Skocz do zawartości

567 tematów w tym forum

    • 2 odpowiedzi
    • 630 wyświetleń
  1. Sprzedam Onkyo TX-NR676

    • 0 odpowiedzi
    • 222 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 676 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 248 wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 998 wyświetleń
  2. Sprzedam wzmacniacz moon700i v2

    • 0 odpowiedzi
    • 401 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 478 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 260 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 308 wyświetleń
    • 4 odpowiedzi
    • 519 wyświetleń
  3. Stoliki hi-fi na zamówienie

    • 14 odpowiedzi
    • 2,8k wyświetleń
  4. Streamer Lumin D1

    • 0 odpowiedzi
    • 372 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 367 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 663 wyświetleń
  5. STX Electrino 250

    • 4 odpowiedzi
    • 975 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 434 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 82 wyświetleń
  6. Subwoofer Rel T9i

    • 6 odpowiedzi
    • 1,1k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 315 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 270 wyświetleń
  7. SVS SB 1000 2 sztuki

    • 0 odpowiedzi
    • 507 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 322 wyświetleń
  8. SVS SoundPath RCA 5m

    • 0 odpowiedzi
    • 147 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 306 wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 1k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Po pierwsze opisałeś totalne podstawy o których każdy wie. Pod drugie nikt nikomu niczego nie wymusza(dopowiadasz sobie własne historię). Po to jest forum audio żeby zasugerować kilka pozycji najbliższych wymaganiom pytającego które podał,  by branża czy inny handlarz nie wcisnął mu swojego kitu.  Nie masz pojęcia co może brzmieć w zakresie zainteresowań słuchającego to się nie odzywasz i tyle. Sprzęt ma swoją sygnaturę brzmienia lampy mają swoją zależnie od typu lamy i modelu, tak jak i kolumny. Akustyka i warunki odsłuchowe mogę to lekko zniekształcić, ale z taniej lampy 300b nie zrobisz potwora dynamiki o kłującej w uszy górze i naturalnej średnicy.... Trzeba tylko cokolwiek wiedzieć, a nie rzucać ogólnikami, weź i odsłuchaj u siebie.... No kurde niesamowite odkrycia :).  Moderator zapytaj to forum znaleźli lek na wszelkie bóle audio Kupujący ma preferencje nadal nie doczytałeś 1 postu... Witek tak to to jest jedni chcą zawęzić gościowi poszukiwania, każdy mówi jak mantrę to samo posłuchaj, ale znajdzie się jeden objawiony i nabił sobie 15 postów pisaniem o tym co każdy pisze i o tym co jest jasne jak słońce, na koniec podsumowanie mądrości życiowych :). Ale ile razu już tak było...  Założyciel wątki jasno opisał jakiego dźwięki szuka, a Michaudio dalej pisze o Poznaniu swoich preferencji 😆
    • No to mamy wspólny mianownik. Dla mnie na R2R po prostu jest jakby inna skala dźwięku, inna barwa i taka prawdziwość. Oczywiście sam przetwornik R2R to nie jest przepis na dobre granie. Jest przecież cała masa cedeków z lat 80tych czy 90tych na różnych PCM, ADxxx, TDAxxx itd i można zdrowo się rozczarować i zniechęcić. Mój pierwszy strzał to był CD Denon DCD685 na 1702. Przetwornik zacny, ale dalej mamy jakiś chamski filtr i oversampling - efekt beznadziejny. Granie zamglone, nienaturalnie jakoś podbarwione. Potem wpadł w moje ręce sztuka nówka, ponad 25 letni leżak magazynowy Philips CD614 na TDA1543. I tu już było całkiem fajnie, barwnie, tak bogato w brzmieniu, ale jednak z pewnym kocykiem. Decyzja - będzie upgrade. Kondensatory w zasilaniu, diody, kondensatory wyjściowe Jupiter Cosmos, inne opampy i sprzęt nie do poznania. Został w systemie i wygryzł jakieś tam jeszcze Onkyo i Sony. No i idąc za ciosem teraz mam "własnej roboty" DACa na AD1865 z analogiem lampowym i to granie to chyba moje end of the game. Jak przełączam się na takiego powiedzmy Toppinga to mimo, że każdy laik powie, że jest świetnie, to dla mnie takie granie jest płaskie jak kałuża. Nie ma tej masy instrumentów, jest tak sucho i mniej barwnie. Dla mnie R2R gra zupełnie inaczej, ciekawiej.  Oczywiście po drodze dopieszczałem projekt, inne rezystory konwersji czy katodowe (od AudioNote), miedziowane kondensatory wyjściowe, różne lampy itd, Tak czy siak, u mnie nie ma raczej powrotu do DS.
    • Mkm hmmm no ale tu właśnie każdy mówi zalożycielowi wątku zeby pojechal, posluchał, a nie żeby kupił w ciemno Fezz. Nie musieliśmy czytac tej historii o 8 parach kolumn i 2 integrach. Wszyscy jak jeden mu o tym pisaliśmy. I też żadnych forumowych objawień tu nie widzę.  
    • Świadomość własnej niekompetencji to świetny początek drogi rozwoju. Dobór sprzętu, to nie problem, to proces którego przejście każdemu z nas zajęło/zajmie inną ilość czasu. Ja zaczynałem skromnie, apetyt rósł z czasem. Przewaliłem kupę sprzętu, miewałem po osiem par kolumn jednocześnie. W końcu przemyślałem efekty moich czasem również absurdalnych eksperymentów, typu napędzanie kolumn w bi-ampingu dwiema identycznymi integrami, dla dowolnej zmiany tonacji kolumn. Zebrane doświadczenie pomogło mi wreszcie świadomie dobrać sprzęt. Teraz od już blisko dwóch lat mam spokój, słucham muzyki. A jeśli chodzi o doradzanie, proponuję nie brać do siebie na ślepo forumowych objawień, a bezpieczniej traktować je jako sugestie. Bo to że coś się jednemu podoba lub nie, w praktyce może nic nie znaczyć dla drugiego. Trzeba sprawdzać najlepiej u siebie, bo set grający genialnie w salonie audio, czy w domu sprzedawcy, może kompletnie nie zagrać zderzony z naszą akustyką. Więc to zabawa dla ludzi cierpliwych.
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...