Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Znowu te same brednie, ileż razy ?
  3. Jak się jest głuchym gdzie sam to stwierdziłeś to po kiego ciorta jeszcze mącisz spazmując w dodatku nie wnosząc nic merytorycznego !
  4. Tomek,paru osobom właśnie to umknęło, że chodziło Ci o zabawę i nowe doświadczenie 😁
  5. Talk about Pop muzik! Talk about Pop muzik!
  6. A czy możecie doradzić które wzmacniacze mają limiter głośności do ustawienia? są w ogóle takie? widziałem w audiolab np fajną funkcję ustawienia głośności startowej maksymalnej, ale jeszcze limiter głośności bym chciał żeby dało się ustawić jak w amplitunerze
  7. No , wreszcie Witek , naprawdę nie neguję i nie napisałem ani jednego złego słowa o sprzęcie studyjnym kolegi. Nie mam bladego pojęcia jak to gra tak u kolegi @S!N! jak i w studiach. Wkurzam się tylko za idący przekaz , że jak ktoś nie ma monitorów studyjnych w chałupie i takiegoż suba to ma gówno i takie tam. Ten sub to eksperyment. Od początku miałem w głowie , że może trafić pod KD i tyle. Na razie sprawia mi dużo frajdy. Co do zszycia to jestem blisko , ale ideału nie ma. To co mnie najbardziej ogranicza to zakres głośności REL-a . Dzięki filtrom DL , mogłem dać dwa oczka wyżej , niż bez , ale i tak oscyluje na minimum. Dążę do takiego ustawienia by sub był słyszalny jedynie wówczas, jak go się wyłączy Tj. by można było zobaczyć różnice w dźwięku wyłącznie poprzez porównanie, gdy jest włączony, bądź nie. Taką konfigurację słyszałem tylko raz na AVS w boxie .... REL-a / przypadek ? /. Bez korekcji cyfrowej , czy analogowej lub bez idealnej adaptacji akustycznej wg. mnie nie zszyjesz suba. No i jeszcze kwestia masteringu samych utworów muzycznych , to jest coś co mnie chyba wkurza najbardziej. Raz mam ideał , a za moment nie do przyjęcia. Pomiary ? A czemu nie ? Choć w moim przypadku na razie ta droga się średnio sprawdza. Ale się nie poddaje. Od kiedy Blues jest POP-em , może coś mi umknęło ?
  8. Aktualne. Dla Forumowiczów cena do negocjacji
  9. A ten system składa się z samych DACów 🤔?
  10. Bardzo mi z tego powodu wszystko jedno. 😉
  11. Today
  12. Ponawiam pytanie: Mój system w głębokiej przebudowie i obecnie padło na DAC obecnie Topping D70 już jest chętny kupić oraz Topping DX7 i tu pytanie czy warto się zainteresować FiiO K13 R2R nie miałem jeszcze styczności z R2R , (rozważam Ewersolo z8 lecz ten też ma OPA1612 jak FiiO K13 R2R). Topping DX7 w nim można wymienić OPA -oryginalnie LME49720 zmienione na MUSES 8920 gra o wiele lepiej zaś OPA1612 bez szału chyba iż to bubel. Pytanie do posiadaczy FiiO K13 R2R kwestia poziomu głośności podczas przełączania z wejść liniowych (RCA, XLR) na słuchawkowe czy ten poziom można ustawić by nie było tzw. uderzenia oraz czy to ustawienie jest w pamięci czy się zeruje ( i znowu uderzenie) ?
  13. Nieprawda. Pomiędzy DACami jest bardzo mała różnica. To co słyszysz i co opisujesz, to w większości przypadków różnice poziomu GŁOŚNOŚCI na wyjściu między DACami, co daje złudne poczucie różnicy w graniu. Nie mówię, że różnic nie ma, ale są tak subtelne, że na pewno na pierwszy rzut ucha się ich nie zauważa. Też kiedyś miałem wrażenie, że mi jeden DAC ucina bas, do czasu aż wziąłem miernik decybeli i sprawdziłem jak różni się wyjście w poziomie głośności przy tych samych ustawieniach na wzmacniaczu. Po wyrównaniu się okazało, że jednak gówno prawda i różnic nie słyszę.
  14. Obawiam się ze tak, choć może jest kilka wyjatkow, może...
  15. Mając taki układ, podobny salon, zdecydowałbym się na większe kolumny podstawkowe, jakieś w miarę odporne na ułożenie i postawił je na tej szafce RTV, jak najszerzej się da, na podstawkach pod kątem, aby kierowały się w górę. Na stojaki tu nie ma miejsca (prawa strona), na podłogówki również. Mam na myśli podstawkowce pasywne i do tego najlepiej jedna paczuszka - all-in-one, będzie fajnie wyglądał na środku pod TV. Tu WiiM Amp Ultra by się odnalazł jak złoto. No i do tego jakiś subik, wpięty też pod Amp Ultra.
