Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Pytanie ile osób zazwyczaj ogląda. W kominku też nie palisz non stop, możesz rozwazyc prawa kolumnę na jakimś standzie.
  3. To kolumny z lat 90. jednak mogą być? 😉
  4. Tylko ze to urban legend... profesjonalne porównania pokazują ze pliki z Tidala są zazwyczaj zgodne z odpowiednim CD... za to zwolennicy plików mają często na swoim spiraconym dysku flace hajres robione z mp3... U mnie Ares i Qutest grały kilka miesięcy na przemian. Jeżeli chodzi o bas to na Qutest wszędzie było spreżyscie, ale bardzo podobnie na każdym kawałku. Na Ares sa większe różnice. Na niektórych kawałkach sie ciągnie, na niektórych jest szybki i twardy. Jednocześnie mam wrażenie ze zniknęło zaokrąglanie i jest wielokrotnie więcej informacji w tym basie. Mowia na to fakturowanie i cos w tym jest.
  5. Problem jest z tym ,że tak jak widać to na obrazku po prawej stronie mam kominek więc szerzej się nie da a rogówka z tyłu jest o 80cm szersza. Owszem mogę dać tył tak jak przód ale jak ktoś usiądzie po prawej to będzie po za dźwiękiem. I zastanawiam się czy jak rogówka będzie tuż przy ścianie i głośniki na ścianie na wysokości głowy to będzie to dobry pomysł. Dodam ,że front i centralny będzie o jakieś z 30cm niżej na półce RTV.
  6. Mam noweczki Rubikore 2
  7. +1 dla kina. Jakbyś jeszcze pokombinował jak lepiej rozstawić LCR to byłoby prawie książkowo (jest ciut za wąsko i niesymetrycznie).
  8. Od siebie dodam, że miałem fiio K11 R2R i nie zrobił na mnie pozytywnego wrażenia. Pożyczyłem go kolędę i stwierdził to samo. Słuchałem w tym roku kilku daców w kwocie do 1500zł i finalnie został nostromo Wolf 2. Tego warmera zamówiłem z ciekawości z powodu niskiej ceny, ale podchodzę bardzo sceptycznie. Najwyżej sprzedam za tyle ile kupiłem i cześć.
  9. Witam Państwa. Zastanawiam się nad kupnem ( dla wielu z Was budżetowego ) kina domowego w cenie do 6 tysięcy lub soundbara w cenie do 4 tys z Dolby Atmos. Wiem różnica cenowa jest ,ale wychodzę z założenia ,że jak nie będzie to kino to po co przepłacać. Wybór wstępnie padł na Yamaha RX-A2A + zestaw ULTIMA 20 Surround 5.1.2 ( na ich stronie jest gotowy zestaw ultima-20-surround-yamaha-rx-a2a-dla-dolby-atmos ) Jednak mam wątpliwości czy mój salon pozwoli na dobre rozmieszczenie tego zestawu i czy ma sens pchać się w to czy lepiej wziąć soundbar z opcją dolby ? Poniżej przedstawiam "szkic" salonu i odległości. Czerwone gwiazdki to miejsca rozmieszczenia kolumn, żółte to sufitowe a czarne to subwoofer. Wysokość pomieszczenia to 280cm. Co do soundbara przyznam ,że nie mam tu nic konkretnego na myśli. Żonie podoba się taki zestaw ( Samsung-hw-s801d + Samsung-music-frame-hw-ls60d ) Będę wdzięczny za jakieś nakierowanie lub poradę czy kino to dobry wybór czy przy tym układzie dźwięk "pójdzie" w świat i nic nie uzyskam. Ewentualnie propozycje jakiego soundbara jak by kino miało odpaść. Pozdrawiam P.s. Wesołych, radosnych i szczęśliwego nowego roku Wszystkim życzę.
  10. Jakie wnioski? Warto widzieć/znać pomiary głośników jakie chcemy kupić. Pisał i dużo wcześniej.
  11. Ich zaletą i jednocześnie ograniczeniem jest to że nie są wymagające do elektroniki i ustawienia w przeciwieństwie do Rubicon.
  12. Menuet lubię do końca ale jeszcze bardziej lubię ATC. Zensor 3 nie polubiłem do końca ale i je miło wspominam. Tu bym rzucił uchem.
  13. W razie czego możesz wszystkie posłuchać w jednym miejscu. Dali znasz, lubisz ale nie do końca. Nie lubisz podbarwień i kontrolę dołu, Teac na prawdę rządzi w tym temacie. R-1 nie nazwał bym wielkim przełomem ciężko też opisać różnice, po prostu bardziej mi przypasował, wokale od pierwszych chwil na plus.
  14. Możesz mi nie przypominać KEFa? Chcesz, żeby skończył jak u Ciebie?
  15. Ja akurat tradycyjnej telewizji nie oglądam, głównie serwisy streamingu i prywatną bibliotekę filmową. Porównałem do swoich ustawień jakie mam z protokołu kalibracyjnego. Mimo że są z tego samego źródła kalibracyjnego to różnice między naszymi egzemplarzami są spore Dlatego wspomniałem wcześniej o zabawie w dobieranie ustawień z kartki pod swoje gusta. Nawiązując do rozmowy kolegów powyżej to akurat ja jestem w grupie osób popierających kalibrację profesjonalną, ale żeby nie było to również wielokrotnie na wielu telewizorach wbijałem z kartki i się zapominało o temacie obraz cieszył i zawsze lepszy od ustawień fabrycznych oraz tych ustawionych pod własny gust. Oczywiście to moje subiektywne zdanie. ps. Maćka też znałem z forum a nawet miałem okazję poznać osobiście bo x-lat temu jeździł samemu po Polsce.
  16. Today
  17. Palmos

