Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
RoRo

AUDIO SHOW 2015 - a właściwie wiecej...

Recommended Posts

Już za miesiąc z "małym hakiem" w Warszawie kolejna wystawa dla pasjonatów audio icon_razz.gif
6 listopada startuje kolejne Audio SHOW, jak zwykle większe - i być może też lepsze!


Warto zauważyć, że VIDEO powraca – bo tym roku Audio Show trochę się zmieniło:

nie tylko „przytyło” w nazwie - Audio Video Show,
ale i będzie trwało 3 dni (od 6 do 8 listopada 2015r) zamiast 2.
Doszedł piątek (w godzinach od 16 do 20).
Sobota tradycyjnie od 10 do 20, a niedziela od 10 do 18 (ale jak pokazuje praktyka to o już o 16 można zaobserwować pakujących się wystawców – co po ciężkich paru dniach nie powinno dziwić).


Więcej informacji
http://audio.com.pl/newsy/branzowe/21552-a...y-zmiany-zmiany

natomiast ostatnio nie działała tradycyjna główna strona
www.audioshow.com.pl
ale może niedługo ruszy...

Tym razem do Bristolu można będzie pójść tylko do kawiarni, a nie na wystawę – zamiast tego zasłużonego hotelu będziemy mieli Stadion Narodowy (ale „Basen Narodowy” nam nie grozi – wystawa będzie w części stałej). Ciekawe jak z wygłuszeniem pomieszczeń i przystosowaniem ich na potrzeby audio-wideo? Ma być około 50 sal w tym obiekcie.

Pozdrawiam i zapraszam zarówno na wystawę, jak i na dzielenie się wrażeniami i zdjęciami z wystawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dla mnie ta impreza jest nie tylko okazją do obejrzenia, posłuchania wystawionego sprzętu, czy zapoznania się z nowymi trendami, ile okazją do spotkań w realu z Kolegami z forum oraz zaprzyjaźnionymi sprzedawcami.

Ciekawi mnie jak sprawdzi się nowa formuła imprezy, no i oczywiście nowe miejsce wystawowe.
Mam też nadzieje, że więcej naszych Kolegów z forum podzieli się w tym roku swoimi wrażeniami.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Faktycznie: spotkanie Kolegów (i Koleżanki) BEZCENNE!
...za resztę zapłacisz gotówką (bo jak zwykle będą promocje i parę miejsc gdzie można kupić płyty).

Główna strona już działa
www.audioshow.com.pl

Na razie nie ma jeszcze zbyt dużo szczegółów ...
a przy przeglądaniu listy wystawców i ich rozmieszczenia trzeba sprawdzać, czy są to już aktualne dane (nadal jest lista z ubiegłego roku)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja pokładam duże nadzieje w Stadionie. Byłem w części konferencyjnej przy okazji jakiegoś "forum" i muszę powiedzieć, że akustyka w salach konferencyjnych była naprawdę dobra, mam nadzieję że to będą te same pomieszczenia icon_rolleyes.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pacio94
No to dajesz nadzieję ...

A sale są bezpośrednio obok siebie?
Zastanawiam się jak będzie z wytłumieniem gdy w sąsiedniej sali kolejna firma "odkręci" wzmacniacz? Bo to stały problem na AudioShow (no może poza nieobecnym w tym roku Bristolem).

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ciekaw jestem tych pokoi na Stadionie. Mieszkam od obiektu rzut beretem (jestem chłopak z Pragi) a jeszcze ani razu nie byłem na Stadionie - mam nadzieję, że teraz nadarzy się okazja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ostatnio przebywałem na Pradze z 7 dni i mimo że piłka nożną nie specjalnie się pasjonuje, stadion obejrzałem, był właśnie rzut beretem od hotelu. No i Praga taka w miarę nieduża i skomunikowana z dworcem W-wa Wschodnia, a ten z Łodzią.
Może w tym roku uda mi się w sobotę podjechać i posłuchać, teraz pytanie czy Centralny i Hotel Sobieski ( ciut jakby ciekawiej) , czy Praga i Stadion Narodowy .

Mam pytanie co poza odsłuchami, choć to w sumie najważniejsze, można "ustrzelić"? RoRo pisałeś coś o płytach, a coś więcej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dosyć atrakcyjnie wygląda lista wystawców na Stadionie Narodowym. Jednak wydaje się, ze większość "weteranów" wystawia się w Sobieskim.

RoRo miał pewnie na myśli to, że niektórzy wystawcy będą sprzedawali płyty. Ja zazwyczaj odwiedzam pokój AudioForte. Poza tym będą sprzedawane winyle przez antykwariuszy. Mam nadzieję, że nie tylko w hotelu Sobieski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Pacio94
No to dajesz nadzieję ...

A sale są bezpośrednio obok siebie?
Zastanawiam się jak będzie z wytłumieniem gdy w sąsiedniej sali kolejna firma "odkręci" wzmacniacz? Bo to stały problem na AudioShow (no może poza nieobecnym w tym roku Bristolem).

Pozdrawiam

Tak, są obok siebie. Dodatkowo można je dzielić na pół, bo powierzchniowo są naprawdę spore i to może być gwóźdź do trumny, bo zakładam, że ruchome ścianki nie są najlepsze w izolowaniu dźwięku. Ściany między poszczególnymi salami są najmocniej "zaaranżowanymi akustycznie" płaszczyznami w pomieszczeniu, więc one raczej spisują się dobrze (chociaż też ciężko mi to ocenić, AS to jednak trochę inna impreza icon_cool.gif). Z tego co pamiętam, przez drzwi też nic się nie przedostawało, a to daje nadzieje.
Inna sprawa, że może wystawa będzie w innej części i całe moje dywagacje można od razu wyrzucić do kosza icon_rolleyes.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jest już lista sal i firm w tych salach
http://audioshow.pl/aD0c,mapa_wystawy.html
Więc można się już zacząć przymierzać gdzie pójść i w jakiej kolejności.

Na Stadionie Narodowym wystawa będzie na I i II piętrze (około 50 sal)

Natomiast lista wystawców nadal jest z 2014 roku icon_sad.gif
http://audioshow.pl/dfVs,lista_wystawcow.html
Mam nadzieję, że niedługo zostanie zaktualizowana (w każdym razie powyższy link pozostanie aktualny).

Dostępne są przewodniki po wystawie z lat ubiegłych (począwszy od 2002 roku)
http://audioshow.pl/Csd0,przewodnik_po_wystawie.html

Z aktualności - to wg strony http://audioshow.pl/Kosd,aktualnosci.html
"Miło nam poinformować, że patronem technologicznym Audio Video Show został Tidal - pierwszy serwis oferujący streaming muzyki w jakości CD.
Każdy z odwiedzających otrzyma specjalny kupon z kodem, który pozwala na darmowe testowanie serwisu Tidal HiFi przez okres 30 dni."



Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roman lista sal jest. Szkoda tylko, że firmy, które mam zamiar odwiedzić nadal są w Sobieskim. Na Stadionie jest dużo sal, ciekawe dlaczego nie umieścili tam więcej firm.
Jak wdać trochę się spóźniają z aktualizacją strony. Jest to jednak olbrzymie przedsięwzięcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Roman lista sal jest.


Wiem - wczoraj napisałem o tym, że wreszcie się pojawił plan sal i którzy wystawcy tam będą icon_wink.gif

Natomiast nadal brak jest aktualnej listy wystawców icon_eek.gif , mimo że w opisie na górze strony jest jak byk "Alfabetyczny spis firmy prezentowanych na Audio Show 2015" to lista jest z ubiegłego roku!

Niewątpliwie jest to duże przedsięwzięcie - ale mimo wszystko lista wystawców mogła by się pojawić, skoro i tak firmy są rozmieszczone na planie wystawy...
Poza tym dość mało jest aktualności - niby mamy jeszcze 3 tygodnie, ale dopiero jest kilka konkretów (najdroższy system wystawy, duże kolumny Triangle - zresztą chyba już były prezentowane 2 lata temu).


A co do niezbyt dużej ilości sal na stadionie - to podejrzewam, że w pierwszej kolejności "zapełniają" Sobieskiego.
Na liście wystawców w Sobieskim dojrzałem na II piętrze wzmacniacze Phast - zobaczymy, co tam będzie...

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Podejrzewam, że są spore różnice w kosztach prezentacji między pokojami w Sobieskim, a salami na Stadionie i tu bym upatrywał głównej przyczyny w standardowym stłoczeniu wszystkich przy Rondzie Zawiszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jest to pewnie jeden z powodów. Najlepiej byłoby dla przyjezdnych, ze względów logistycznych, aby AS odbywało się w jednym miejscu. Ja od lat nie jeździłem np. do Bristolu. Nie ukrywam, że trochę tez z lenistwa.
Nie wiem też, czy organizowanie AS w piątek po 16.00, gdy ludzie wracają z pracy, większość jedzie na zakupy, na mieście są niemiłosierne korki, to dobry pomysł. Na dodatek cały czas nieczynny jest most Łazienkowski i ten biedny Poniatowski jest zapakowany po brzegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pewnie pomieszczenia odsłuchowe/wystawowe są zrobione również w salach VIP, więc trochę się tego uzbierało...

Pozdrawiam
PS. Teoretycznie cała Trasa Łazienkowska (głównie chodzi o most) będzie przejezdna od 1 listopada, więc już na parę dni przed AudioShow. Ale dlaczego dopiero 1 listopada a nie w sobotę 31 października to nie wiem, bo ten jeden dzień robi dużą różnicę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W tym roku to już muszę się spiąć i pojechać w niedzielę, bardzo bym chciał.
Panowie z Warszawy pewnie rozłożą sobie przyjemności na dwa dni icon_cool.gif ja ze względów logistycznych pewnie zacznę od Sobieskiego, a potem no właśnie niby bliżej do Tulipa, ale stadion też nieco kusi. Wszędzie są jakieś "ekstrasy" ale z czegoś trzeba zrezygnować.
Mam takie pytanie, czy jest możliwa sytuacja że biletów-miejsc już nie będzie, bo takie tłumy uderzą sobotniego poranka ? Czy z racji 3 lokacji to się raczej rozłoży ?
Większość z Was się raczej zna z widzenia, czy może jakieś znaki rozpoznawcze : T-Shirty z avatarem, lub logo FA, biała róża w dłoni icon_mrgreen.gif icon_wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Obawiam się, że główne "uderzenie" pójdzie na Stadion. icon_mrgreen.gif
Nie sądzę, aby zabrakło biletów, choć zazwyczaj przed Sobieskim stoją tłumy. Ja raczej zacznę w sobotę od Stadionu, hotele chyba zostawię na niedzielę.
Jacek pomysł jakiś jest w tymi znakami rozpoznawczymi. icon_biggrin.gif Może faktycznie warto byłoby coś takiego zainicjować.

Koledzy z sąsiedniego forum od lat spotykają się. My też, ale w bardzo skromnej grupce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Mam takie pytanie, czy jest możliwa sytuacja że biletów-miejsc już nie będzie, bo takie tłumy uderzą sobotniego poranka ? Czy z racji 3 lokacji to się raczej rozłoży ?

Raczej nie ma takiej możliwości, by biletów zabrakło - w końcu to już kilkanaście lat doświadczeń i naprawdę dobrze przemyślana impreza. A poza tym od czego są telefony - jak już będzie się robiło "pusto" to pewnie pół godziny wystarczy, by uzupełnić ewentualne braki.

Co do ewentualnego spotkania - to jak zwykle problem z czasem (co roku tak się dzieje, że spora część ludzi z Forum "wypada"), ale możesz próbować..

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Panowie, a co sądzicie o powtarzających się tematach seminariów i prezentacji, np. "Akustyka pomieszczeń" i "Tajemnice Analogu", przecież to już było w zeszłym roku. Z jednej strony ww. tematy są zawsze aktualne, z drugiej jakoś tak dziwnie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A moim zdaniem nie jest to dziwne. Zresztą jak napisałeś tematy są "zawsze aktualne". Z drugiej strony rzesza zainteresowanych tematyką powiększa się. Przychodzą nowi, młodzi audiofile i melomani. Widzę to co roku na kolejnych wystawach.
Widać to tez na forach związanych z audio, gdzie tematy te ciągle są żywe. "Stary wyjadacz" i tak znajdzie na kolejnej wystawie coś interesującego. A jak nie znajdzie, to przynajmniej spotka się ze znajomymi. icon_smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
belfer54 masz rację. Najlepiej jakby zamieścili informację o podziale, na stałe i nowe tematy seminariów i prezentacji, ale to już taki luźny pomysł skierowany w stronę organizatorów...

Ze względu na dużą liczbę wystawców/marek ja postanowiłem zacząć zwiedzanie od Golden Tulip w piątek, w sobotę Jan III Sobieski, a na niedziele zostawię sobie Narodowy. Jest dużo atrakcji i ciężko będzie wszystko "ogarnąć", więc zaznaczyłem sobie obligatoryjne i fakultatywne punkty imprezy icon_mrgreen.gif, ale i tak mam wątpliwości, czy na spokojnie da się zobaczyć to co się chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin B. pomysł jakiś jest, może warto go zgłosić organizatorom.
Ja już od paru lat odpuszczam sobie oglądanie wszystkiego. Zazwyczaj wcześniej wybieram co chcę zobaczyć. W ubiegłym roku i wcześniej z pełną premedytacją i z braku czasu odpuszczałem sobie Bristol. Program obowiązkowy to odwiedziny u zaprzyjaźnionych wystawców. W tym roku na pewno będę na Narodowym i w Sobieskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×