TomaszS/N Napisano 3 stycznia Udostępnij Napisano 3 stycznia Dzień dobry wszystkim, W skrócie żeby nie zanudzać posiadam Triangle Borea BR09 + centralny BR01 oraz Secret w zabudowie - obecnie 5.0 a w przyszłości docelowo 5.1. Kupowałem wszystko razem więc oszczędziłem na amplitunerze - wybór padł na Yamahe RXV6A (wiem nie do końca dobre połączenie ale dostałem wszystko w dobrej cenie) , jak pewnie się domyślacie w kinie jest całkiem fajnie ale stereo jest naprawdę przeciętne. Z uwagi na to że minęło trochę czasu i myślę nad doinwestowaniem sprzętu chciałbym zapytać co według Was da lepszy rezultat: 1. Wymiana amplitunera na coś lepszego typu ARCAM AVR5, ANTHEM 540? Ewentualnie inne propozycje? 2. Dokupienie końcówki mocy np ATOLL AM100 do tej Yamahy. Raczej nie rozważam osobnego wzmacniacza ze streamerem bo to dodatkowe, sprzęty, piloty i pewnie koszt wyższy a chciałbym jakoś pogodzić kino ze stereo. Dużo słucham muzyki i niestety teraz dźwięk jest dość płaski - coś tam nadrabiamy YPAO i korekcją ale to nie to, brakuje masy, pazura, dynamiki. Wszystkie zakresy są jakby wycofane. Wiem że najlepiej gdzieś podjechać i posłuchać ale od czegoś trzeba zacząć - dlatego proszę Was o pomoc i opinie w oparciu o własne doświadczenie. Z góry Wam dziękuje i pozdrawiam! Tomasz Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sundin997 Napisano 3 stycznia Udostępnij Napisano 3 stycznia Cześć. Triangle Borea BR09 nie znam,ale ma Yamahę v6a z Heco aurora 700. Mam też osobnego wzmaka Hegel h70 i wiim ultra i przekładam kabelki,mam już patent i zajmuje mi to 20 sekund,ale czasami i tak mi się tyłka ruszyć nie chce i odpalam muzę przez v6a music cast tidal ,oczywiście w pure Direct i różnice są,ale nie jest źle. Zamim kupiłem Hegla to do Yamahy miałem dokupioną końcówke mocy Cambridge audio 651w,która w stereo jakiś rewolucja nie wniosła,ale mam wrażenie że teraz po sprzedaży CA w kinie v6a jest bardziej obciążona bo muszę robić głośniej niż dotychczas. Moim zdaniem preamp Yamahy bedzie psuć dzwięk końcówki i pomimo większej mocy brzmienie może się nie zmienić. Ja też jeszcze wszystko testuje:) Słyszałeś twoje kolumny że wzmakiem stereo? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 3 stycznia Udostępnij Napisano 3 stycznia 40 minut temu, TomaszS/N napisał: Wymiana amplitunera na coś lepszego typu ARCAM AVR5, ANTHEM 540? To dobry trop. 41 minut temu, TomaszS/N napisał: Dokupienie końcówki mocy np ATOLL AM100 do tej Yamahy. Nie idź tą drogą . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 3 stycznia Udostępnij Napisano 3 stycznia 3 godziny temu, TomaszS/N napisał: 1. Wymiana amplitunera na coś lepszego typu ARCAM AVR5, ANTHEM 540? Ewentualnie inne propozycje? Zdecydowanie ciekawsza propozycja Pod kątem brzmienia w stereo to najciekawsze opcje. Gdybyś planował większą rozbudowę swojego stereo, to warto sprawdzić jeszcze Onkyo TX-RZ50 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomaszS/N Napisano 3 stycznia Autor Udostępnij Napisano 3 stycznia A czy jakiś producent barwowo będzie bardziej pasował od innego? Właśnie teraz mam ten problem że jasne kolumny i jasna techniczna yamaha.. wszyscy mówią że Denon ciemniejszy i lepszy w takim zestawieniu. A jak określić Anthema czy Arcama? I czy to fakt lepsza propozycja? