Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. To jest ten sam tv, a zdjęcie ktoś wkleił z c4 czyli poprzedniego modelu. To co jest po piątce w nazwie jest nieistotne. To są oznaczenia regionalne, choć czasem się różnią jakąś jedną mało znaczącą funkcją typu jeden ma nfc w pilocie a drugi nie. W tym roku jest jeszcze zamieszanie z pilotami, tzn w niektórych c5/b5 są już nowe piloty, a w innych są jeezcze te starsze. Nikt nie wie czy to jest podzielone wg jakiegoś porządku czy to po prostu losowe.
  3. Ma DAC bo ma wyjścia analogowe, ale jeśli wypuszczasz cyfrę to osobiście nie jestem w stanie stwierdzić do jakiej ingerencji wchodzi w środku na nią. W teorii nie powinno być żadnej... ale trzeba by zajrzeć do środka. Analogowo wyjdziesz, ale rozumiem, że Ty chcesz cyfrowo.
  4. @Rafał S jak efekt po zawieszeniu 4?
  5. Ten interfejs ze zdjęcia, to ma jakiś dac wbudowany który wpływałby na dźwięk? A jeszcze dla pewności, czy żadnym z tych 2 wyjść ze zdjęcia poniżej nie da rady podłączyć xDuoo do tego Powernode?
  6. Najtaniej wyjdzie Cię Musical Fidelity M2si, M3si no i Atoll IN100. W niskim budżecie tego nie ogarniesz, chyba że używki.
  7. Przekrój 👍
  8. Przepraszam że zakładam nowy temat ale nie wiem, gdzie to wstawić. Telewizory LG 83C54LA i LG 83C54ELA kosztują dokładnie tyle samo. Na zdjęciach widać, że mają inną podstawę, czy to jest jedyna różnica? https://www.mediaexpert.pl/telewizory-i-rtv/telewizory/telewizor-lg-83c54la-83-oled-4k-144hz-vrr-webos-tv-dolby-vision-dolby-atmos-hdmi-2-1 https://www.mediaexpert.pl/search?query[menu_item]=&query[querystring]=83c54ela Szukałem w necie i nic nie mogę znaleźć. Ten z końcówką ELA sprzedaje się dużo lepiej, ale nie wiem, na czym opierają się nabywcy, że wolą go od LA. LA to oznaczenie serii na rynek europejski. Nie wiem, co oznacza ELA.
  9. Today
  10. Jesteśmy ciekawi!
  11. A to jednak zapraszamy Pewnie. Tylko się zapowiedz proszę żebyśmy mogli przygotować jakieś fajne konfiguracje.
  12. Tak bardzo miły, szczególnie czytając że taki mod 50hz to absorber musiałby mieć z 70cm.
  13. To jeszcze nie wiecie co jest w nim najgroźniejsze. On jest fanatycznym naimowcem, dzielonki, zasilacze do zasilaczy i jeszcze więcej zasilaczy itd. więc ostry facet Jak słyszę słowo precyzja to od razu mam przed oczami/uszami Hegla. A już poważnie, to tak jak rozmawialiśmy wcześniej, wiele będzie zależeć od PRE. Myślałem o podpięciu Audiolaba 9000N do 20ASL bo bardzo sympatycznie mi grał ten Audiolabowy grajek z SCM 7 i piecykiem Regi. Jak będę gdzieś w pobliżu Was to podejdę posłuchać aktywnych ATC, nawet z czystej ciekawości co tam jeszcze można wyciągnąć z dźwięku przy aktywnych paczkach.
  14. U mnie mod ok. 42.5Hz (niezbyt dokuczliwy, ale jednak słyszalny) i właśnie zamówiłem u Was kolejne 4 dyfuzory fraktalne. W sumie będzie ich 8 o łącznej powierzchni blisko 3m2. Sprawdzimy, czy pomogą. Oczywiście sklejka to nie to samo, co czyste drewno u kolegi, ale też ma swoją gęstość, więc kto wie. Być może doświadczę tego samego, co @rajdek. Oczywiście dyfuzory nie służą do tego, ale byłby to miły bonus.
