ksi3zyc Napisano 29 kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 29 kwietnia 2018 Dnia 28.04.2018 o 13:31, gizm0 napisał: Dzięki mariusz1612. Miałem ten sam problem z Yamaha R-N803D, Tidal przestał działać na moim Wifi jakiś tydzień temu. Właśnie zmieniłem ustawienia DNS w ruterze na poniższe i działa! Mam vectrę i coś skopali w konfiguracji swoich DNS-ów. Ustawienia DNS które u mnie przywróciły Tidal na Wifi: The Google Public DNS IP addresses (IPv4) are as follows: 8.8.8.8 8.8.4.4 Jak będziesz w Warszawie to zapraszam na piwo !!! Uruchomiłeś mi Tidala !!! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz1612 Napisano 29 kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 29 kwietnia 2018 4 godziny temu, ksi3zyc napisał: Jak będziesz w Warszawie to zapraszam na piwo !!! Uruchomiłeś mi Tidala !!! Nie kuś do Warszawy mam tylko 130 km?? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gizm0 Napisano 30 kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 30 kwietnia 2018 19 godzin temu, mariusz1612 napisał: Nie kuś do Warszawy mam tylko 130 km?? Ja dołożę drugie piwko, może jednak się skusisz? Btw. Macie Tidal HiFi czy Premium ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej Wierus Napisano 1 maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 1 maja 2018 fajnie że problem się rozwiązał. mi też odpisali, ale że jestem cały tydzień poza chatą nie miałem możliwości przetestowania czy działa. pozdro! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gizm0 Napisano 1 maja 2018 Udostępnij Napisano 1 maja 2018 Andrzej, z ciekawości, co Ci odpisali? Czy support Tidala przydał się wogóle do rozwiązania problemu? Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 2 maja 2018 Udostępnij Napisano 2 maja 2018 Też jestem ciekaw. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Władysław Napisano 2 maja 2018 Udostępnij Napisano 2 maja 2018 Dzień dobry, jestem tu nowy,ale czytałem ten wątek,bo też miałem problemy z tidalem. Wysłałem 2 zgłoszenia jedno po angielsku i jedno po polsku. Odpowiedz po angielsku dostałem chyba 3 dni później z nakierowaniem mnie abym właśnie zmienił dns, zrobiłem to i działa. Zgłoszenie po polsku, odpowiedz dostałem z tydzień później,ale nie dostałem instrukcji o tym aby zmienić dns, tylko wiadomość że mój problem został chyba zgłoszony do działu technicznego, więc podziękowałem,i napisałem że już wszystko jest okej. Teraz patrząc na Google Play to widzę że mnóstwo ludzi ma z tym problem,tidal powinien oficjalnie wysłać do wszystkich maila ze zmianą dns i było by po kłopocie,ale kto inny za to odpowiada nie ja ??. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz1612 Napisano 2 maja 2018 Udostępnij Napisano 2 maja 2018 Witam . Widać że zainteresowanie Tidal jest choć odpowiedzi przychodzą po paru dniach .Pisałem do nich chyba z trzy razy po Polsku odpowiedzi też otrzymywałem w większej części w naszym języku .Ja osobiście myślałem że wina za to iż nie działa Tidal leży po stronie Play bo przedlużalem umowę . Później narobiłem awantury u dostawcy internetu że mnie blokują ponieważ u znajomego po Wi-Fi wszystko było dobrze.Dopiero po otrzymaniu wiadomości od Tidala i zmiany w ruter wszystko śmiga .Mam do kolegów pytanie na którym urządzeniu Tidal chodzi bez problemu i który opłaca sie kupic tak w granicach 2 -3 tys Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 3 maja 2018 Udostępnij Napisano 3 maja 2018 Moim zdaniem też tego typu ustawienie o którym ewidentnie wiedzą że jest problem powinni zamieścić oficjalnie na stronie czy Facebooku. Aby ludzie wiedzieli gdzie szukać wsparcia. Piotrek 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel Pospiech Napisano 3 maja 2018 Udostępnij Napisano 3 maja 2018 (edytowany) Z tego co widzę temat rozwiązany ale muszę przyznać że ja też szukając rozwiązania "ściągnąłem cały internet" i nic nie pomogło. Dopiero wskazówka o zmianie serwerów DNS udzielona przez support Tidala zadziałała. Wynika z tego, że czasami warto do nich napisać i poczekać na odpowiedź zamiast tracić nerwy i godziny na szukanie rozwiązania w sieci. Edytowano 3 maja 2018 przez Pawel Pospiech Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magkow Napisano 11 maja 2018 Udostępnij Napisano 11 maja 2018 Hej, walczymy z tym samym problemem i pytanie mam do Was czy ktos bylby w stanie pomoc nam skonfigurowac google dns na naszym routerze- huawei b315 bo nijak nam sie nie udaje. Z gory dziekuje za pomoc! :-) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stachox Napisano 11 maja 2018 Udostępnij Napisano 11 maja 2018 (edytowany) nie wiem jak wygląda interface waszego routera ale w