titolandia Napisano 16 lutego 2019 Udostępnij Napisano 16 lutego 2019 Witam. Chciałem Poprosić o Opinie Ludzi którzy mają wiedzę na Temat sprzętu grającego, Czy Zestaw składający się z Amplitunera Sony STRDN1080 7.2.1 4K nfc , i Zestaw Głośników Tonsil MAESTRO II 7.1 (2xF180, 4xS, 1xC, 1xAktiv 200 A). Nie znam się i proszę o Opinie. Chcę wiedzieć czy bęndzie ze sobą współgrało i czy ogólnie taki zestaw jest dobry. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 18 lutego 2019 Udostępnij Napisano 18 lutego 2019 Moim zdaniem ne jest. Bo amplituner jest chwalony tylko przez EISA- dziwne. A kolumny też przeciętne. Tu bym szedł raczej w sprzet klasyczny Onkyo, Denon lub Yamaha i firmowe kolumny a nie Tonsile. Dali, Monitor audio, Melodika. Zalezy od ceny. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
titolandia Napisano 18 lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 lutego 2019 13 godzin temu, S4Home napisał: Moim zdaniem ne jest. Bo amplituner jest chwalony tylko przez EISA- dziwne. A kolumny też przeciętne. Tu bym szedł raczej w sprzet klasyczny Onkyo, Denon lub Yamaha i firmowe kolumny a nie Tonsile. Dali, Monitor audio, Melodika. Zalezy od ceny. Piotr A czy w takim Razie możesz mi pomuc, i napisać , twoim zdaniem, czy Opiniom Rynku, Co kupić żeby zestaw był dobry, A przede wszystkim Jakość niż moc< chodzi mi że Muzyka którą bym puszczał doświadczyłbym Tej muzyki na duszy i miał odczucie że otacza mnie dookoła >. Kwota do Wydania- 9000 zł. Dzięki za Pomoc Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...