  15. Wszystkie płyty Stockfisha brzmią identycznie, mają nienaturalnie napompowane brzmienie. Puść sobie cokolwiek, Allan Taylor, Sara K. Wszystko zabrzmi megaefekciarsko, tyle że na tych nagraniach brzmienie instrumentów akustycznych nie przypomina już brzmienia prawdziwych instrumentów. Brzmienie Stockfisha to taki odpowiednik obrazu telewizora w trybie demo na sklepie, zabija barwnością i kontrastem, tylko na dłuższą metę nie da się na to patrzeć/słuchać, bo męczy nadmiarem wszystkiego. Natomiast każdy sprzęt na tych płytach brzmi pozornie lepiej, dlatego mają swoich entuzjastów. Problem następuje kiedy wracasz do zwykłych nagrań, po Stockfishu wszystkie inne brzmią płasko i bez życia. Nawet te japońskie wydania.
  16. Dzięki, ale dla mnie są naprawdę zbyt duże. 40-tki kuszą mniejszymi wymiarami i tym, że bas nie schodzi aż tak nisko. Do tego (to już wspólna cecha większości paczek ATC) połączenie niskiej skuteczności z wysoką impedancją, czyli coś, co lubi mój wzmacniacz. No, ale pisząc, że są o tyle słabsze od 50-tek raczej mnie do 40-tek nie zachęcacie. Powtórzę pytanie: a jak mają się scm40 do Dynaudio Confidence 20, które przecież też dobrze znacie. Rozumiem, że 40-tki dadzą więcej średniego basu, większą scenę i źródła, ale ich góra jest już jednoznacznie gorsza od Dynek, czy tak? Bez urazy, ale na liście moich motywacji zakupowych akurat ta nie ma najwyższego priorytetu.
  17. Teraz nie wiem czy chcę żebyś wpadł z nim z nim czy bez niego E tam. Ja lecę na monitorach studyjnych, co prawda w bliskim polu i nic mnie tak nie cieszy jak ta precyzja, ale to oczywiście kwestia gustu i pokrewnych zainteresowań
  18. Dzięki za info. Będę omijać szerokim łukiem gdybym wpadł na głupi pomysł kupna czegokolwiek u nich.
  19. Kupujesz najtańszy interfejs jaki jest na rynku, łączysz go z kompem i opticalem wychodzisz do XDuoo albo Powernode`a. Nie wiem jak z jakością, w domyśle sygnał powinien iść passthrough, ale na ile to się dzieje - nie wiem. Możesz zainwestować w coś lepszego, ale to jedyna droga. Zewnętrzny interfejs. Może się nawet okazać, że XDuoo pójdzie w odstawkę jak dobrze pokombinujesz.
  20. Nie. Po prostu lepiej kontrolują bas. Aczkolwiek nie dowiesz się tego nie porównując tych dwóch modeli w jednym pomieszczeniu. Tak czy inaczej 50-tki to inna liga i dół mają opanowany do perfekcji. Przypomnę tylko, że jeśli ktoś jest zainteresowany tego typu porównaniami to teraz jest to możliwe nie tylko w Warszawie, ale i w Katowicach
  21. Jak jednak szarpniesz się na pięćdziesiątki to przysięgam się pod Bogiem (jak mówię starsze Kobiety w mojej pracy), że z zazdrości kupię ATC SCM20ASL.