  16. Subem, idealnie sie nie naprawi bolączek systemu. Idealnie widze to tylko na zasadzie modulow basowych szytych razem z kolumnami i ustawiane pod akustyke danego pokoju. System jednorazowy ktory sprawdzi sie tylko w jednym jedynym pokoju. Zrobi to wam np. Audiosynergia. Ma to Adam. Dla reszty z nas zostaja protezy z dokladaniem subow i grzebanie w dsp. Ma to sens ale nie jest idealne. Probowalem tylko raz i tylko jednego suba i jest poprawa ale nie diametralna. Moim zdaniem nadal warta zachodu. Juz mi brak tego suba w systemie. Wazne aby nie przesadzic ze wzmocnieniem. Dodanie suba wplywa posrednio na pozostale pasma.
  17. Cześć wszystkim! Jestem nowy na forum, więc na wstępie chciałem się przywitać 😊 Na święta postanowiłem sprawić sobie prezent i wybór padł na nowe głośniki. Od kilku lat mam soundbar JBL BAR 500 i szczerze mówiąc — od początku jestem z niego niezadowolony. Dźwięk jest słaby, muzyka brzmi płasko, a efekty filmowe praktycznie nie istnieją. Wcześniej korzystałem z Edifier R2850DB i uważam, że grały zdecydowanie lepiej — brakowało im tylko nieco mocy. Mój salon ma ok. 30 m² (załączam zdjęcia). Szukam możliwie uniwersalnego zestawu — oglądam dużo filmów i słucham bardzo zróżnicowanej muzyki. Na początku skupiłem się na kolumnach aktywnych, bo mam ograniczoną przestrzeń na okablowanie i amplituner. Rozważam: Audio Pro A48 Teufel Ultima 40 Active 3 Zastanawiam się jednak, czy klasyczny zestaw (pasywne kolumny + amplituner) nie byłby lepszym rozwiązaniem. Nie ukrywam, że średnio znam się na sprzęcie, więc każda wskazówka będzie dla mnie cenna. Jedyny wymóg: amplituner musiałby zmieścić się w szafce RTV — nie mam możliwości postawienia go pod TV. Może w grę wchodzi coś kompaktowego, np. WiiM? Chętnie poznam Wasze opinie, doświadczenia i sugestie 😊 Nie jestem audiofilem — zależy mi po prostu na dobrej, niekoniecznie wybitnej jakości dźwięku, z możliwie najlepszym stosunkiem cena/jakość.
  18. Dlaczego? Wszystkie telefony produkuje się w Chinach? Pisząc odchodząc, miałem na myśli na tyle, na ile jest to możliwe, przecież wiadomo. No dobra, ale czy to oznacza, że z każdym produktem tej firmy i innych, jest tak jak piszesz? Wątpię.
  19. Norma wykazuje tolerancje w tym zakresie, ale wcale nie znaczy to ze tak ma byc. Moje doswiadczenia mowia mi zeby dazyc do rownego wykresu nawet w nizszym zakresie. Dopuszczalna jest oczywiście wyzsza wartosc, ale to nie jest optimum. Ponizej przykladowy wykres Bartka i to co ja uzyskuje Moze kiedys zrozumiesz...
  20. Okazuje się, że to nie po audiofilsku 😉.
  21. Masz zamiar porzucić coś takiego jak telefonia komórkowa? Z produkcją we Włoszech, w ogóle w UE, jest taki problem, że tylko pewien procent produktu musi być zrobiony na terenie UE. Przykładowo torebka Gucci przyjeżdża z Chin bez zameczka i tp. Zameczek i tp. są montowane we Włoszech i już produkt może być "Made in Italy". To jest dość dokładnie wyliczane.
  22. A co, potencjalnie, lepiej zagra? ONKYO RZ820 czy Yamaha RX-V6A?
  23. Nie chce mi sie wchodzić w teorie czy to sbir czy inny efekt ale dodawanie subwooferów to pierwsza i najtansza (chyba) metoda aby zredukować gorki i dołki w pasmie niskich tonów.