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sundin997 Napisano 3 stycznia Udostępnij Napisano 3 stycznia Tomasz. Zawsze moim marzeniem było mieć wszystko All in one. Stereo i kino w jednym to jest. Pamiętam jakieś 12 lat temu amplitunery DD/DTS traciły na wartości,nie pamietam dlaczego tak drastycznie(może wchodziło wtedy HD,albo atmos). Ampli które kosztowały po 10-12 tyś zł można było kupić na allegro za 1,5-2tyś. To były inne pieniądze,no powiedzmy jakbyś wtedy wydał że 3 tyś. Sprawiłem sobie takiego Denona za 2k w szampańskim kolorze. Był piękny ,ważył chyba ze 20 kg. Kino super...miał dziesiątki wejść/wyjść ale w stereo chuja to grało. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 4 stycznia Udostępnij Napisano 4 stycznia Normalnie bym powiedział dokup końcówkę tego Atolla bo pasuje pod Triangle. Ale centralny Traingle z Yamaha no nie. Moim zdaniem lepiej tu wyjdzie AVR 5 czy Anthm 540. Poprawisz nie tylko fronty ale także centralny. A to w kinie klucz. 15 godzin temu, TomaszS/N napisał: A czy jakiś producent barwowo będzie bardziej pasował od innego? Właśnie teraz mam ten problem że jasne kolumny i jasna techniczna yamaha.. wszyscy mówią że Denon ciemniejszy i lepszy w takim zestawieniu. A jak określić Anthema czy Arcama? I czy to fakt lepsza propozycja? Denon będzie ciemniejszy ale nie podniesie klasy brzmienia względem Yamahy. Bedzie to układ lepiej dobrany. Wciąz nie optymalny pod kolumny. Arcam lub anthem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomaszS/N Napisano 4 stycznia Autor Udostępnij Napisano 4 stycznia Dzięki Panowie! już wiem w którym kierunku iść.. czy arcam avr5 lub anthem 540 to podobna szkoła grania czy mają jakieś znaczące różnice? Pytam ponieważ nie miałem przyjemności ich posłuchać a suche testy online niczego nie mówią. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lion Napisano 4 stycznia Udostępnij Napisano 4 stycznia Co do stylu grania to nie wiem, ale pisali koledzy na tym forum, że anthem będzie cieplejszy, przy czym i tak 'na swoje uszy' najlepiej to brać. Arcama avr5 będziesz miał bez kalibracji (ewent. za dopłatą), w mrx540 kalibracja ARC i przyzwoity mikrofon w zestawie ze statywem. W anthemie niektórych doprowadza do szału wentylator, inni się przyzwyczają. Też spoglądam w kierunku w/w producentów, tyle że przechodząc z Yamahy dużo można stracić w kwestii obsługi/takiej wygody użytkowania na co dzień, dlatego biorę tez pod uwagę model rx-a4a. To takie rozdarcie między wygodą i stabilnością yamahy, a brzmieniem, więc wracając do avr5 i mrx to z opinii na forach chyba mniej fochów strzela arcam, ale tu już więcej mogliby sami użytkownicy napisać, bo w każdym jest jakiś babok. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 4 stycznia Udostępnij Napisano 4 stycznia Polecam arcama , anthema miałem , wiatrak wchodzi w głowę + ogólnie gorsza ergonomia , zresztą jest mój test opisany na forum także nie będę się powtarzać. Zaletą anthema jest mocniej kinowy dźwięk , być może czymś to podbijają , za to arcam ma dirac-a Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 7 stycznia Udostępnij Napisano 7 stycznia Dnia 4.01.2025 o 10:51, TomaszS/N napisał: Dzięki Panowie! już wiem w którym kierunku iść.. czy arcam avr5 lub anthem 540 to podobna szkoła grania czy mają jakieś znaczące różnice? Pytam ponieważ nie miałem przyjemności ich posłuchać a suche testy online niczego nie mówią. Moim zdaniem różne granie, bazowo Anthem jest zauważalnie cieplejszy od Arcama Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomaszS/N Napisano 7 stycznia Autor Udostępnij Napisano 7 stycznia Bez odsłuchów