Skocz do zawartości

Denon AVR-X2800 - TIDAL hifi problem.


QBAelectric

Recommended Posts

Witam Wszystkich jako nowy użytkownik.

Zakupiłem sobie amplituner X2800 z kolumnami stereo Klipsch RP-6000F

Zalezy mi na sluchaniu muzyki dobrej jakości, audiofilem nie jestem jesli chodzi o moje uszy choc tak mi sie wydawalo ze nie jestem, potrafie jednak odroznic dobra jakosc. Ale do rzeczy,

Wykupilem sobie Tidal Hifi i mam problem, zainstalowalem na tablecie Ipad aplikacje Denon AVR, Heos oraz Tidal. ( tak naprawde nie wiem czy wszystkie sa mi potrzebne ).

Problem polega na tym że odtwarza wybrane utwory losowo, raz odtwarza a za chwile w aplikacji wyswietla mi sie "Odtwarzanie z Tidal nie powiodło się.Proszę spróbować pozniej" a na amplitunerze znika TIDAL i pojawia sie " Unable to stream from %1.Please try again.  Za jakis czas zaczyna dzialac i tak w kolko losowo.

Poczytalem troche i sa wlasnie niby problemy z tym hifi ale do konca nie wszystko rozumiem, dopiero sie w tajemniczam ale strasznie mnie to irytuje ze nie moge sie nacieszyc.

Na telefonie z androidem tak samo, ethernet podlaczony do Denona po kablu, moze jest ciut lepiej ale moze tylko mi sie zdaje. Niewiem jak jest na standartowym TIDAL bo odrazu chcialem sluchac w lepszej jakosci, na Spoify standarcie wszystko dziala.

Jesli mozecie mi cos podpowiedziec albo polecic skad sluchac najlepiej zamiast Tidal i jakich aplikacji uzywac, bede bardzo wdzieczny.

Niedlugo bedzie jeszcze glosnik centralny a docelowo chcialem tyły i 2 atmosy ale juz na tym etapie mam problemy.

Acha, upgrade firmware Denon zrobiony na samym poczatku.

 

Dziekuje

Kuba.

20230702_212028.jpg

Edytowano przez QBAelectric
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testowo sprawdź i zainstaluj Tidal na TV. Ja tak używam na codzień, bo w Tidal Hifi mam wówczas dostęp do Atmosowych nagrań. 

Jak coś, to rozwiązanie ma u mnie jeden problem, po zakończeniu słuchania muszę wymusić zamknięcie Tidal w ustawieniach TV bo ustawienia dźwięku się wykrzaczają.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, QBAelectric napisał:

Zakupiłem sobie amplituner X2800 z kolumnami stereo Klipsch RP-6000F

Pierwsza sprawa, to trochę nietrafiony pomysł by kupować amplituner kina domowego do Stereo. Druga sprawa, aplikacja HEOS pod kątem muzyki z Tidala jest to mocno średnie rozwiązanie. Lepiej poszukać amplitunera stereo mającego Tidal Connect albo wzmacniacza stereo i do tego dokupić Streamer. 
Nie zmienia to faktu, że dziwny jst ten błąd , ja mam amplituner stereo z denona i nie miałem nigdy takich problemów na aplikacji HEOS, bardziej mnie wkurzał sam Heos i dlatego dokupiłem osobny streamer a i amplituner będę zmieniać na wzmacniacz. 


Pytanie, masz jeszcze możliwość zwrotu amplitunera? Bo uważam, że od początku wszystko zrobiłeś źle( bez urazy, w domie miliona serwisów streamingowych i miliona opcji na zakup elektroniki łatwo się pogubić na początku bez odpowiedniego przygotowania.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie HEOS'a jest komunikat:

Support Notice

Due to a recent security change made by TIDAL, some users are now required to sign out and back into the TIDAL account on the HEOS App to reauthenticate the TIDAL account login. If you are receiving the following message when accessing TIDAL from the HEOS App “HEOS Account Server is Not Available. Please try again later.”, please sign out and back into the TIDAL account from the HEOS App by going to “Settings > Music Sources > Online Music > TIDAL > Sign Out” then select “I have a TIDAL Account”.