  24. Są pewne kwestie, których nie przeskoczysz, może się ktoś nie zgadzać w temacie suba, ale faktów nie zaprzeczy i nie jest to żadna moda i nie myl tego z potrzebą. Jeśli chcesz dźwięk pełnopasmowy i słuchasz wymagających gatunków to nie ma opcji obecnie bez tego. Jak w końcu dobrze skalibrują swoje pudełka, choć wątpię to dojdą do tych wniosków, jak na razie widać, że niektórzy walczą z subem i gra im jak proteza i nie potrafią tego zgrać bo jest to cholernie trudne na przysłowiowe „oko”. Co jak co @Mikelas76 sobie radzi i zaczyna dostrzegać jako nieliczny do czego jest tak naprawdę stworzony sub. Zwróć uwagę na inny temat jak choćby poruszony przez użytkownika w kwestii popu, przecież do dziś niektórzy nie są w stanie tutaj przyswoić informacji, że ich ulubione gatunki są tym nurtem. Kalibracja to koszt w zależności od rabatów do 1300 zł. A jak chcesz uzyskać świetne brzmienie bez dobrego pokoju akustycznego lub adaptacji tego miejsca? Przecież tego w żaden sposób nie przeskoczysz chyba, że sobie założysz słuchawki.Osobiście nie jestem milionerem i rozumiem, że to są duże $ ale albo Ci to gra dobrze, albo średnio. To nie jest żadna gloryfikacja tylko kolejny fakt - te systemy to pełna synergia, posłuchaj i się przekonaj, myślisz, że ludzie mający trochę większe pojęcie łączyliby suby jak piąte koło u wozu. @pairtickCo Ty tam jęczysz ? Napisałeś kolejne nic nie wnoszące posty, jeszcze jeden pod drugim, które i tak wszyscy oleją. @KrólKiczu Bardziej chodzi o to, że dsp masz cyfrowe i z jednej strony to rozumiem bo sam jestem dzieckiem lat 80 i unikałem cyfry, ale ma1 i glm kalibrują poprawnie.
  25. I po to wymyślono loudness. Sprzęt bez regulacji jest sprzętem wykastrowanym i żadne zaklęcia tego nie zmienią.
  26. Kilka krótkich zdań a tyle audiofilskiej prawdy 🥰.
  27. Mam jedno proste pytanie. Czemu można system "korygować" kabelkami, dakiem czy wzmacniaczem a już użycie DSP czy nawet subwoofera jest dla prawdziwego audiofila "niezgodne ze sztuką" 🤔?
  1. Załaduj więcej aktywności


  • Dzisiejsze posty

    • Jak się jest głuchym gdzie sam to stwierdziłeś to po kiego ciorta jeszcze mącisz spazmując w dodatku nie wnosząc nic merytorycznego !
    • Tomek,paru osobom właśnie to umknęło, że chodziło Ci o zabawę i nowe doświadczenie 😁
    • Talk about Pop muzik! Talk about Pop muzik!
    • A czy możecie doradzić które wzmacniacze mają limiter głośności do ustawienia? są w ogóle takie? widziałem w audiolab np fajną funkcję ustawienia głośności startowej maksymalnej, ale jeszcze limiter głośności bym chciał żeby dało się ustawić jak w amplitunerze
    • No , wreszcie Witek , naprawdę nie neguję i nie napisałem ani jednego złego słowa o sprzęcie studyjnym kolegi. Nie mam bladego pojęcia jak to gra tak u kolegi @S!N! jak i w studiach. Wkurzam się tylko za idący przekaz , że jak ktoś nie ma monitorów studyjnych w chałupie i takiegoż suba to ma gówno i takie tam. Ten sub to eksperyment. Od początku miałem w głowie , że może trafić pod KD i tyle. Na razie sprawia mi dużo frajdy. Co do zszycia to jestem blisko , ale ideału nie ma. To co mnie najbardziej ogranicza to zakres głośności REL-a . Dzięki filtrom DL , mogłem dać dwa oczka wyżej , niż bez , ale i tak oscyluje na minimum. Dążę do takiego ustawienia by sub był słyszalny jedynie wówczas, jak go się wyłączy Tj. by można było zobaczyć różnice w dźwięku wyłącznie poprzez porównanie, gdy jest włączony, bądź nie. Taką konfigurację słyszałem tylko raz na AVS w boxie .... REL-a / przypadek ? /. Bez korekcji cyfrowej , czy analogowej lub bez idealnej adaptacji akustycznej wg. mnie nie zszyjesz suba. No i jeszcze kwestia masteringu samych utworów muzycznych , to jest coś co mnie chyba wkurza najbardziej. Raz mam ideał , a za moment nie do przyjęcia. Pomiary ? A czemu nie ? Choć w moim przypadku na razie ta droga się średnio sprawdza. Ale się nie poddaje. Od kiedy Blues jest POP-em , może coś mi umknęło ?