lub wypożyczenia się nie obejdzie. Mam pytanie jeszcze o ergonomię. Jak wypada sterowanie? Oczywiście nie to z pilota czy menu ale czy są jakieś aplikacje na IOS lub Android? To też dla mnie ważny aspekt i przyzwyczaiłem się do Musiccast od Yamahy który jest prosty ale daje dużo możliwości - zmiany źródła (radia internetowe itp.) jak i wpływu na dźwięk. Podejrzewam że tu będzie ubogo, ale czy można bez problemów słuchać spotify czy apple music, fajnie jakby z poziomu apki była dostępna jakaś podstawowa korekcja. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomaszS/N Napisano 13 lutego Autor Udostępnij Napisano 13 lutego Dotarł do mnie Anthem MRX540 4k - udało się dorwać końcówkę serii bo 8k cenowo to dużo większy wydatek. Można testować! Sprzęt musze wygrzać, na razie pograł raptem parę godzin. Kalibrację ARC Genesis zrobiłem na szybko. Pierwsze wrażenia: Wykonanie to wysoka półka - spasowanie elementów, terminale, dołączony mikrofon ARC. Po podłączeniu i odpaleniu (bez kalibracji) w trybie stereo (spotify/apple music) usłyszałem o wiele więcej w porównaniu do yamahy - dźwięk był czystszy, bardziej klarowny/czytelny, średnie tony wyszły przed szereg i zaczęło to grać! Bardzo podoba mi się dynamika i separacja dźwięków. Wcześniej wiele instrumentów zlewało się w jedną całość a tutaj już można wyłapywać szczegóły. Brakowało mi jedynie do stanu Błogości podkręcenia basu oraz wysokich tonów, nie żebym preferował granie na V-ke ale lubię jak jest mocna basowa podstawa i talerze cykną. I tu pojawia się problem. Zrobiłem kalibrację i trochę się zawiodłem Dla mnie dźwięk zmienił się na minus, bas został wycofany, średnica tak jakby wskoczyła na wyższe tony, dźwięk stracił na klarowności. Podejrzewam że powodem jest szybka kalibracja, tak dla sprawdzenia. Będę musiał ją powtórzyć, wypróbować inne ustawienia. Na razie gram bez kalibracji ARC, ustawienia eq czyli treble podniesione a bass praktycznie wymaksowany. Jeszcze brakuje trochę kopa. Zastanawiam się ile wygrzanie sprzętu zmieni charakter brzmienia oraz prawidłowa kalibracja. Co do ergonomii to chyba można się przyzwyczaić - sprzęt odpala się szybko, po aktualizacji wiatraka nie usłyszałem. Współpraca z TV działa dobrze, może trochę wolniej po sieci (streaming) ale nie jest to uciążliwe, brakuje mi jedynie wbudowanego w apke Radia internetowego (w musiccast było to super rozwiązanie). Podsumowując pytanie czy ma ktoś jakiś rozsądny opis - porady dotyczące ARC Genesis? Oglądam i czytam instrukcje od audioadvice oraz crutchfield ale być może ktoś ma doświadczenie i może coś podpowiedzieć? W dalszym ciągu zastanawiam się jeszcze nad Arcamem AVR5 (na razie z uwagi na koszty bez Diraca). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lion Napisano 13 lutego Udostępnij Napisano 13 lutego Z arc nie pomogę, bo nie znam, ale filmików / tutoriali sporo krąży w necie. Podobne wrażenia odsłuchowe miałem po przesiadce z V6A na A4A - tzn. czytelniej, więcej detali, dynamiczniej i do tego subwoofer się ożywił. Generalnie wszystko na plus, nawet działanie szybsze. Przy niektórych utworach zacząłem zwracać uwagę na jakieś niedoskonałości, więc łapałem za słuchawki no i uff - to jednak nie wina sprzętu, takie po prostu było nagranie (wcześniej gdzieś to musiało zanikać/rozmasowywać się). Może u Ciebie to kwestia przyzwyczajenia do nowego dźwięku (Anthem jak już wyżej było wspomniane to cieplejsza strona mocy), wtedy trochę czasu potrzeba/własnych korekt. No i tak jak pisałeś na pewno warto powtórzyć kalibrację. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek_Gd Napisano 14 lutego Udostępnij Napisano 14 lutego Anthem to pierwsza liga jeśli chodzi o kino, tak przynajmniej czyta się na różnych forach czy na opiniach z Youtube. Ja nie mam doświadczenia osobiście ale sporo czytałem i oglądałem swego czasu. Jak ktoś chciał pogodzić wyższą jakość KD i Stereo to polecany był często Arcama, zresztą kolega @Kubakk pisał że po przesiadce na Arcama coraz rzadziej włącza wzmak lampowy z 300b tak dobrze zagrał. Ja na Twoim miejscu chyba wolałbym jednak ampli który świetnie zagra w KD (np. Onkyo RZ-50) a do niego w trybie końcówki mocy podpiął bym dobry wzmak który lubi się z Twoimi kolumnami i ma charakter grania jakiego oczekujesz. Zewnętrzne źródło to dziś już nie jest duży wydatek dzięki takim markom jak Wiim. Inaczej zawsze będą jakieś kompromisy. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomaszS/N Napisano 14 lutego Autor Udostępnij Napisano 14 lutego Będę jeszcze testował ale wygrzewam sprzęt codziennie i już słyszę że charakterystyka dźwięku poprawia się. Na razie bez kalibracji, ale nawet teraz gra to o niebo lepiej niż poprzednia Yamaha (powiedziałbym że tam było efekciarsko, a tutaj dojrzale). Przez weekend powalczę z kalibracją i mam nadzieje że się polubimy Póki co jestem bardzo zadowolony z separacji dźwięku i dynamiki. Brakuje trochę dołu ale poczytałem i chyba wiem jak to poustawiać podczas kalibracji. Z innej beczki Yamaha ma fajną funkcję podbicia tonów przy cichym graniu (Enhancer, Adaptive DRC, i YPAO volume), nawet przy niskiej głośności sprzęt potrafił mruknąć basem natomiast obecnie w anthem nie ma tych opcji (czy podobnych) i ciche granie jest dość płaskie, ale jak podkręcę dźwięk to robi się coraz ciekawiej. Nawet przy głośnym słuchaniu anthem jest mega "czysty" nic nie zamula, nic się nie zlewa, po prostu uderza dźwiękiem mam wrażenie "naturalnym" ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Na RXV6A jak podkręciłem głośność to wszystko się zlewało. A żeby postawić kropkę nad "i" zastanawiam się nad zakupem Subwoofera. Domknę klasyczne 5.1. Nie wiem czy patrzeć w kierunku producenta kolumn czyli Triangle czy lepiej HECO lub SVS? Problemem jest miejsce, najchętniej wsadziłbym go pod lub z boku kanapy przy ścianie ale musiałby być płaski. Ewentualnie mogę postawić obok prawej kolumny po zewn stronie (w stronę salonu) - tu znowu fajnie jakby pasował wizualnie do reszty. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 14 lutego Udostępnij Napisano 14 lutego Wiatrak odpala się po 5h , i potem periodycznie - u mnie często ampli jest włączony do słuchania tv czyli powyżej tych 5h . Anthemowa kalibracja jak pamiętam realnie nic nie wnosiła. Mikrofon trzeba randomo ustawiać dalej od pkt centralnego inaczej będzie słabizna , przynajmniej na Diracu. Każda kalibracja obcina bas , i trzeba później sobie podbić suwaki. Anthem bez kalibracji przyjemnie grał , ale jego wady były dla mnie nie do przeskoczenia o czym pisałem w dziale testów. