Bartosz Zapotoczny Napisano 10 stycznia 2017 Udostępnij Napisano 10 stycznia 2017 Witam, kolumn podłogowych.Cena: ~2000Używany czy nowy: Mogą używaneCzy stereo, czy kino: stereo Sprzęt towarzyszący: YAMAHA R-S202D i YAMAHA C-60 ( Jeszcze nie kupione)Powierzchnia: ~ 16m2Muzyka: Głównie Hip-hop, rzadziej Electro-House itp.Jakość: Jak najlepsza Wymagania : Głęboki basZastanawiałem się nad Altusami 300, ale opinie na necie są mieszane. Dodam, że jestem początkujący w sprawach Hi-FI.Sprzęt ma być podłączony pod TV i/lub PS4 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gosc_niedzielny_ Napisano 10 stycznia 2017 Udostępnij Napisano 10 stycznia 2017 Quadral Avangarde Signo 70http://allegro.pl/kolumny-quadral-avangard...6673872698.html Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartosz Zapotoczny Napisano 10 stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 stycznia 2017 Cytat Witam, kolumn podłogowych.Cena: ~2000Używany czy nowy: Mogą używaneCzy stereo, czy kino: stereo Sprzęt towarzyszący: YAMAHA R-S202D i YAMAHA C-60 ( Jeszcze nie kupione)Powierzchnia: ~ 16m2Muzyka: Głównie Hip-hop, rzadziej Electro-House itp.Jakość: Jak najlepsza Wymagania : Głęboki basZastanawiałem się nad Altusami 300, ale opinie na necie są mieszane. Dodam, że jestem początkujący w sprawach Hi-FI.Sprzęt ma być podłączony pod TV i/lub PS4 Chciałbym dodać, że doczytałem trochę i zamiast YAMAHY R-S202D wpadłaby M4 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartosz Zapotoczny Napisano 10 stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 stycznia 2017 Cytat Quadral Avangarde Signo 70http://allegro.pl/kolumny-quadral-avangard...6673872698.html Mógłbyś czymś uzasadnić swoją propozycję?Przepraszam za cytowanie samego siebie, 2 posty jeden pod drugim, ale dopiero teraz zauważyłem przycisk "edytuj" Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...