  22. Al.B

    Yamaha rx-a4a

    Typowe zachowanie ze strony @Top Hi-Fi & Video Design i Audio Klan. Jak klient ma rację to albo go olewają albo albo szczują swoim radcą prawnym. Zadałem zbyt trudne pytanie? Jako przestrogę dla wszystkich klientów Top Hifi i osób, które myślą o kupowaniu cokolwiek od nich. Opowiem co mnie spotkało i jak zostałem potraktowany i mam nadzieję, że trafi to do przynajmniej paru osób, które w przyszłości nie będą musiały męczyć się z tymi "Ekspertami dobrego brzmienia". Zakupiłem u nich Yamahę RX-V6A cel był taki aby poza filmami w 4k używać też tego sprzętu w połączeniu z komputerem i konsolą XBOX X. Kupiłem telewizor LG CX, który miał HDMI 2.1. Co oznacza, że obsługuje obraz w 4K YCBCR 4:4:4 i 120Hz. Yamaha reklamowała zarówno model V4A jak i V6A jako sprzęt dla graczy, który obsłuży te parametry obrazu, ale tak nie jest. Polecam każdemu, kto ma nowy amplituner Yamahy sprawdzenie czy złącza w HDMI 2.1 działają poprawnie. Jeśli nie to składać reklamację. Pod warunkiem, że audio klan uzna wasze rozszerzone gwarancje :). Kiedy zareklamowałem amplituner do Audio Klanu odesłali mi sprzęt i napisali jedno zdanie "w serwisie nie zauważono opisywanego problemu" i tyle. Nie napisali jak to testowali, a jak do nich zadzwoniłem i zapytałem co może być przyczyną tego problemu u mnie, jakiś gbur z serwisu powiedział "Ja nie wiem co mam pan w domu". Na koniec odesłali sprzed podając zły adres i kurier musiał do mnie dzwonić i pytać o adres. Przez ponad miesiąc pisałem maile do audio klanu i dzwoniłem. Nie odpowiedzieli na ani jedengo maila, nie odebrali ani razu telefonu. Ponad to okazało się że Yamaha wycofuje się z wprowadzenia funkcji QMS. link gdzie można przeczytać orgibalną informację: https://europe.yamaha.com/en/audio/home-audio/products/av-receivers-amps/rx-v6a/#d1910259 "*YAMAHA initially intended to support QMS (Quick Media Switching) within the HDMI 2.1 specification. However, YAMAHA later discovered that these models cannot be updated to support QMS via firmware. This is due to an unforeseen hardware limitation caused by QMS specification change in HDMI 2.1a. This hardware limitation affects current AV receivers, including Yamaha. (Information corrected in May 2023)" A audio klan do dziś twierdzi, że ta funkcja będzie dostępna poprzez update oprogramowania. Cytat 1 "Specjalne funkcje dedykowane gamingowi (ALLM, VRR, QMS, QFT)" Cytat 2 " Specjalne funkcje dla graczy Projektanci Yamahy zadbali również o graczy i wyposażyli RX-V6A w najnowsze technologie stosowane m.in. w nowych konsolach. Są to ALLM (Auto Low Latency Mode) i VRR (Variable Refresh Rate). Pierwsze z rozwiązań pozwoli konsoli na wysłanie do amplitunera i telewizora informacji, która automatycznie ustawi pożądany tryb dedykowany grom charakteryzujący się brakiem opóźnień i usprawnieniem wyświetlania. Przy przetączeniu źródła np. z powrotem na filmy ta funkcja będzie automatycznie dezaktywowana. VRR to z kolei stosowany w grach mechanizm eliminujący rozrywanie się ramek obrazu i minimalizujący opóźnienia, a także dostosowujący częstotliwość odświeżania tak, aby zachować płynność obrazu. W połączeniu z funkcjami QMS (Quick Media Switching), redukującą opóźnienie sygnału przy przełączaniu i eliminującą chwilowy czarny ekran, oraz QFT (Quick Frame Transport), zmniejszającą opóźnienie przy przesyłaniu klatek obrazu, RX-V6A staje się idealną maszyną zapewniającą wysoką jakość dźwięku w grach przy zachowaniu wszystkich istotnych dla każdego gracza funkcjonalności związanych z