 

Może to zadziała?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robilem to nie raz, u mnie komunikat nie dotyczy serwera wlasnie.

 

Co do zlego pomyslu z zakupem. Kupilem ten amplituner bo nie jestem az tak wymagajacy, wiem ze sa lepsze ale dlugo nad nim myslalem i nie wydawal sie zly. Chcialem miec amplituner a nie sam wzmacniacz, docelowo bedzie sluzyl jako kino domowe a na ten moment tylko stereo. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, QBAelectric napisał:

Zalezy mi na sluchaniu muzyki dobrej jakości, audiofilem nie jestem jesli chodzi o moje uszy choc tak mi sie wydawalo ze nie jestem, potrafie jednak odroznic dobra jakosc. Ale do rzeczy,

Amplituner kina do muzyki - NIE. Juz tu zrobiłeś błąd.

Czytam dalej

20 godzin temu, QBAelectric napisał:

Problem polega na tym że odtwarza wybrane utwory losowo, raz odtwarza a za chwile w aplikacji wyswietla mi sie "Odtwarzanie z Tidal nie powiodło się.Proszę spróbować pozniej" a na amplitunerze znika TIDAL i pojawia sie " Unable to stream from %1.Please try again.  Za jakis czas zaczyna dzialac i tak w kolko losowo.

Witamy w HEOS i Tidal

7 godzin temu, QBAelectric napisał:

Doradz cos odnosnie streamera bo nigdy nie mialem z tym do czynienia..

Wiim mini. Absolutnie coś najtańszego co ma Tidal Connect.

Bo to jest i tak amplituner kina domowego. Funkcja stereo to jedynie dodatek.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.07.2023 o 11:27, QBAelectric napisał:

Doradz cos odnosnie streamera bo nigdy nie mialem z tym do czynienia..

Poza Wiim Mini fajnie sprawdza się również polska Taga Harmony TWA-10b, która również posiada wyjście optyczne. Tidal Connect to spore ułatwienie w obsłudze więc warto się o niego zatroszczyć. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybrałem amlituner dlatego bo bde chciał go również uzywać do oglądania filmów, narazie jest to stereo ale docelowo dokupie reszte do zestawu. Nie jestem audiofilem. Wybór nie był łatwy i wiem doskonale ze do muzyki najlepsze stereo ale u mnie planuje 50/50 filmy i muzyka. Tak zadecydowałem i tak już pozostanie.

Zdziwiłem się bardzo bo wybrałem właśnie ten sprzet bo ma obslugę słuchania poprzez streaming i tu sie zdziwiłem że z hifi jednak problem.

W wolnym czasie zastosuje sie do Waszych rad i zobacze co z tego wynikło.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Cześć, mam sprzęty Denona od wielu lat. Z Tidala korzystam od kiedy się pojawił w Polsce. Od paru miesięcy mam problem ze stramingiem muzyki z Tidala HiFi na urządzeniach Denon. Chodzi dokladnie o odtwarzanie list utworów lub całych albumów. Pojawia się komunikat o błędzie. O ile czasem odtworzony zostanie cały album tak moich zapisanych list nie odtwarza wogóle. Mamy z żoną topowe modele telefonów Samsung i na wszystkim sraczka. Wylogowanie się z aplikacji, z Tidala, resety sprzętów, aktualizaje i inne cuda, które u innych zadziałaly u mnie w ogóle bez poprawy. Kumpel też ma sprzęty Denona tylko inne modele i inny telefon i u niego lodzio miodzio. Któraś z aktualizacji musiała wprowdzić błędy i teraz czekam aż się wszystko poprawi. Sprzęt Denona kosztował worek pieniędzy a głównie sluchm ze streamingu więc sprawa póki co do kitu. Jedynie czego mogę słuchac bez problemu to pojedyńcze utwory. Sugeruję wszystkim "poszkodownym" spamować skrzynkę serwisową Denona żeby wreszcie naprawili ten błąd. Nic innego poradzić nie mogę... Pozdrawiam 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...