Fiko0108 Napisano 19 marca 2017 Udostępnij Napisano 19 marca 2017 Witajcie!Jestem na etapie poszukiwań sprzętu stereo do mieszkania. Planuje przeznaczyć w granicach od 2500 do 3 000 zł. Jestem raczej laikiem w tych sprawach dlatego zwracam się do Was o pomoc. Znalazłem na allegro opcję, która wizualnie mi pasujehttp://allegro.pl/onkyo-tx-l20d-slim-kolum...6644151684.htmloczywiście to tylko opcja i jestem otwarty na różne kombinacje Będę wdzięczny za pomoc Pozdrawiam Fiko Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Note Napisano 19 marca 2017 Udostępnij Napisano 19 marca 2017 Witam.Przede wszystkim nie ten dział Druga sprawa, to aby Ci pomóc potrzebujemy więcej informacji zgodnie z pierwszymi postami - http://forum.audio.com.pl/index.php?showto...mp;#entry101636Pozdrawiam ... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 19 marca 2017 Udostępnij Napisano 19 marca 2017 Przeniosłem wątek do prawidłowego działu - tj. STEREO.A czy np. nieduże kolumny podstawkowe będą dobre do Twojego pokoju to trudno powiedzieć, skoro nie znamy jego powierzchni.O tym, jakie informacje powinny się znaleźć w Twoim poście napisał już Note.Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 20 marca 2017 Udostępnij Napisano 20 marca 2017 Jeśli ma to być nie duże stereo to wszystko fajnie ale nie to Onkyo.Weź sobie model 8150 albo X30 od Pioneera. Wysoki i brzydszy ale grający dużo lepiej. Co do kolumn Music Style 200 całkiem udane. Jak nieco możesz wyjść ponad budżet to mogę Ci zrobić super cenę z Zensor 3 Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...