obrazem. Funkcje dedykowane grom będą dostępne aktualizacją oprogramowania. Do ich obsługi potrzebny jest również kompatybilny z nimi telewizor." Po tym wszystkim postanowiłem zwrócić sprzęt i zażądać zwrotu pieniędzy. I wtedy sprawę przejął ich radca prawny. Radca prawny z audio klan napisał: "Nie mamy wiedzy na temat funkcji QMS - instrukcja obsługi nic w tej kwesti i nie wskazuje." Sami nie wiedzą co mają napisane na swojej stronie. "Eksperci dobrego brzmienia" Dodatkowo radca pracy postanowił mnie pouczyć: " ... wada polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego ... " No to na stronie jest napisane, że funkcja QMS będzie dostępna, Yamaha piszę że nie będzie, a radca prawny ściemnia, że nigdy nic takie go nie obiecywali. Walczyłem z audio klan kilka miesięcy chciałem sprawę załatwić polubownie poprzez Inspekcję handlową oraz rzecznika konsumentów. W obydwu przypadkach ich radca prawny odmówił współpracy. Dodatkowo kłamał, że nigdy im nie przedstawiłem certyfikatu rozszerzonej gwarancji. Zastanawiające co nie, ale po co mu ten certyfikat przecież sam napisał wcześniej: "Ponadto nasza odpowiedzialność wobec Pana wygasła z upływem 2 lat od daty zakupu urządzenia (rękojmia i gwarancja). Gwarancję mógł Pan przedłużyć do 3 lat, ale nie skorzystał Pan z takiej możliwości oferowanej przez nas. Być może przedłużał Pan gwarancję bezpośrednio w Yamaha - to jest poza nami i nie mamy możliwości weryfikacji tego" Generalnie radca prawny z audio klan zmieniał punkt widzenia w zależności z kim rozmawiał czy ze mną czy odpisywał na pismo z inspekcji handlowej. Na koniec napisał mi tak: "to niech Pan idzie od razu do sądu i tam udowadnia swe racje do zwrotu pieniędzy" Takie są moje doświadczenia z "Ekspertami dobrego brzmienia". Zaznaczę tylko, że na wszystko co tu napisałem mam dowody w postaci zapisanych maili, stron internetowych i innych dokumentów. Mam nadzieję, że to będzie przestroga dla wszystkich, którzy chcieliby mieć cokolwiek wspólnego z Top hifi i audio klan. Ja straciłem 3500zł pomyśl ile pieniędzy ty możesz stracić na swój wymarzony sprzęt, który nie będzie działał tak jak zapewniał sprzedawca. Mam nadzieję, że inni użytkownicy tego forum z branży także uznają ten długi komentarz za cenny. @Q21 @S4Home@Salon Planeta Dźwięku
  23. Dzięki, ale 50-tki zbyt duże, a nowe dodatkowo poza budżetem. Jedno mnie zastanawia: czy 50-tki są mniej wymagające metrażowo od 40-tek? Z parametrów podanych przez producenta wynikałoby, że wprost przeciwnie: większe, cięższe i schodzące niżej na basie... Tomek - przepraszam za offtop, ale temat ATC okazał się ekscytujący.
  24. ATC SCM50PSL. Nasza sala odsłuchowa ma 20m2 i grają wybitnie. Masz głęboki, precyzyjny dół i całą resztę aspektów, z których słynie ATC a to wszystko okraszone klasycznym designem. Chcesz sprawdzić w domu ? - przyjedziemy, podłączymy, pogadamy.
  25. Rozumiem, że w ten subtelny sposób mówicie mi, że pasywne 40-tki w moim skromnym metrażu to przepis na dudnienie. Dzięki, ale kolumny aktywne na razie mnie nie kuszą. A Scm 20 to już w ogóle. Jestem pewien, że są świetne, ale jeżeli miałbym zamienić na coś swoje Confidence 20, to tylko na większe paczki - podłogówki, lub duże monitory vintage.
  26. Cześć Z fajnych, niedrogich opcji warto sprawdzić też na pewno Tagę Harmony TCD-50, czy nieco droższy transport od Audiolaba 6000CDT sprawdza się bardzo dobrze, ale ma napęd szczelinowy, co nie każdemu przypadnie do gustu.
  27. Podrzuć parę tytułów.
  1. Załaduj więcej aktywności


×
×
  • Utwórz nowe...