Skocz do zawartości

Technika lampowa i analogowa

Vintage audio, wzmacniacze lampowe, gramofony i przedwzmacniacze gramofonowe, magnetofony, tunery.


1 028 tematów w tym forum

  1. Stary boombox SANYO M9500K

    • 4 odpowiedzi
    • 6k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 4k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 3,4k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 3,8k wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 9,5k wyświetleń
    • 7 odpowiedzi
    • 7,6k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 4,8k wyświetleń
    • 10 odpowiedzi
    • 9,3k wyświetleń
  2. Technics SL-23A od podstaw

    • 0 odpowiedzi
    • 5,6k wyświetleń
  3. GRAMOFON HTE HT-910Q

    • 7 odpowiedzi
    • 9,4k wyświetleń
    • 11 odpowiedzi
    • 13k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 3,6k wyświetleń
  4. technics czy Thorens TD 160S MKV

    • 5 odpowiedzi
    • 5k wyświetleń
  5. Jaki mikser do studia?

    • 0 odpowiedzi
    • 3,9k wyświetleń
  6. Wymiana wkladki

    • 2 odpowiedzi
    • 2,5k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 3,3k wyświetleń
  7. Wybrakowana Unitra Fonica 76

    • 3 odpowiedzi
    • 4k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 4,8k wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 9,6k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 3,9k wyświetleń
  8. Gramofon Dual HS38-1214

    • 4 odpowiedzi
    • 5,6k wyświetleń
  9. Gramofon +amplituner

    • 9 odpowiedzi
    • 8,4k wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 3,7k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 3k wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 7,7k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Ależ Szanowny Wojciechu z ....... (udzielać informacji o miejscu Twojego zmieszkania, pozwolenia nie mam), styl wysławiania się,  Twój ująć mnie zdołał, i pomysł takowy wpadł mi do głowy - abyśmy, gremium naszym całym, choćby tylko dzień jednen w roku, takim włąśnie sposobem, konwersacje nasze prowadzić chcieli.
    • Zabawa. Ile modeli kolumn na tym naszym ziemskim padole uprzyjemnia nam życie. Strzelam, że z 25 tysięcy. Łącznie z DiY.  Czy wszystkie „brzmią” tak samo w …komorze bezechowej? Jakim zatem kryterium się posłużyć, by trafić na te swoje brzmienie, w konkretnych warunkach i ciśnieniu? Odsłuchy? Do naszego lub ich końca? Na czym polega ta „ciężkość”?
    • I już szuflada.... Szkoda:( a argument Dolby jest sensowny, przy tworzeniu muzyki np do filmów w studio maja systemy wielokanałowe? Pytam bo nie wiem.  A pytanie czemu chcesz 310 na 420 zmienić z jakiej przyczyny? Masz Suba tak? To 420 tu raczej wiele nie zmienia? Dla mnie rynek pro powinien być prosty jak cep tak jak prosty jak cep jest dźwięku neutralny nie wpływający w żaden sposób na brzmienie zapisane na nośniku stad pytam po co tyle kombinacji gdzie wystarczyły by może dwie. Pytam, nie twierdzę.  @S!N! i sory ja mam deko gówniany sposób dyskusji,  mam oczywiście pewien pogląd w głowie i natura każe go bronić, ale jestem mega ciekaw tematu monitorów. Jak kupowałem Buchardt patrzyłem mocno na Neumann 310 które na olx wisiały i nie ukrywam że bym trochę potestowal u siebie nie posłuchał tylko przelotnie gdzieś. 
    • Będą grały rewelacyjnie z bliska i z daleka bardzo dobrze lub też rewelacyjnie w zależności od modelu, przykład neumann zaleca od 1 do 2,5  przy swoich małych monitorkach a  przy większych do 3m.   Musisz wtedy mieć większy i lepszy interfejs lub mikser lub inne żródło z którego można wypuścić 4.
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...