Skocz do zawartości

Kino 7.1 Denon +Klipsch


Misza75

Recommended Posts

Witam Forumowiczów

Przepraszam, że zaczynam "byt"na forum pytaniami ale nie chcę wymyślać koła na nowo a skoro nie znam się - wolę zapytać się tych co się znają i są praktykami. 

Więc od początku. W chwili obecnej gra u mnie: Denon AVR-1911 + Wharfedale Obsydian 600 w systemie 5.0. Kino leciwe już - jednak daje radę. Rozpatrywałem różne opcje rozbudowy, kombinacje alpejskie, koniec końców podjąłem decyzję o zakupie kompletnie WSZYSTKIEGO od początku. Decyzja zapadła, cały obecny zestaw będzie sprzedany i zaczynam od nowa.

Zestaw 7.1 który teraz chcę zakupić:

- Denon AVR-X2600H

- Kolumny podłogowe Klipsch R-280F

- Kolumny podstawkowe Klipsch R-51M

- Kolumna centralna Klipsch R-52C

- Kolumny D. Atmos Klipsch R-41SA

- Subwoofer Klipsch R120SW

Odsłuch: Filmy Netflix (4K, HDR, D. Atmos), Filmy BD UHD, Muzyka: Rock, Pop, trochę klasyki - ogólnie dynamiczna ostra głośna.

Miejsce: otwarta przestrzeń z aneksem kuchennym łączna pow. 45m2, ułożenie w kwadracie, odległość od kolumn do "ucha" 3.80m

Sprzęt: TV LG Oled C8 55`, Tv Sat C+, Apple TV

Powiem szczerze, rzucam się na głęboką wodę. Nie jestem w stanie po soczystych internetowych opisach wyrobić sobie zdania więc proszę Was o pomoc. Jesteście praktykami.

Nie jestem Audiofilem, moje ucho, nie jest wysublimowane i nastawione na najczystszy dźwięk, nie przyprawia mnie o orgazm nieskazitelna nuta fletu ledwie wyczuwalna w gąszczu instrumentów podczas koncertu symfonicznego na 100 batów. Chcę by było to porządne kino, nieprzytłoczone samymi basami lub samymi wysokimi tonami piszczącymi wśród mocnego basu.