Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam serdecznie 

Zacznijmy od tego ze jestem laikiem w tej dziedzinie . Piszę z prośbą o radę gdyż , pojawił mi się w głowie plan zmiany całego kina domowego .. w tym momencie jestem właścicielem kina 5.0 składającego się z 

— Front Klipsch F3 

— Center Klipsch C2 

— surround  Klipsch Rb-81 mk2 

— Amplituner Onkyo 808 . 

Salon wielkości 25m2 

niestety niwa technologia pędzi i poszukuje zestawu mniejszego gdyż ten wydaje mi się zbyt ogromny do tego pomieszczenia . Oraz szukam systemu z którego stworze Dolby Atmos lub Dts X . Budżet nie jest zbyt wysoki w okolicach 6 tysięcy złotych . Na własną rękę ułożyłem set z

— Pioneer VS-X 934 

— Jamo S807 HCS 5.0 + Jamo S 8 ATM 

— Jamo S808 SUB 

wydaje mi się to dobry budżetowy set ale jestem otwarty na jakieś inne propozycje oraz rady . System będzie częściej wykorzystywany w Kinie lecz czasem każdy lubi posłuchać muzyki w stereo i tu tez muszę nakreślić nie jestem melomanem . Po za tym Ciężko będzie mi jechać na odsłuch gdyż mieszkam w UK . Dziękuje bardzo za wszelką pomoc . 

Napisano

Nie zmieniaj Twoich kolumn na Jamo, to krok do tył. Jeśli brakuje Ci nowoczesnej funkcjonalności i Dolby Atmos, wymień amplituner i dokup głośniki Dolby Atmos sufitowe lub nadstawki na głośniki frontowe. Jeśli chcesz pójść do przodu z jakością, spójrz proszę na amplituner Onkyo TX-RZ840 oraz nadstawki Klipsch R-41SA. Zawsze kolumny będziesz mógł w przyszłości wymienić.

Napisano
29 minut temu, Q21 napisał:

Nie zmieniaj Twoich kolumn na Jamo, to krok do tył. Jeśli brakuje Ci nowoczesnej funkcjonalności i Dolby Atmos, wymień amplituner i dokup głośniki Dolby Atmos sufitowe lub nadstawki na głośniki frontowe. Jeśli chcesz pójść do przodu z jakością, spójrz proszę na amplituner Onkyo TX-RZ840 oraz nadstawki Klipsch R-41SA. Zawsze kolumny będziesz mógł w przyszłości wymienić.