Skocz do zawartości
Andrzej Wierus

Tidal nie działa. HELP!!!

Recommended Posts

Kolego Marecki robimy Offtopic w tym temacie, skoro tak bardzo przeszkadzają Ci Amerykańskie serwery zawsze możesz przerzucić się na Chińskie lub Rosyjskie. I na koniec już, z jakiej wyszukiwarki korzystasz? Nie odpowiadaj, tylko sam sobie odpowiedz,  jaki jest sens czepiania się serwerów kiedy z dużym prawdopodobieństwem śmiem twierdzić że większość nas  korzysta z wyszukiwarek Googla. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, a ja problem mam taki z Tidal, po zainstalowaniu programu na komputerze pojawia się tylko czarne okno, w smartfonie działa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, c-r napisał:

Witam, a ja problem mam taki z Tidal, po zainstalowaniu programu na komputerze pojawia się tylko czarne okno, w smartfonie działa. 

Dodam, że wcześniej działał na tym samym komp. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to musisz coś więcej powiedzieć o kompie. To Winda... czy Mac? Co to jest różności może być sporo

Najlepiej wysiąść i wsiąść czyli pełna deinstalacja z usunięciem katalogu programu i ponowna instalacja po restarcie. Jaw Winda to warto jeszcze jakiś regcleaner odpalić i usunąć śmieci z rejestru - można ręcznie ale sporo zabawy i jak ktoś zbyt „frywolny” przy usuwaniu to może coś przestać działać. Dlatego lepiej zrobić sobie punkt przywracania. W MacOSX powinno wystarczyć odinstalowanie restart i ponowna instalacja. A i jeszcze w Windzie bym sprawdził jak tam aktualizacje i te sprawy i czy firewall systemowy nie przyblokował czegoś. 

Jeszcze pytanie na które musisz sobie odpowiedzieć jak u pana doktora, jaka była historia choroby, czyli co instalowałeś czy odinstalowywałeś na tym komputerze co mogło spowodować ten problem. Jakieś antywirusowe oprogramowanie, aktualizacje  itd... no wiesz powodów może być tyle co utworów w TIDAL 🙃

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Witam Szanowne Grono,

Czy mogę prosić o jakieś porady w sprawie problemu z tidal w music cast? Problem polega na braku możliwości dodawania jakiegokolwiek utworu do utworzonych kilka miesięcy temu playlist w tidal oraz braku możliwości dodania utworów do kategorii ulubione w tidal. Problem występuje tak około od płowy lipca/ początku sierpnia (trudno wskzac bo soro byłem poza domem); wersja Androida to 8.0.0 musiccast 3.4. Wygląda to ak, że po nacisnięciu trzech kropek pod dowolnym utworem wyskakuje standardowe menu a po wybraniu dodaj do playlisty tidal lub do ulubionych utworów menu znika i nic się nie dodaje. Występuje to zawsze niezależnie od pory dnia, tygodnia czy utworu lub artysty. Próbowałem usunąć i ponownie zainstalować i tidal i musiccast ale bez rezultatu. Zainstalowałem musiccast na drugim telefonie i jest to samo, Nie mam już pomysłu..

Najdziwniejsze jest to, że jak zaloguje się bezpośrednio do tidal to wszystko działa. Napisałem do tidal i na support musiccast ale żadnej odpowiedzi.

Edytowano przez Marimoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Od połowy września nasiliły się w moim Bluesound node 2i problemy z zacinaniem utworów. Dotyczy to zarówno jakości CD jak HiRes. Regularnie w piątki, soboty, niedziele powtarza się ten sam scenariusz: od godzin popołudnowych polskiego czasu zacina. Trwa to po kilka godzin. Aplikacja jest zainstalowana i na telefonie z androidem 9.0 i tablecie z androidem 8.0 i na PC z windowsem 10. Z akażdym razem sprawdzam speedtestem łącze. Jest bardzo dobrze, znacznie lepiej niż wymaga tego tidal. Czy także macie tego typu kłopoty? Czy to mogą być problemy na serwerach tidal czy jednak powinienen sam dalej coś sprawdzać u siebie? HELP pliz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie Tidal gra bez zacinania. Ważne jest, czy masz swoje konto (założone przez Ciebie), czy kupione? Jeśli kupione, to zmień hasło dostępu. Nie zaszkodzi wylogować się z konta i zalogować ponownie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ustawienia UPNP forwarding na routerze, miałem swojego czasu dokładnie takie problemy ze streamerem Cyrusa mając  dostęp do Internetu 250MBit. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.10.2019 o 14:26, Rhone napisał:

Witam wszystkich

Od połowy września nasiliły się w moim Bluesound node 2i problemy z zacinaniem utworów. Dotyczy to zarówno jakości CD jak HiRes. Regularnie w piątki, soboty, niedziele powtarza się ten sam scenariusz: od godzin popołudnowych polskiego czasu zacina. Trwa to po kilka godzin. Aplikacja jest zainstalowana i na telefonie z androidem 9.0 i tablecie z androidem 8.0 i na PC z windowsem 10. Z akażdym razem sprawdzam speedtestem łącze. Jest bardzo dobrze, znacznie lepiej niż wymaga tego tidal. Czy także macie tego typu kłopoty? Czy to mogą być problemy na serwerach tidal czy jednak powinienen sam dalej coś sprawdzać u siebie? HELP pliz.

Jeśli to się dzieje w weekend to moim zdaniem nie chodzi o dostępność prędkości łącza ale samego łączą. Ewidentnie chodzi o zwiększony ruch w sieci że względu na ludzi w domach. Sproboj zmienić kanał na ruterze.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, S4Home napisał:

Sproboj zmienić kanał na ruterze

Kurde założyłem że po kablu, ale faktycznie Node’a można podłączyć tez po WiFi. Ja mimo wszystko proponuje kablowe połączenie. Z tym że u mnie podobne problemy były przy połączeniu przewozowym i dość dobrym łączu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie powiedziane że problemów jest kilka. Niestety teraz wszyscy wszystko łączą po wifi. Jak sprawdzony w piątek wieczorem to sieci wifi jest nasrane. Przepraszam za wyrażenie ci wszystkie w kanałach od 1-5. Niby ruter ma przydzielać auto ale wszystkie robią to tak samo źle.

U mnie wiele się zmieniło bo ręcznym wyborze. 

Do tego te wszystkie bluetooth. W przeciętnym bloku w okolicy gdzie się siedzi jest kilka telewizorów laptopów i telefonów.

Niedługo wszyscy umrzemy od tych fal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Utwórz nowe...