Skocz do zawartości

Tani soundbar dla laika


Recommended Posts

Cześć, jestem typowym laikiem, zmieniam telewizor, wybór padł na TCL 75C645, do niego chcę dokupić jakiś soundbar, zastanawiam się nad TCL 3.1 TS9030, ale patrząc na polecajki na różnych testach trafiłem na coś takiego  Sharp HT-SBW800, pytanie do bardziej zaawansowanych, czy soundbar powinien być tego samego producenta co TV, czy w budżecie do 1500 zł znajdę coś lepszego niż któryś z tych? Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę aż tak, źle z tym? To do użytku typowo domowego, to co mam obecnie to Samsung HT-TZ212, te podane wyżej są gorsze od niego? Tu raczej nie chodzi o kwestię dozbierania tylko po prostu nie chcę wydawać na to więcej kasy jak korzystam kilka razy w miesiącu, niestety nie mam gdzie zamocować odsłuchów 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Yareckirm napisał:

Naprawdę aż tak, źle z tym? To do użytku typowo domowego, to co mam obecnie to Samsung HT-TZ212, te podane wyżej są gorsze od niego? Tu raczej nie chodzi o kwestię dozbierania tylko po prostu nie chcę wydawać na to więcej kasy jak korzystam kilka razy w miesiącu, niestety nie mam gdzie zamocować odsłuchów 

w budżecie 1500zł miniwieża Panasonic, albo proste stereo, albo Taga Harmony kolumny aktywne przez optyczne wejście zmiażdży większość soundbarów haha

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam w swojej kolekcji sprzetow audio soundbar od sharp i daje rade w sypialni  ale jednak soundbar denon jest lepszy  gdy chodzi o dolby atmos

kazdy z soundbarow sie nada gdy bedziesz robil odsluch z plytek bluraya... 

streaming to kicha nawet na amplitunerze  wiec sie nie przejmuj zdaniem przedmowcow  :)

kluczowym do zabawy w kino domowe sa nadal plytki  a nie serwisy internetowe...

 

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bora902 napisał: