Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Bo to nie jest dostępne amplitunerze pod MENU.
  3. Także metalowych kopułek nie ma co się bać. Całe życie jechałem na tekstylnych ale teraz stwierdzam, że poza światem jedwabnych kopułek wysokotonowych też istnieje życie. 😉 https://banbye.com/watch/v_Eg5jPX54H6wT https://banbye.com/watch/v_UgDJ9QG7iIg4 Powiadają, że najlepszy jest beryl...
  4. @Acolu Finno alla Fine 😉 potwierdzam można wpłynąć mocno pod warunkiem że lampy będą dobre z pewnego źródła. Dźwięk nabrał więcej żywotności jest bardziej przestrzenny, a wysokie tony subtelniejsze. @Piotr Sonido lampy są ciepłe 😉 nie przeprowadzam dłuższych sesji niż godzina, dwie
  5. duzo faktycznie. Klipsch F2
  6. Czesc, Jak łagodniejszy dzwiek to Harmana HK 970 lub starszego 680 JAk wolisz jaśniejszy dzwiek to Cambridge 840A Zostaje Ci w kieszeni na Wiim Pro. I jeszcze zostaje
  7. nie grzeje się to za bardzo?
  8. Model S są lepsze. Powiem szczerze są. Ten bas jest mocniejszy, po prostu ciekawszy. Ale Czy to seria T czy seria S lubią grac w parach. Wiec tutaj nie do konca dyskredytował bym wybór 2x T9x. Bo jednak jesli prawidłowo to ustawisz będzie to dopełnienie kolumn o niższy zakres. Kompletnie nie widoczne. Kluczowe będzie Twoje pomieszczenie. Wiec osobiscie sprawdził bym 2 te konfiguracje. Na spokojnie. Jeden S czy dwa T.
  9. Nowy odtwarzacz faktycznie byłby dobrym pomysłem. Tyle że Yamaha raczej monitoruje rynek. Widzi co się dzieje. Konkurencja jest mocna.
  10. Jest w ogóle taka funkcja w amplitunerze? Ja nie zauważyłem.
  11. No, no, wierzę, że to jest powód. Mimo wszystko powodzenia, eot.
  12. względem Wiim Amp i X3800 które masz moim zdaniem tak. Amplitunery maja duże problemy z kolumnami Focal. Ich niska impedancja nie pomaga. Swoją drogą jak masz ustawiony amplituner? Na 8 czy 4 Ohmy?
  13. nie zwracam uwage na opisy pod. Po co? Ale fakt nie zwróciłem uwagi "że masz 4 lata". Więc ok. Byłeś czujny od początku!
  14. Będą i tak połączone wejściem typu Speakon. Także pod względem dsp za dużego wpływu nie mam. Ale , to w niczym nie przeszkadza Są przewody speakon - TRS Sam zbieram już klamoty pod Dirac Live + bass Control. Mam Mini DSP Flex 2x4 i mikrofon Umik 2 oraz przewody . Teraz ciułam kasę na licencję Dirac i 2 suby . Będą BK Electonics XXL 400 s
  15. szkoda bo to system audio. Wygląda ładnie jak jest. i tak i nie. Miejsce odsluchu jest kluczowe ale wielkośc pomieszczenia ma znaczenie. Wpływa na mody, fale stojące. ITP Generalnie jak pracuje dane pomieszczenie w miejscu odsłuchu.
  16. no mi sie też tak wydaje. Ale już zgadzam się. Zostawmy to. Wypozyczasz od nich? Testujesz?
  17. no właśnie. BArdzo fajna cena jak za ten piecyk. mowisz o 8300MB https://audioplaza.pl/products/40263-audiolab-8300mb-srebrny-koncowka-mocy-mono-salon-poznan-wroclaw To nie gralo to jakoś specjalnie wyjątkowo.
  18. A ja grzecznie odpowiem: metalowa (alu). I przy niewłaściwym sprzęcie to słychać. Kiedy jednak sprzęt jest właściwy to dobrze się przydaje do odtwarzania gitary. https://banbye.com/watch/v_6rjdEEJvDQQU I nie, nie każdy wzmacniacz gra tak samo na Herbatnikach.
  19. Ooooo... A co jest nie tak z brzmieniem Harbetha, że trzeba było zrobić plastikową obudowę? 😄
  20. Today
  21. Sobie tak wmawiaj 😄 próbujesz być złośliwy i jak zwykle bez efektu 😄 a nie przyszło Ci na myśl że po prostu ktoś lubi zmieniać sprzęty? 😉 Goldy są super i zawszę będę je polecał a w szczególności 300 5g. już nie wspominając o serii 6g która jest jeszcze lepsza. W porównaniu jakie dawałeś wcześniej propozycję to Twoje propozycje były o kilka kroków w tył. 😉
  22. Ciekawość mnie skłoniła do przepytaniu sztucznego bytu. Ten dołek (500–700 Hz) może sprawić, że dźwięk trąbki staje się mniej ciepły, bo brakuje mu "ciała" w dolnej średnicy, a przez kontrast: wyższe harmoniczne (np. 2–5 kHz) stają się bardziej słyszalne i trąbka może wydać się... bardziej krzykliwa. To zjawisko znane jako percepcyjny kontrast tonalny. Gdy jedno pasmo (np. 500–700 Hz) jest delikatnie wycofane, mózg interpretuje pozostałe pasma (np. 2–4 kHz – tam gdzie leży atak i jasność trąbki) jako bardziej wyeksponowane. Efekt? Trąbka nie brzmi „krzykliwie” z powodu podbicia wysokich, tylko przez brak fundamentu w niższej średnicy. Brakuje ciepłego pomostu między podstawowym tonem (ok. 300–600 Hz) a blaskiem (5–10 kHz). W praktyce trąbka może zabrzmieć szczuplej i jaśniej, ale niekoniecznie ostrzej technicznie. Brak „gruntu” powoduje, że ataki i „jasność” są bardziej wyczuwalne, nawet jeśli nie są realnie wzmocnione.
  1. Załaduj więcej aktywności


×
×
  • Utwórz nowe...