Skocz do zawartości

797 tematów w tym forum

    • 3 odpowiedzi
    • 857 wyświetleń
  1. Oppo 105 D

    • 1 odpowiedź
    • 424 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 236 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 453 wyświetleń
  2. SVS SoundPath RCA 5m

    • 0 odpowiedzi
    • 301 wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 913 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 337 wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 797 wyświetleń
  3. Advance Paris x-i125

    • 1 odpowiedź
    • 483 wyświetleń
  4. Soundbar Samsung

    • 1 odpowiedź
    • 614 wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 704 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 571 wyświetleń
  5. Arcam AVR 550

    • 5 odpowiedzi
    • 2,3k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 473 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 391 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 380 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 460 wyświetleń
  6. Equilibrium

    • 0 odpowiedzi
    • 488 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 339 wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 477 wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 781 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 416 wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 525 wyświetleń
  7. NAD M33

    • 0 odpowiedzi
    • 409 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 298 wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Bardzo ciekawe kolumny, ale moim zdaniem to maleństwa i obawiam się czy aby zagrają odpowiednio. Nie przemawiają dla mnie niskotonowe glosniki 130mm. Przyklad jaki sluchalem (co prawda w nieco wiekszym niż moje pomieszczeniu) to glosniki dali oberon 5. O ile wysokie i srednie pasmo bylo w miarę to niskie wylo wycofane, a jak sie go podbiło pierdzące. Dopiero oberon 7 zagraly dla mnie satysfakcjonująco.... Czy glówną wytyczną którą się kierowaleś był metraż pomieszczenia? Czy może ja sie mylę, bo skoro pomieszczenie odsłychowe miało ok 20m2 a moje 13m2, to wstawiając kolumny z 13cm niskimi-zmieni się harakterystyka tej kolumny aż tak że wypelni moje pomieszczenie muzyką, także niskimi tonami?
    • Patrzysz na szum - ja na parzyste harmoniczne. https://goodaudio.pl/blog/znieksztalcenia-thd-czym-sa-i-jak-je-rozumiec/  
    • Jako młodszy nastolatek miałem mały radiomagnetofon Emilia 407. Potem trochę większy - Grundiga - już z możliwością odstawienia kolumienek na kilkadziesiąt centymetrów. Grał u mnie kilka lat i ile kaset się przewinęło! To właśnie z kaset słuchałem klasyki rocka i to one dostarczyły mi przeżyć muzycznych, o jakie w dorosłym wieku coraz trudniej. Wydawałem na nie całe kieszonkowe. Dopiero jako student dorobiłem się wieży Denona z CD - służyła mi blisko ćwierć wieku. Sam cedek musiał grać w sumie co najmniej 30 tys. godzin. Aż naprawianie straciło sens, pojawił się pierwszy "poważny" system i wpadłem - dalszy ciąg znacie. @wieczorzanalogiem To oczywiste, że za 10 tys. da się kupić dużo lepszy sprzęt używany niż nowy. (To samo dotyczy zresztą też większych budżetów.) Ale, jak napisał Tomek, jeśli nowy system za tyle gra naprawdę źle, to znaczy, że został niefortunnie dobrany. Bo za te pieniądze można już sprawić sobie brzmienie co najmniej przyjemne. A, że wielu z nas na tym nie poprzestaje? Cóż, natura ludzka jest ułomna... Sam zostałem niedawno ukarany przez los za grzech audiofilskiej rozpusty i niejako przymusowo wróciłem do poziomu zbliżonego do czasów nastoletnich (sygnatura). Już po północy, przygrywa mi Ken Peplowski z Howardem Aldenem i kilkoma innymi ulubieńcami. Instrumenty są znacznie mniejsze niż z prawdziwego systemu, brakuje im pełni i wyrazistości, ale muzycy nie grają przecież gorzej - to wciąż oni, a wyobraźnia i osłuchanie dopowiada mi resztę. Tradycyjnie przepraszam za offtop. @Filip321 Początkujący czasem boją się sprzętu używanego, bo widzą w takim zakupie ryzyko. I mają rację. Tylko, że zakup nowego to zwykle ryzyko znacznie większe. Bywa, że dopiero po czasie odkrywamy ograniczenia nowego zestawu. A wtedy strata przy odsprzedaży robi się bolesna w porównaniu z upłynnieniem zabawek z rynku wtórnego.
    • Aż się Kleopatra i Meluzyna przypomina 😀
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...