pairtick Napisano 13 godzin temu Napisano 13 godzin temu (edytowany) 12 minut temu, il Dottore napisał: Dobrze by było, gdybyś pokazywał filmiki młodsze niż 20 lat. 17 lat nie spełnia warunku? 😛 Edytowano 13 godzin temu przez pairtick Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 13 godzin temu Napisano 13 godzin temu 18 minut temu, pairtick napisał: 17 lat nie spełnia warunku? 😛 Odpisz, cytując
sonique Napisano 13 godzin temu Napisano 13 godzin temu (edytowany) 42 minuty temu, il Dottore napisał: Dziś tak to wygląda: Chińczyk potrafi! Hmm… właśnie pokazałeś, że nie potrafi. 81% Adult Occupant (pasażer dorosły - tu kierowca) w 2025 roku w z góry przewidywalnych testach Euro NCAP to kompletny blamaż! Niech patrzą i się uczą: byle VW Tiguan, 2016r, 96%… Edytowano 13 godzin temu przez sonique Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 12 godzin temu Napisano 12 godzin temu 1 godzinę temu, sonique napisał: kompletny blamaż! Tak. ⭐⭐⭐⭐⭐ NCAP w 2025 to jest kompletny blamaż! Powinien zdobyć 6 gwiazdek - wówczas byłby coś wart, nie? A ten Wieśwagen ile miał? Przypomnij mi: 7 gwiazdek? Odpisz, cytując
lpomis Napisano 11 godzin temu Napisano 11 godzin temu (edytowany) To nie jest też tak, że auto, które w 2016 roku otrzymało wyższą notę w danej kategorii, jest bezpieczniejsze od tego z 2025. Protokoły i wymagania Euro NCAP stale się zaostrzają i obejmują coraz więcej testów, więc nowszy samochód z nieco niższym wynikiem może faktycznie być bezpieczniejszy niż starszy z wyższą oceną. Aktualna wersja protokołu dla Adult Occupant wygląda tak - https://www.euroncap.com/media/79871/euro-ncap-assessment-protocol-aop-v93.pdf Edytowano 10 godzin temu przez lpomis 1 Odpisz, cytując
sonique Napisano 7 godzin temu Napisano 7 godzin temu (edytowany) Wciąż uważam to za słaby wynik przy dzisiejszej technice, co widać poniżej: Chociaż poczekajmy na amerykański test IIHS - Small Overlap. On lepiej odzwierciedla to co może się nam przydarzyć w prawdziwej kolizji drogowej. Póki co testu nie ma. Amerykanie nie interesują się jeszcze samochodami z Chin. Edytowano 7 godzin temu przez sonique Odpisz, cytując
tomek4446 Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu (edytowany) 12 godzin temu, il Dottore napisał: Polska jednak nie musi chronić niczego, gdyż nie ma polskich marek samochodów. Rozumiem , że prawie 400 tys. miejsc pracy / przełożenie na ok. 1 200 000 Polaków / ,oraz 13,5 % w ogóle exportu to Cie nie bardzo interesuje ? Od razu widać , prawdziwy Polak .... patriota . Edytowano 3 godziny temu przez tomek4446 3 Odpisz, cytując
Kraft Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu W Wielkopolsce VW jest największym pracodawcą. Mają u nas 3 fabryki. Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu 9 minut temu, tomek4446 napisał: że prawie 400 tys. miejsc pracy W ramach Planu Mitteleuropa zostaliśmy poddostawcą firm niemieckich. Nie tylko motoryzacyjnych. Wygląda to tak, że niemiecka fabryka zatrudnia Polaków i robi fotele, deski rozdzielcze, wiązki elektryczne itp np. do VW. Już w Reichu składa się z tego samochód i zgarnia końcową marżę za gotowy wyrób, która jest największa. Jak VW zdechnie, to nas to w sumie guzik obchodzi. Zamiast części do VW będziemy robić części dla Chińczyków. Dla nas bez różnicy. Stracą Niemcy - co i bardzo dobrze. Odpisz, cytując
misiekx Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu Dokładnie wszystko przez Niemców, chcą nas pozbawić niepodległości.... i Francja też, nie wiem za bardzo dlaczego, ale tak jest. Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać. 1 Odpisz, cytując
sonique Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu (edytowany) 21 minut temu, il Dottore napisał: Dla nas bez różnicy. Ja widzę zasadniczą różnicę między pracą dla firm niemieckich z jednej strony (nawet jeżeli nie jest to dla Polski wymarzona opcja) a pracą dla firm chińskich, rosyjskich, północno koreańskich, wietnamskich czy kubańskich, z drugiej… Edytowano 3 godziny temu przez sonique 1 Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu 7 minut temu, sonique napisał: Ja widzę zasadniczą różnicę między pracą dla firm niemieckich z jednej strony (nawet jeżeli nie jest to dla Polski wymarzona opcja) a pracą dla firm chińskich, rosyjskich, północno koreańskich, wietnamskich czy kubańskich, z drugiej… Tu i tu jesteś postawiony w pozycji podczłowieka, bardzo nisko w łańcuchu dostaw, wysokomarżową premię zgarnia ktoś inny. Więc bez różnicy. Z punktu widzenia wyrobnika najlepiej pracować dla Amerykanów. W Dublinie byłem w kilku firmach amerykańskich i warunki pracy tam to jest bajka. A najlepiej nie pracować dla obcych, tylko budować polskie firmy i polski dobrobyt. Odpisz, cytując
sonique Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu 27 minut temu, il Dottore napisał: Tu i tu jesteś postawiony w pozycji podczłowieka, bardzo nisko w łańcuchu dostaw, wysokomarżową premię zgarnia ktoś inny. Ja trochę nie o tym… Nawiązując jednak do Twojej myśli, polska firma, w której pracuję, jest właścicielem dwóch podmiotów za granicą. Myślisz, że jest inaczej? Natomiast moich kolegów z tych firm podludźmi bym nie nazwał… Odpisz, cytując
Redakcja AUDIO Napisano 38 minut temu Napisano 38 minut temu Cześć, ukryłam offtop i proszę o nierozkręcanie tematów ideologicznych. @il Dottore, wątek jest o samochodach, chyba że coś mnie ominęło... Pozdrawiam, Ola 1 Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.