Kapi99 Napisano 6 stycznia 2020 Napisano 6 stycznia 2020 Witam serdecznie Zacznijmy od tego ze jestem laikiem w tej dziedzinie . Piszę z prośbą o radę gdyż , pojawił mi się w głowie plan zmiany całego kina domowego .. w tym momencie jestem właścicielem kina 5.0 składającego się z — Front Klipsch F3 — Center Klipsch C2 — surround Klipsch Rb-81 mk2 — Amplituner Onkyo 808 . Salon wielkości 25m2 niestety niwa technologia pędzi i poszukuje zestawu mniejszego gdyż ten wydaje mi się zbyt ogromny do tego pomieszczenia . Oraz szukam systemu z którego stworze Dolby Atmos lub Dts X . Budżet nie jest zbyt wysoki w okolicach 6 tysięcy złotych . Na własną rękę ułożyłem set z : — Pioneer VS-X 934 — Jamo S807 HCS 5.0 + Jamo S 8 ATM — Jamo S808 SUB wydaje mi się to dobry budżetowy set ale jestem otwarty na jakieś inne propozycje oraz rady . System będzie częściej wykorzystywany w Kinie lecz czasem każdy lubi posłuchać muzyki w stereo i tu tez muszę nakreślić nie jestem melomanem . Po za tym Ciężko będzie mi jechać na odsłuch gdyż mieszkam w UK . Dziękuje bardzo za wszelką pomoc . Odpisz, cytując
Q21 Napisano 6 stycznia 2020 Napisano 6 stycznia 2020 Nie zmieniaj Twoich kolumn na Jamo, to krok do tył. Jeśli brakuje Ci nowoczesnej funkcjonalności i Dolby Atmos, wymień amplituner i dokup głośniki Dolby Atmos sufitowe lub nadstawki na głośniki frontowe. Jeśli chcesz pójść do przodu z jakością, spójrz proszę na amplituner Onkyo TX-RZ840 oraz nadstawki Klipsch R-41SA. Zawsze kolumny będziesz mógł w przyszłości wymienić. Odpisz, cytując