il Dottore Napisano 13 godzin temu Napisano 13 godzin temu 2 godziny temu, Vectorinni napisał: Ty widzę już wiesz, że to tak nie jest Mam chińskie rzeczy o dużo wyższym stopniu komplikacji i zaawansowania technologicznego niż silnik benzynowy (technologia znana od ponad 100 lat). I działają normalnie, nie psują się. Ty zapewne też masz wiele takich chińskich rzeczy. Więc tak - mam pełne zaufanie, że chiński producent, debiutując na rynku europejskim podszedł do sprawy poważnie i nie sprzedaje tu bubli. Chińczycy nie są idiotami i będą sobie strzelać w stopę. W przeciwieństwie do Stellantis, który to koncern produkuje bubel (Puretech, w obecnej mutacji dla zmylenia przeciwnika ochrzczony jako 1,2 Turbo) z niewiarygodną bezczelnością już od wielu lat. VW (co by o nim nie mówić) gdy wyprodukował bublowaty TSI to go szybko bez brnięcia w zaparte wycofał. Teraz mamy 1.5 TSI. Nie wiem tylko czy TSI dalej pije prawie tyle oleju, co benzyny. I czy DSG wytrzymuje już dłużej niż 40kkm. Odpisz, cytując
pairtick Napisano 10 godzin temu Napisano 10 godzin temu 5 godzin temu, Vectorinni napisał: A skąd ta ślepa wiara, że w chińczykach nie ma wad takich, jak przykładowo 1.2 PureTech? Przecież to dopiero wjeżdża na drogi i pewnie za jakiś czas będzie wiadomo, na ile te auta są niezawodne. Nie zakładam z góry, że Chińczycy wypuszczają buble, ale Ty widzę już wiesz, że to tak nie jest. Dziwne to. Chińczycy kradną tylko sprawdzone rozwiązania 😁 Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu 8 godzin temu, pairtick napisał: Chińczycy kradną tylko sprawdzone rozwiązania 😁 Otóż to! W przypadku motoryzacji jednak nie musieli niczego kraść. Warunkiem wejścia na rynek chiński dla europejskich koncernów motoryzacyjnych było bowiem udostępnienie technologii. Więc nie dość, że dostali wszystko na legalu, to jeszcze za free. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.