Radek Kostrzewski Napisano 23 godziny temu Napisano 23 godziny temu (edytowany) Mysle nad subowerem do pokoju 17mkw Kolumny stare leciwe Dali 450 red Czy jeśli mam w miarę akustycznie zrobiony pokój....to czy warto sie pchac w suboower do stereo? Bo jedni pisza to kup mocny duzy to ci nie braknie mocy i regulacji a jedni pisza ze za duzy to ci nie zagra.Mysle czy np taki svs sb 1000pro cos zagra, czy mi spokojnie da rade tym glosnikom.... czy wogole nie robić nic?.Prosze o was o wasze zdanie. Edytowano 23 godziny temu przez Radek Kostrzewski Odpisz, cytując
maciek72 Napisano 22 godziny temu Napisano 22 godziny temu Jak najbardziej TAK !!! A , jeszcze lepiej 2 takie Odpisz, cytując
tomek4446 Napisano 22 godziny temu Napisano 22 godziny temu 1 godzinę temu, Radek Kostrzewski napisał: Bo jedni pisza to kup mocny duzy to ci nie braknie mocy i regulacji a jedni pisza ze za duzy to ci nie zagra. Od niedawna mam REL-a T/9x , 10 cali przetwornik. Pokój 23m2 .Głośność na dwa oczka od "0" , dalej już zaczyna dominować. To tyle o mocnych subach Odpisz, cytując
Radek Kostrzewski Napisano 16 godzin temu Autor Napisano 16 godzin temu Czyli jest lepszy od rela ht1205 czy seria tx jest lepsza? Odpisz, cytując
McKarmi Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu 14 godzin temu, Radek Kostrzewski napisał: Czyli jest lepszy od rela ht1205 czy seria tx jest lepsza? Generalnie według RELa, seria tx jest do stereo, a HT do kina. Moim zdaniem seria Tx nie schodzi tak nisko, jak HT, więc takim subem mniej rozciągniesz pasmo. HT1205 radzi sobie dobrze zarówno w stereo, jak i w kinie. SVS SB1000 mi z kolei nie pasował barwą. Dla mnie złotym środkiem jest właśnie Rel HT1205, ale żeby go dobrze zszyć w stereo przyda się minidsp i mikrofon pomiarowy. W SVS SB1000pro dsp masz w subie. Odpisz, cytując
tomek4446 Napisano 51 minut temu Napisano 51 minut temu 1 godzinę temu, McKarmi napisał: ale żeby go dobrze zszyć w stereo przyda się minidsp i mikrofon pomiarowy. Ostatnio znowu się przekonałem , że " zszycie " dźwięku za pomocą DL nie jest doskonałe. Zawsze jest coś za coś. owszem , bas nie dudni , pasmo jest spójne , ale zabiera " życie "z prezentacji. Dźwięk nie ma tej werwy tej spontaniczności. Prawda Wojtek @lpomis ? Zrobię oczywiście kalibrację z DL , choć póki co tak ustawiłem suba , że ani w muzyce metalowej , ani symfonicznej bas nie dominuje. Słychać uzupełnienie bardzo subtelnie lub nawet wcale. Zobaczę co DSP na to. Na szczęście w prosty sposób mogę przełączać jednym przyciskiem. Odpisz, cytując
McKarmi Napisano 36 minut temu Napisano 36 minut temu 12 minut temu, tomek4446 napisał: Ostatnio znowu się przekonałem , że " zszycie " dźwięku za pomocą DL nie jest doskonałe. Zawsze jest coś za coś. owszem , bas nie dudni , pasmo jest spójne , ale zabiera " życie "z prezentacji. Dźwięk nie ma tej werwy tej spontaniczności. Prawda Wojtek @lpomis ? Zrobię oczywiście kalibrację z DL , choć póki co tak ustawiłem suba , że ani w muzyce metalowej , ani symfonicznej bas nie dominuje. Słychać uzupełnienie bardzo subtelnie lub nawet wcale. Zobaczę co DSP na to. Na szczęście w prosty sposób mogę przełączać jednym przyciskiem. Dirac najlepiej w stereo dla mnie działał, jeśli ograniczyć korekcję do max 200Hz. Teraz mam swoje Bs403 jako pełnozakresowe i HT1205 skorygowany minidsp, cięty na 70Hz. Dla mnie to najlepszy kompromis między "życiem" w dźwięku, a nie dudnieniem basu. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.