    Magnat mr780

    No właśnie ja dokupiłem IFI AUDIO iPower2
  18. Szczerze to nie pamiętam, kiedy był jakiś przełom w przetwornikach. Akurat tym elementem toru bym sobie najmniej zaprzątał głowę. Producenci ciągle coś tam piszą o postępie, ostatnio miałem wg producenta (Astell & Kern ) cudo technologiczne. Nie usłyszałem różnicy w stosunku do Qutesta a producent ceniony i jego produkt flagowy w ofercie. Może w lepszym systemie? Lepszej akustyce? Kto wie. Jako sam przetwornik nie byłem w stanie usłyszeć różnicy. Teraz pompujemy modę na Warmera i trzeba to robić szybko bo jego rynkowy żywot może być wyjątkowo krótki. Cieszmy się chwilą. Polecałeś mi już wiele razy Dali, Teac a teraz Audio -GD. Może kiedyś posłucham, nie jestem w stanie wszystkie sprawdzić. To, że nic nie piszę na forum nie oznacza, że leniuchuję.
  19. Gamma na 2,2, 2,4 gubi szczegóły w cieniach. Te ustawienia nie są z polecanej przeze mnie strony
  20. Adam szczerze polecam Ci sprawdzić Audio-GD R-1 NOS, spróbuj nie będziesz żałował.
  21. sprawdzałem i nie było szału , denerwuje mnie brak czystości obrazu takich jak w załączniku ustawień używałem w c1
  22. Wito76

    Magnat mr780

    Apka do daca raczej mi niepotrzebna, korektory też. Dokupić do K11 jakiś Ifi Power albo Power X i będzie ok. Mam tego lepszego Power X i mimo obaw polecam. A ten Fiio Warmer robi furorę, bo ludziska lampy w środku widzą i wycieraczki na froncie. Z tym, że trzeba mieć na uwadze, że te lampy to nie siedzą w analogu za przetwornikiem tylko robią za bufor. 4 x JJ E88cc czyli szału nie ma. Zresztą, gdyby włożyli coś "grającego" to i cena byłaby inna.
  23. Na początek proponuję skorzystać z tych ustawień, istotna jest część White Balance Settings: https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/c5-oled/settings
  24. Piękny skubaniec !
  25. A wiecie, że KEF produkował przetworniki do monitorów BBC?
  26. W C1 miałem eleganckie info kalibracyjne od @tomek4446 obraz był top , a też się męczyłem. W C5 wydaje mi się ,że tak jak z dobrym audio im słabszy sygnał/źródło tym bardziej tv to pokazuje , niekiedy bywa srogie ziarno , początkowo comedy central potrafił mocno klatkować mini kwadratami. Jest opcja AI doboru , wybiera się spośród 6 obrazków który pasuje , choć po 2-3x widzę ,że to i tak tworzy obraz bliski żywego , czyli dosyć jasny. Sam zrobiłem lekkie ustawienia na filmmakerze , tylko też polecane jest ustawianie dosyć ciepłej barwy , latami miałem zimniejszą i ciężko się przyzwyczaić. Wielu speców uważa za herezję używania różnych poprawiaczy , tylko że taki odszumiacz w auto potrafi wykasować np. kropkowanie włosów (z bliska widać mocne ziarno poruszające się) ludzi na jutubie ,itp. Często wydaje mi się ,że jest zbyt duże nasycenie np. koloru czerwonego , niestety nie wiem jak go utemperować a przy nim i zapewne innych trzeba by wejść w metodę 22 pkt i tam się bawić , tylko nie wiem co to ten poziom sygnału w % i zapewne tylko profi kalibrator potrafiłby to ogarnąć. Niekiedy czarne tło jakiegoś filmiku yt potrafi zrobić "słoneczko" z gradacją i widać że albo to nie było całe czarne tło albo jest coś źle ustawione. Materiały 4k szczególnie hdr / dv wyglądają o wiele lepiej niż sdr hd , które przypomina mi poziom jakości poniżej 720p , ot taki vhs 3 tv temu kalibrowałem sobie wg specjalnych kart z PC-ta , ale już nie pamiętam które do czego
  1. Załaduj więcej aktywności


×
×
  • Utwórz nowe...