Więc tak - mam pełne zaufanie, że chiński producent, debiutując na rynku europejskim podszedł do sprawy poważnie i nie sprzedaje tu bubli. Chińczycy nie są idiotami i będą sobie strzelać w stopę. W przeciwieństwie do Stellantis, który to koncern produkuje bubel (Puretech, w obecnej mutacji dla zmylenia przeciwnika ochrzczony jako 1,2 Turbo) z niewiarygodną bezczelnością już od wielu lat. VW (co by o nim nie mówić) gdy wyprodukował bublowaty TSI to go szybko bez brnięcia w zaparte wycofał. Teraz mamy 1.5 TSI. Nie wiem tylko czy TSI dalej pije prawie tyle oleju, co benzyny. I czy DSG wytrzymuje już dłużej niż 40kkm. Odpisz, cytując
pairtick Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu 5 godzin temu, Vectorinni napisał: A skąd ta ślepa wiara, że w chińczykach nie ma wad takich, jak przykładowo 1.2 PureTech? Przecież to dopiero wjeżdża na drogi i pewnie za jakiś czas będzie wiadomo, na ile te auta są niezawodne. Nie zakładam z góry, że Chińczycy wypuszczają buble, ale Ty widzę już wiesz, że to tak nie jest. Dziwne to. Chińczycy kradną tylko sprawdzone rozwiązania 😁 Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.