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek72 Napisano 14 lutego Udostępnij Napisano 14 lutego Ogólnie kalibracja, a w zasadzie kalibracja i korekcja (w Twoim wypadku ARC - Anthem Room Correction) pasma mają za zadanie poprawić niedoskonałości akustyczne pomieszczenia. Każdy z tych systemów ARC, Audyssey, YPAO, Dirac Live, AccuEQ itd. robi to "na swój sposób", generalnie chodzi o to że emitując odpowiednie próbki mierzy odpowiedź pomieszczenia (wzmacnianie/osłabianie częstotliwości) i na tej podstawie ustawia korektor tak aby "górki i dołki" były jak najmniejsze. Oczywiście jedne systemy robią to lepiej/dokładniej inne mniej. Każdy z tych systemów został zaprojektowany przez grupę ludzi którzy mieli za zadanie osiągnąć jak najbardziej wyrównane pasmo, ale umówmy się każdy z zespołów pewnie otrzymał wytyczne w jakim kierunku mają iść i jakie brzmienie mają uzyskać. Dnia 13.02.2025 o 10:27, TomaszS/N napisał: Zrobiłem kalibrację i trochę się zawiodłem Dla mnie dźwięk zmienił się na minus, bas został wycofany, średnica tak jakby wskoczyła na wyższe tony, dźwięk stracił na klarowności. Podejrzewam że powodem jest szybka kalibracja, tak dla sprawdzenia. Będę musiał ją powtórzyć, wypróbować inne ustawienia. I całkowicie się z Tobą zgodzę w pierwszym i drugim zdaniu. Również kalibracja zrobiona niedbale (na szybko) będzie przekłamywać, ale słyszałem już różne systemy Audyssey, AccuEQ, Dirac-a i zawsze przełączając z korekcji na Direct mam wrażenie że dźwięk zyskuje na klarowności tudzież mam wrażenie dynamice i jest "żywszy". Oczywiście w częstotliwościach, które pomieszczenie gasi/wzmacnia możemy słyszeć nadmiar lub niedosyt lub wręcz mogą drażnić (zależy od pomieszczenia, konfiguracji i innych czynników), może być problem gdy zechcemy głośno oglądać materiał, dlatego te systemy mają zniwelować te niedoskonałości i robią to z większym lub mniejszym sukcesem. O ile w systemie kina akceptuję (chociaż Audyssey miałem często też wyłączony) te systemy, o tyle do muzyki mam wzmacniacz i nie stosuję żadnej korekcji. Dodam tylko że mam u siebie (w miarę możliwości) pokój zaadaptowany przez zastosowanie paneli pochłaniających oraz dyfuzory co przyniosło efekt zdecydowanie lepszy niż te systemy. Ogólnie moje odczucia są takie, że te systemy z pewnością pomagają (jednak zależy to od pomieszczenia), ale każdy z nich wpływa na dźwięk w mniejszym lub większym stopniu negatywnie w sensie dynamiki, żywiołowości. To jest oczywiście moje odczucie i moje postrzeganie, nie twierdzę że te systemy są złe, nie należy ich stosować itd. Dirac o ile na początku nie powiem mnie zachwycił, o tyle po dłuższym użytkowaniu też widzę w nim pewne "stłumienie" i niejako wyhamowanie względem trybu bez korekcji, jednak ma bardzo wygodny interfejs i można bardzo precyzyjnie wyregulować pracę subwoofera - tu widzę jego największą zaletę względem innych systemów jakie miałem, można też dość swobodnie skorygować średnie i wyższe częstotliwości, albo po prostu wyłączyć część pasma z wpływu Dirac-a za pomocą kurtyn, płynnie ustawiać odcięcie. Pod tym względem na razie jest to chyba najbardziej elastyczne narzędzie wypuszczone dla "mas", jednak trzeba uważać, bo nieodpowiedzialne (bez odpowiedniej wiedzy) ingerowanie w pewnych miejscach może skończyć się nawet usterką głośników. Mówiąc inaczej to co zrobi Dirac "w automacie" w większości wymaga poprawek i korekt (no chyba że komuś od razu przypasuje), ale można uzyskać bardzo zadowalający efekt. Wniosek z tego dla mnie jest taki, że wszyscy gdzieś dążymy do uzyskania perfekcyjnego dźwięku (dobry wzmacniacz, zespoły głośnikowe, źródło, ba do tego kable, interkonekty 😁), po czym przepuszczamy sygnał przez procesory (lepsze/gorsze) i oprogramowanie, które to wszystko mają jeszcze poprawić jednocześnie wnosząc coś od