windowsie w ustawieniach karty sieciowej możesz ustawić dns na 8.8.8.8 poniżej instrukcja ale to rozwiąże eliminuje ewentualny problem tylko na kompie info poniżej rozwiązuje problem dla całej sieci domowej Edytowano 11 maja 2018 przez Stachox Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacobs Napisano 11 maja 2018 Udostępnij Napisano 11 maja 2018 https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3207413.htmlWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magkow Napisano 11 maja 2018 Udostępnij Napisano 11 maja 2018 Dziekuje za wiadomosc. W zalaczniku interface routera. Nie laczymy sie z komputerem tylko probujemy ruszyc tidala na pioneer streaming nc50dab. Mamy internet w orange mobilny i wydaje nam sie ze to ten sam problem co wyzej opisany tylko nie umiemy dojsc do tego gdzie podmienic to dns Moge doslac wiecej printow zeby tylko uzyskac pomoc:-) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stachox Napisano 11 maja 2018 Udostępnij Napisano 11 maja 2018 (edytowany) img I tam w ustawienia połączenia-ethernet-ustawienia sieci ethernet-zaznacz "ustaw dns ręcznie" i wpisz jako podstawowy dns 8.8.8.8 i w drugim wierszu 8.8.4.4 Edytowano 11 maja 2018 przez Stachox Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magkow Napisano 12 maja 2018 Udostępnij Napisano 12 maja 2018 Po zrobieniu tego co opisałeś wyżej - tidal ruszył na telefonie (połączonym z wifi) ale niestety nie ruszył na pionierze Czy są jeszcze jakieś ustawienia do zmiany w samym sprzęcie pioneer? Czy jest to możliwe aby to był problem z siecią orange? W play działa bez żadnego problemu Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stachox Napisano 12 maja 2018 Udostępnij Napisano 12 maja 2018 czyli jak zmienisz karte w routerze na play to dziala a jak na orange to juz nie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magkow Napisano 13 maja 2018 Udostępnij Napisano 13 maja 2018 Mniej więcej tak, wkładam kartę play do telefonu i łączę z nim pioneera - wtedy tidal pięknie działa na nim, a kiedy zrobię to samo tylko z kartą orange to przerywa każdą piosenkę po około minucie i piosenka już się potem nie włącza dalej, tak jakby już w ogóle jej nie ładował. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stachox Napisano 13 maja 2018 Udostępnij Napisano 13 maja 2018 jeśli używasz tel jako routera to masz w nim ustawione serwery dns takie jakie daje operator i to moze byc problemem. Spróbuj zresetować tego pioneera do ustawień fabrycznych i połącz go na nowo z routerem i jeśli masz taką możliwość to przed konfiguracją wifi użyj kabla sieciowego rj45 i przetestuj. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magkow Napisano 22 maja 2018 Udostępnij Napisano 22 maja 2018 Niestety nic się nie zmienia po wykonaniuu tych kroków. Napisałam do Tidala o tym problemie i odpowiedź jaką otrzymałam to to, że jest to znany Tidalowi problem z dostawcą sieci i Tidal pracuje nad tym aby ten problem rozwiązać. Jednym słowem zostaliśmy zostawieni sami sobie z problemem niedziałającego Tidala. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Smolarski Napisano 17 lipca 2018 Udostępnij Napisano 17 lipca 2018 Dzięki. Tidal od dzisiaj już śmiga. Używam tylko wersji desktopowej. Nic konfiguracji routera nie zmieniałem wpisałem to co poprzednicy w konfiguracji windowsa dla karty bezprzewodowej bo korzystam z wifi na stacjonarnym (net tmobile z karty sim w routerze d-link dwr-921; win 7 64 bit. Chętnie pomogę jakby co 507 240 060 tmobile. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojot88 Napisano 18 lipca 2018 Udostępnij Napisano 18 lipca 2018 Faktycznie zmiana DNS w ustawieniach LAN rozwiązuje problem , aż dziwne, że przez tyle czasu nic z tym nie robią.... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki Napisano 18 lipca 2018 Udostępnij Napisano 18 lipca 2018 59 minut temu, kojot88 napisał: aż dziwne, że przez tyle czasu nic z tym nie robią.... Może celowo nie chcą. Może zależy im, aby wszystkie połączenia odbywały się przez serwery Google'a. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nontoper Napisano 21 lipca 2018 Udostępnij Napisano 21 lipca 2018 Wszystko fajnie panowie ale ja mam router Huawei B525 od tmobile w którym mam zablokowaną możliwość zmieniania DNS... i co teraz mam zrobić? Ktos może ma podobny problem? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki Napisano 26 lipca 2018 Udostępnij Napisano 26 lipca 2018 Jeśli nie chcesz (lub nie możesz) zmienić routera, to można do niego podłączyć swój router (z możliwością zmiany ustawień). Ten Huawei będzie pełnił tylko funkcję modemu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.