    • Bardzo mi z tego powodu wszystko jedno. 😉
    • Ponawiam pytanie:   Mój system w głębokiej przebudowie i obecnie padło na DAC  obecnie Topping D70 już jest chętny kupić oraz Topping DX7 i tu pytanie czy warto się zainteresować FiiO K13 R2R nie miałem jeszcze styczności z R2R , (rozważam  Ewersolo z8 lecz ten też ma OPA1612 jak FiiO K13 R2R). Topping DX7 w nim można wymienić OPA -oryginalnie LME49720 zmienione na MUSES 8920 gra o wiele lepiej zaś OPA1612 bez szału chyba iż to bubel. Pytanie do posiadaczy FiiO K13 R2R kwestia poziomu głośności podczas przełączania z wejść liniowych (RCA, XLR) na słuchawkowe czy ten poziom można ustawić by nie było tzw. uderzenia oraz czy to ustawienie jest w pamięci czy się zeruje ( i znowu uderzenie) ? 
    • Nieprawda. Pomiędzy DACami jest bardzo mała różnica. To co słyszysz i co opisujesz, to w większości przypadków różnice poziomu GŁOŚNOŚCI na wyjściu między DACami, co daje złudne poczucie różnicy w graniu. Nie mówię, że różnic nie ma, ale są tak subtelne, że na pewno na pierwszy rzut ucha się ich nie zauważa. Też kiedyś miałem wrażenie, że mi jeden DAC ucina bas, do czasu aż wziąłem miernik decybeli i sprawdziłem jak różni się wyjście w poziomie głośności przy tych samych ustawieniach na wzmacniaczu. Po wyrównaniu się okazało, że jednak gówno prawda i różnic nie słyszę.
    • Obawiam się ze tak, choć może jest kilka wyjatkow, może...
    • Mając taki układ, podobny salon, zdecydowałbym się na większe kolumny podstawkowe, jakieś w miarę odporne na ułożenie i postawił je na tej szafce RTV, jak najszerzej się da, na podstawkach pod kątem, aby kierowały się w górę. Na stojaki tu nie ma miejsca (prawa strona), na podłogówki również. Mam na myśli podstawkowce pasywne i do tego najlepiej jedna paczuszka - all-in-one, będzie fajnie wyglądał na środku pod TV. Tu WiiM Amp Ultra by się odnalazł jak złoto. No i do tego jakiś subik, wpięty też pod Amp Ultra.
    • Subem, idealnie sie nie naprawi bolączek systemu. Idealnie widze to tylko na zasadzie modulow basowych szytych razem z kolumnami i ustawiane pod akustyke danego pokoju. System jednorazowy ktory sprawdzi sie tylko w jednym jedynym pokoju. Zrobi to wam np. Audiosynergia. Ma to Adam.  Dla reszty z nas zostaja protezy z dokladaniem subow i grzebanie w dsp. Ma to sens ale nie jest idealne. Probowalem tylko raz i tylko jednego suba i jest poprawa ale nie diametralna. Moim zdaniem nadal warta zachodu. Juz mi brak tego suba w systemie. Wazne aby nie przesadzic ze wzmocnieniem. Dodanie suba wplywa posrednio na pozostale pasma.
    • Cześć wszystkim! Jestem nowy na forum, więc na wstępie chciałem się przywitać 😊 Na święta postanowiłem sprawić sobie prezent i wybór padł na nowe głośniki. Od kilku lat mam soundbar JBL BAR 500 i szczerze mówiąc — od początku jestem z niego niezadowolony. Dźwięk jest słaby, muzyka brzmi płasko, a efekty filmowe praktycznie nie istnieją. Wcześniej korzystałem z Edifier R2850DB i uważam, że grały zdecydowanie lepiej — brakowało im tylko nieco mocy. Mój salon ma ok. 30 m² (załączam zdjęcia). Szukam możliwie uniwersalnego zestawu — oglądam dużo filmów i słucham bardzo zróżnicowanej muzyki. Na początku skupiłem się na kolumnach aktywnych, bo mam ograniczoną przestrzeń na okablowanie i amplituner. Rozważam: Audio Pro A48 Teufel Ultima 40 Active 3 Zastanawiam się jednak, czy klasyczny zestaw (pasywne kolumny + amplituner) nie byłby lepszym rozwiązaniem. Nie ukrywam, że średnio znam się na sprzęcie, więc każda wskazówka będzie dla mnie cenna. Jedyny wymóg: amplituner musiałby zmieścić się w szafce RTV — nie mam możliwości postawienia go pod TV. Może w grę wchodzi coś kompaktowego, np. WiiM? Chętnie poznam Wasze opinie, doświadczenia i sugestie 😊 Nie jestem audiofilem — zależy mi po prostu na dobrej, niekoniecznie wybitnej jakości dźwięku, z możliwie najlepszym stosunkiem cena/jakość.
  • Dzisiejsze tematy

×
×
  • Utwórz nowe...