siebie. Dlatego jak już pisałem dla kina jestem w pewnym sensie za (o ile kalibracja nie zniszczy dźwięku), dla muzyki w stereo już nie. Jak ktoś może to w pierwszej kolejności na ile się da zadbać o akustykę pomieszczenia, prawidłowe rozmieszczenie głośników, a na końcu system korekcji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano Sobota o 08:20 Udostępnij Napisano Sobota o 08:20 Dnia 13.02.2025 o 10:27, TomaszS/N napisał: Dotarł do mnie Anthem MRX540 4k - udało się dorwać końcówkę serii bo 8k cenowo to dużo większy wydatek. Można testować! W tej promocyjnej cenie super. I nawet taniej wychodzi niż nowy 8K jego update płytki HDMI 15 godzin temu, Kubakk napisał: Każda kalibracja obcina bas , i trzeba później sobie podbić suwaki. wgranie krzywej wyjsciowej nie poprawia tego? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano Sobota o 19:30 Udostępnij Napisano Sobota o 19:30 11 godzin temu, Piotr Sonido napisał: W tej promocyjnej cenie super. I nawet taniej wychodzi niż nowy 8K jego update płytki HDMI wgranie krzywej wyjsciowej nie poprawia tego? nie wiem , mam wgraną krzywą idealną o czym pisałem kiedyś , ale suba i tak dodatkowo podbiłem na amplitunerze , było chyba -6db a jest +2,5db. Ogólnie sub musi mieć te 20-30dB nad resztą pasma inaczej będzie słabo - teraz pomyślmy ile mocy trzeba by w normalnej kolumnie by podbić o tyle dB np. 40Hz , dlatego suby szczególnie pod KD (10-80Hz) mają mocne wzmaki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano Sobota o 20:06 Udostępnij Napisano Sobota o 20:06 (edytowany) 39 minut temu, Kubakk napisał: dlatego suby szczególnie pod KD (10-80Hz) mają mocne wzmaki. Mocne wzmaki są potrzebne tylko dlatego by napędzić mało efektywne przetworniki. Czy to źle? Dla mnie bez różnicy czy sub z wzmakiem 150W gra identycznie jak inny 800W a kosztują tyle samo. Łatwo tu wpaść w pułapkę bo te pierwsze to zazwyczaj w klasie D, a te drugie w klasie A. I te Waty jakieś takie "inne" Wydaje mi się że taniej produkować tą pierwszą opcję, ponadto cyferki 800W ładniej w broszurce wyglądają. Edytowano Sobota o 20:09 przez Butler 1 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sundin997 Napisano Niedziela o 08:45 Udostępnij Napisano Niedziela o 08:45 Dnia 13.02.2025 o 17:04, lion napisał: Podobne wrażenia odsłuchowe miałem po przesiadce z V6A na A4A - tzn. czytelniej, więcej detali, dynamiczniej i do tego subwoofer się ożywił. Jak to możliwe skoro subwoofer ma swój niezależny wzmacniacz? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano Niedziela o 09:04 Udostępnij Napisano Niedziela o 09:04 Ale dostaje sygnał z przedwzmacniacza który jest inny. Nowy amplituner mógł być też inaczej skalibrowany. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sundin997 Napisano Niedziela o 09:40 Udostępnij Napisano Niedziela o 09:40 35 minut temu, PanKlor napisał: Ale dostaje sygnał z przedwzmacniacza który jest inny. Nowy amplituner mógł być też inaczej skalibrowany. Czyli jak zmienię v6a na np.Arcama 390 to sub lepiej zagra? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano Niedziela o 09:45 Udostępnij Napisano Niedziela o 09:45 Co to znaczy lepiej? Zależy czy go dobrze skalibrujesz. Potencjalnie Arcam powinien dać lepszą jakość pre dla suba, ale jak skopiesz ustawienia to lepiej nie zagra. No i nie spodziewaj się poprawy jak sub stoi w kiepskim miejscu pomieszczenia, ale to inna para kaloszy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.